跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 26028

好媽媽勳章


3641#
發表於 08-5-9 22:47 |只看該作者
un la, 總之對學校每樣野都要上心d, o吾怕一萬, 最怕萬一mouth: mouth:

原文章由 berthanokching 於 08-5-9 17:31 發表
我都是唔講出黎,總之我是為自己好、為大家小朋友好,更加為學校著想,比心機,上心d啦!


侯爵府

積分: 20020


3642#
發表於 08-5-9 22:58 |只看該作者
Bertha,

What happened ?? Pls tell me wor or


Nicola

原文章由 berthanokching 於 08-5-9 17:31 發表
我都是唔講出黎,總之我是為自己好、為大家小朋友好,更加為學校著想,比心機,上心d啦!


珍珠宮

積分: 46382


3643#
發表於 08-5-10 10:02 |只看該作者
預祝各靚媽,母親節快樂
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


男爵府

積分: 9669


3644#
發表於 08-5-10 10:09 |只看該作者
大家咁話

原文章由 webjen 於 08-5-10 10:02 發表
預祝各靚媽,母親節快樂


大宅

積分: 4929


3645#
發表於 08-5-10 13:48 |只看該作者
但係問題係你唔知信唔信佢好.....佢話要帶d咩..你以為佢隨口講

原文章由 webjen 於 08-4-23 11:48 發表


考佢地記性呀!
st cat 每星期都要小朋友帶一樣野,唔會話比家長知的,睇下小朋友記唔記得


大宅

積分: 4929


3646#
發表於 08-5-10 13:50 |只看該作者
峰峰返黎有講, 但係太晏, 無去執, 跟住返學前又唔記得lu...應該都係無帶


原文章由 portiabb 於 08-4-30 14:25 發表
唔通又係考記性 咁我提唔提yy好呢 無聽佢講過wor 如果真係考佢記性...我就一定唔會問佢喇...希望佢衰一次下次會自己記住啦 ...


大宅

積分: 4929


3647#
發表於 08-5-10 13:55 |只看該作者
做咩事ja? 快d講啦

原文章由 portiabb 於 08-5-9 17:44 發表
快d請我食飯添呀....我係惟一..主要ge目擊證人 :-( :-(


別墅

積分: 713


3648#
發表於 08-5-10 19:44 |只看該作者
zoe今日已經送咗份大礼俾我..................跌穿咗個頭 .今日放学去咗嫲嫲屋企,係隔離姐姐屋企玩,係廁所跌倒 .我一放工就收到呢個消息,就係咁縫咗3針


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3649#
發表於 08-5-10 21:37 |只看該作者

e+無咩事喇麻...好彩有2日假期比佢抖下 ...不過要留意下佢有無其他野wor ...不過...........................................................你應該pro過我地ga啦
原文章由 catcathy 於 08-5-10 19:44 發表
zoe今日已經送咗份大礼俾我..................跌穿咗個頭 .今日放学去咗嫲嫲屋企,係隔離姐姐屋企玩,係廁所跌倒 .我一放工就收到呢個消息,就係咁縫咗3針 ...


男爵府

積分: 8476


3650#
發表於 08-5-11 00:22 |只看該作者
nik已經番左一星期學, 佢既表現令我好欣慰, 佢好似好快就適應到新環境, 只係佢仲未識到新朋友仔, Ms Tong都話佢表現好好, 我覺得佢好叻

不過呢間學校比我既感覺好似唔係好transparent, 因為以前果間日日都有機會見到老師可以傾下計, 班主任仲會主動留手提做緊急聯絡, 學校網頁都好informative, 呢度就真係欠奉.

有朝我送完佢番學, 一過對面馬路, 就見個北姑傾成左生意, 跟住個男人走 查實果個"公園仔"朝朝都咁多男人坐係度攪邊科!! 樓下仲要一間咁旺既裕記, 學校位置好似唔係幾好.


大宅

積分: 4929


3651#
發表於 08-5-12 13:19 |只看該作者
無事嗎? 希望佢無事, 唔會整到個靚靚樣

原文章由 catcathy 於 08-5-10 19:44 發表
zoe今日已經送咗份大礼俾我..................跌穿咗個頭 .今日放学去咗嫲嫲屋企,係隔離姐姐屋企玩,係廁所跌倒 .我一放工就收到呢個消息,就係咁縫咗3針 ...


大宅

積分: 4929


3652#
發表於 08-5-12 13:28 |只看該作者
呢間學校不嬲都唔透明, d野又亂, 學校內部溝通又差............

有時要主動d去問, 你想知d咩要捉住老師去問, 因為呢度好似一個老師照顧咁多個...好似唔係攪得好掂咁...


原文章由 niklaus903 於 08-5-11 00:22 發表
nik已經番左一星期學, 佢既表現令我好欣慰, 佢好似好快就適應到新環境, 只係佢仲未識到新朋友仔, Ms Tong都話佢表現好好, 我覺得佢好叻

不過呢間學校比我既感覺好似唔係好transparent, 因為以前果間日日都有機 ...


大宅

積分: 4929


3653#
發表於 08-5-12 13:31 |只看該作者
位置好唔好真係比較難講, 就算係萊x都係對住食市同埋隔離係商場

果個"公園仔", 你最好唔好行過, 因為果度真係好多咸濕佬同埋北嬸出沒, 你行過隨時會比人用色情眼光望你!

我有個fd (未結婚的), 企係果度等男朋友, 點知有d賤男人問佢幾錢

原文章由 niklaus903 於 08-5-11 00:22 發表
nik已經番左一星期學, 佢既表現令我好欣慰, 佢好似好快就適應到新環境, 只係佢仲未識到新朋友仔, Ms Tong都話佢表現好好, 我覺得佢好叻

不過呢間學校比我既感覺好似唔係好transparent, 因為以前果間日日都有機 ...


別墅

積分: 713


3654#
發表於 08-5-12 22:10 |只看該作者
zoe個样無事,傷口係後面,不過嚇到我傻,就係做呢行有時仲癲,係医院等架十字車送佢嚟!個腦不停咁諗:揾边個医生、做咩檢查.............,不過,優勢係一流嘅醫生都肯幫手,都縫得好靚!
仲唔洗$
zoe暫時唔返学,星期四就睇情況啦!可能next week 先見.不過,zoe好想返学,佢話要話俾佢個friend聽,佢整親個頭


別墅

積分: 713


3655#
發表於 08-5-12 22:15 |只看該作者
我最近"紅"運當頭 ,繼zoe之後,細佬個頭都生咗個大瘡,成粒波子咁大.
今日又到醫院一遊.
我已經4晚沒有點瞓,所以zoe個样無事,媽咪個样就......................


珍珠宮

積分: 46382


3656#
發表於 08-5-13 09:45 |只看該作者
原文章由 catcathy 於 08-5-10 19:44 發表
zoe今日已經送咗份大礼俾我..................跌穿咗個頭 .今日放学去咗嫲嫲屋企,係隔離姐姐屋企玩,係廁所跌倒 .我一放工就收到呢個消息,就係咁縫咗3針 ...


細路仔跌跌撞撞實有 ,QQ 舊年都試過跌穿頭,依家都有 lar
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


珍珠宮

積分: 46382


3657#
發表於 08-5-13 09:47 |只看該作者
原文章由 niklaus903 於 08-5-11 00:22 發表
nik已經番左一星期學, 佢既表現令我好欣慰, 佢好似好快就適應到新環境, 只係佢仲未識到新朋友仔, Ms Tong都話佢表現好好, 我覺得佢好叻


QQ 話 nik 淨係開口搭老師問題,同學同佢講野,佢就點頭/搖頭,我話佢新黎,你地要多 d 同佢玩!
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


珍珠宮

積分: 46382


3658#
發表於 08-5-13 09:48 |只看該作者
原文章由 catcathy 於 08-5-12 22:15 發表
我最近"紅"運當頭 ,繼zoe之後,細佬個頭都生咗個大瘡,成粒波子咁大.
今日又到醫院一遊.
我已經4晚沒有點瞓,所以zoe個样無事,媽咪個样就...................... ...


咁你要 take care,有得訓要訓多 d 啦!
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


別墅

積分: 713


3659#
發表於 08-5-13 22:24 |只看該作者
zoe明天返学啦!佢話個頭唔痛,要返學!我今日話咗俾miss Kwong知,晚上劉主任打嚟(miss Tong病咗!),佢話全校識zoe嘅人都知呢件事,咁都好,大家會小心d


別墅

積分: 713


3660#
發表於 08-5-13 22:26 |只看該作者
原文章由 webjen 於 08-5-13 09:45 發表


細路仔跌跌撞撞實有 ,QQ 舊年都試過跌穿頭,依家都有 lar

吓!係咩位置吖?zoe就好彩!係後面.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo