想生BB

跳至

首頁

尾頁
   33


伯爵府

積分: 16751

春季勳章 好媽媽勳章


3621#
發表於 12-7-18 10:08 |只看該作者
prettygirl1205 發表於 12-7-18 09:59
哩度有一個JM 得左啦

你做咩心情不好你唔介意既可講出來share下,屈响個心唔好呀

邊個邊個? 瘦瘦??? 我冇時間爬文呀, SORRY!!

只不過天氣唔好, 阿囡學校又爆傳染病, 提早放暑假 所以冇MOOD o者!
剛剛去TOILET CHECK完, 紅D得個控.......D13, 我怕我排左, 之前懶, 無CHECK....唉唉唉 !!

今晚又OT!!!!


伯爵府

積分: 16751

春季勳章 好媽媽勳章


3622#
發表於 12-7-18 10:14 |只看該作者
本帖最後由 bastet 於 12-7-18 11:49 編輯
nrsemi 發表於 12-7-17 17:03
我睇好多Jm 介紹葵芳張智,又近我!

恭喜你呀!!

我睇過佢, 但只係照OSCAR, 好多人BOOK, 就算我BOOK左六點, 去到同姑娘講聲到左, 出去食個DINNER, 七點返黎仲要等多半個鐘先有得照! 都算細心, 因為我只睇政府, 所以冇繼續睇了!!



今晚又OT!!!!


男爵府

積分: 8287


3623#
發表於 12-7-18 11:41 |只看該作者
bastet 發表於 12-7-18 09:54
你地有冇人有GD NEWS????

我又唔比自己上黎呢版一排, 紅D 今日開始用因為有拉C分秘! 但我心情不好!! :sigh ...

DODO姐已經跑出了


男爵府

積分: 8287


3624#
發表於 12-7-18 11:42 |只看該作者
prettygirl1205 發表於 12-7-18 09:55


點算好

有無睇中醫? OR 西醫, 睇下邊到有問題?


男爵府

積分: 8287


3625#
發表於 12-7-18 11:44 |只看該作者
bastet 發表於 12-7-18 10:08
邊個邊個? 瘦瘦??? 我冇時間爬文呀, SORRY!!

只不過天氣唔好, 阿囡學校又爆傳染病, 提早放暑假 所以冇MOO ...

依家天氣好返啦...出太陽啦...

可能day 13 仲早呢, 要keep check 丫...

dodo 姐已跑出啦...


伯爵府

積分: 16751

春季勳章 好媽媽勳章


3626#
發表於 12-7-18 11:49 |只看該作者
ovylam 發表於 12-7-18 11:41
DODO姐已經跑出了

真係......

DODO姐你好叻呀!!
今晚又OT!!!!


複式洋房

積分: 414


3627#
發表於 12-7-18 12:28 |只看該作者
haha
大家都努力d啦
尋晚我都好努力
食o左4分一個西瓜


伯爵府

積分: 16074


3628#
發表於 12-7-18 12:28 |只看該作者

引用:Quote:ovylam+發表於+12-7-18+11:41+DODO姐

原帖由 bastet 於 12-07-18 發表
日夜真係......

DODO姐你好叻呀!!
今個月do少左,反而




伯爵府

積分: 16074


3629#
發表於 12-7-18 12:30 |只看該作者

引用:+本帖最後由+bastet+於+12-7-18+11:49+編輯

原帖由 bastet 於 12-07-18 發表
本帖最後由 bastet 於 12-7-18 11:49 編輯
你覺得佢好唔好人呀?我打算之後都keep住揾佢產檢,不過我都聽人講佢超busy!




伯爵府

積分: 16751

春季勳章 好媽媽勳章


3630#
發表於 12-7-18 12:37 |只看該作者
nrsemi 發表於 12-7-18 12:30
你覺得佢好唔好人呀?我打算之後都keep住揾佢產檢,不過我都聽人講佢超busy!



...

佢好人呀! 佢之前係廣華做, 再出黎自己掛牌! 真係好多人睇佢, 我睇左兩次?? 好似係! 都要等好耐好耐的~~~~


係呀係呀, 兩次, 一次1Xwk oscar, 一次2xwk 4D! 4D佢係平通街的 !
你好似有甲狀腺問題? 咁真係要CHECK住!! 個個月CHECK好好, 佢次次都有幾張ULTRASOUND的COPY比你, 當做留念, 日日睇住開心好多!
今晚又OT!!!!


男爵府

積分: 8287


3631#
發表於 12-7-18 12:39 |只看該作者
yoyatw 發表於 12-7-18 12:28
haha
大家都努力d啦
尋晚我都好努力


複式洋房

積分: 414


3632#
發表於 12-7-18 12:40 |只看該作者
ovylam 發表於 12-7-18 12:39
c6兩晚都冇返
攪到飯都食唔落
咪食西瓜囉
wakaka


伯爵府

積分: 16074


3633#
發表於 12-7-18 12:49 |只看該作者

引用:Quote:nrsemi+發表於+12-7-18+12:30+你覺得

原帖由 bastet 於 12-07-18 發表
佢好人呀! 佢之前係廣華做, 再出黎自己掛牌! 真係好多人睇佢, 我睇左兩次?? 好似係! 都要等好耐好耐的~~~~ ...
係就好啦!希望佢有期俾我個個月check la我都想keep住一個月一次!下次問埋佢oscar有冇期做!




伯爵府

積分: 16751

春季勳章 好媽媽勳章


3634#
發表於 12-7-18 12:52 |只看該作者
nrsemi 發表於 12-7-18 12:49
係就好啦!希望佢有期俾我個個月check la我都想keep住一個月一次!下次問埋佢oscar有冇期做!:wahaha ...

OSCAR 政府有得做, 我當年冇先出去搵C+, 唔好浪費啦, 都成千蚊, 做到兩三次普通產檢啦!!
今晚又OT!!!!


伯爵府

積分: 16074


3635#
發表於 12-7-18 13:00 |只看該作者

引用:Quote:nrsemi+發表於+12-7-18+12:49+係就好

原帖由 bastet 於 12-07-18 發表
OSCAR 政府有得做, 我當年冇先出去搵C+, 唔好浪費啦, 都成千蚊, 做到兩三次普通產檢啦!! ...
政府話唔知有冇,叫我book定C+.同C6商量,話搵個好d既,Oscar structure各$3500.打電話去book佢叫我自己照左先book都得!不過如果張智E生有又OK就搵佢!佢睇証會唔會好趕架?




伯爵府

積分: 16751

春季勳章 好媽媽勳章


3636#
發表於 12-7-18 13:11 |只看該作者
nrsemi 發表於 12-7-18 13:00
政府話唔知有冇,叫我book定C+.同C6商量,話搵個好d既,Oscar structure各$3500.打電話去book佢叫我自己照左先 ...
而家要咁貴??

我冇睇過佢症, 做OSCAR好細心(我估當時千六, 一定唔過二千), 4D就半個鐘走人(HK$900), 但你係邊度生先? 如果搵佢開埋刀, 當然會仔細D既......不過你想想, 我等都等左粒幾兩粒鐘......個個都係大肚婆, 佢診所好細好迫, 都唔夠位比大肚婆坐, 仲要個個有老公陪, 幾多人係度等......所以我唔想再去睇症囉!

我STRUCTURE搵巫X慈, 好似因為張智冇我先去, 失憶唔多記得!!
我好多INFO都唔UPDATE, 希望幫到你啦!!
今晚又OT!!!!


伯爵府

積分: 16074


3637#
發表於 12-7-18 13:30 |只看該作者

引用:Quote:nrsemi+發表於+12-7-18+13:00+政府話

原帖由 bastet 於 12-07-18 發表
而家要咁貴??

我冇睇過佢症, 做OSCAR好細心(我估當時千六, 一定唔過二千), 4D就半個鐘走人(HK$900 ...
$3500係教授做的好少少都$2000左右,問左c6,佢話差少少,搵就搵個好既!




男爵府

積分: 8287


3638#
發表於 12-7-18 13:51 |只看該作者
yoyatw 發表於 12-7-18 12:40
c6兩晚都冇返
攪到飯都食唔落
咪食西瓜囉

老公做咩兩晚無返丫?


伯爵府

積分: 16074


3639#
發表於 12-7-18 16:07 |只看該作者

引用:Quote:nrsemi+發表於+12-7-18+13:00+政府話

原帖由 bastet 於 12-07-18 發表
而家要咁貴??

我冇睇過佢症, 做OSCAR好細心(我估當時千六, 一定唔過二千), 4D就半個鐘走人(HK$900 ...
我最後搵左一個教授做產檢,成$1800一次!未同c6講!不過我打算同c6講,我已經唔打算去私家生,慳返幾皮,咁不如平時搵個好d跟




公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


3640#
發表於 12-7-18 16:49 |只看該作者
nrsemi 發表於 12-7-18 16:07
我最後搵左一個教授做產檢,成$1800一次!未同c6講!不過我打算同c6講,我已經唔打算去私家生,慳返幾皮,咁不如 ...

下? 你老公唔知你排左QE既咩?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo