立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 931
原文章由 cc0524 於 08-10-30 12:04 發表 你都傻既, 交比人補, 到測驗考試你都要自己跟架啦, 不過可能好少少咁者, 邊有可能完全唔洗理咁著數!!
原文章由 szewan 於 08-10-30 12:09 發表 你米以為去補習就甩身, 補習只係搞功課, 少一個嗌交機會. 每日我都check 佢學左乜再從頭溫一次ga
水晶宮
積分: 74390
原文章由 szewan 於 08-10-30 12:13 發表 亞女11月尾評估,1月頭大考, 要計劃定ga la.
原文章由 cc0524 於 08-10-30 12:29 發表 沒完沒了..................
原文章由 Royston 於 08-10-30 12:37 發表 真係要好有恆心呀~ 我呢三個星期都係放工即刻返屋企.......無得行下街街.
子爵府
積分: 12757
原文章由 Royston 於 08-10-30 12:28 發表 好媽媽~
原文章由 cc0524 於 08-10-30 12:40 發表 所以一開學我個心就會諗 : 快 d 放暑假啦!!!!!!
原文章由 szewan 於 08-10-30 13:20 發表 冇用lor , 佢都係朦盛盛甘
原文章由 szewan 於 08-10-30 13:24 發表 亞仔今次測驗點ar ? 我覺得P.3 會突然深左, P.4 仲好深tim ar 唉!!點解自己細個吾比心機讀書呢?教女教到要自己預習先.....我驚比佢問到我口啞啞
原文章由 cc0524 於 08-10-30 14:15 發表 佢今次成績都唔好, 個人好似未返黎咁, 科中文有成 13 分係寫錯字同寫漏字!! 我睇完份卷無爆血管真係奇蹟!!! 我覺得佢地今次份常識卷深左好多, 好多短答同長答, 而且好難掌握到點樣去答, 亞仔全部死晒係呢兩 part 度 ...
原文章由 szewan 於 08-10-30 14:32 發表 亞女仲未派卷, 只係對左卷,所以知幾多分lor 不過我好想知佢衰乜
原文章由 Royston 於 08-10-30 14:47 發表 我真係好難想像我仔都三年級時, 我會點呀
原文章由 szewan 於 08-10-30 14:48 發表 吾洗點想像ga la , 好快就到
原文章由 cc0524 於 08-10-30 15:10 發表 你放心, 好快就到架啦!!!
原文章由 Royston 於 08-10-30 15:14 發表 你地呀~ 兩個一齊嚇我..........
原文章由 cc0524 於 08-10-30 15:17 發表 唔係嚇你架, 慢慢你就知啦....................
翡翠宮
積分: 75533
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy