媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4894


3641#
發表於 04-8-3 00:07 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

ivybibi~
依...珈瑋仔都攪"小變身"呀整隻"夾仔"(可惜希希仔做唔到啦>_<)...第二張個post好攪野呀...如果穿埋"低胸衫"再+呢個post就好誘人啦..嘻嘻!


男爵府

積分: 5505


3642#
發表於 04-8-3 00:07 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

baby111,

我唔記得問,但我諗唔會啦,dv比較麻煩,個file又好大,應該唔得啦,但你聽日可試下問下!

ivybibi,

珈瑋仔個髮形鬆起晒好得意呀!佢d頭髮係咪好軟架!


男爵府

積分: 5570


3643#
發表於 04-8-3 00:08 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

冰極,
珈瑋仔第二隻腳趾真係特別短的,而且向前﹝唔整齊的排例﹞,所以係腳板睇真係唔係好覺有隻腳趾架!

baby111,
呢隻夾已經比我老公炳左2分鐘.... :mrgreen:


大宅

積分: 4894


3644#
發表於 04-8-3 00:09 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

vvbaby~
我會...希望佢會send番d相比我啦...^^


男爵府

積分: 6150


3645#
發表於 04-8-3 00:09 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

[size=medium]MrsTing

你段message係唔係寫比11月媽媽呢?


大宅

積分: 4894


3646#
發表於 04-8-3 00:10 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

cherrylung~
我都想講呀..mrs.ting你好似攪錯左人呀... :mrgreen:

ivybibi~
嘻嘻...甘你試唔試o下"大變身"呀???如果係珈瑋仔可以慳返唔駛"搽"粉&唇膏呀...哈哈


大宅

積分: 1514


3647#
發表於 04-8-3 00:11 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

Mrs Ting~~

pls check pm!


Good night all~~~~~


大宅

積分: 4894


3648#
發表於 04-8-3 00:13 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

Limma~
早抖啦...聽日再傾啦!


男爵府

積分: 8385


3649#
發表於 04-8-3 00:14 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

BABY111 & 師傅 & LIMMA~
病到傻左, 個心知道係邊個, 但係打字就打錯左. 真係唔好意思!! ?-( 多謝提點, 如果唔係搞出個大頭佛出黎添


大宅

積分: 4894


3650#
發表於 04-8-3 00:14 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

Mrs.Ting~
唔緊要既...嘻嘻!


男爵府

積分: 8385


3651#
發表於 04-8-3 00:17 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

IVYBIBI~
珈瑋仔爬O係度個張相好似女仔呀(希望你唔好嬲啦!!)

係呀~想問你地一樣野!! 你覺得你會容許自己D仔女幾大先會比佢地拍拖呀????


男爵府

積分: 5505


3652#
發表於 04-8-3 00:18 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

星期日同希希豬玩水,唔知係咪冇BB陪或未warm-up,好憂鬱呢!

落水前


落水後


大宅

積分: 4095


3653#
發表於 04-8-3 00:23 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

Dear Cherrylung,
那麼是否蝦肉色窗簾那間???

VV, please send to me too (what you send to mymavis)

請問食S26可否拍A+廣告o架??? 如果唔識爬又如何呢 ??? 其實, 可以同導演講, 以傑仔做反面教材, 食A+識爬, 食S26咁蠢, 唔識爬, 到時傑仔實有得拍, He He!

cherrylung 寫道:
[quote]
nov03bb 寫道:

我估係你屋企! 唔知係唔係 :mrgreen: 昨天好似見到你一齊搬床板tim, 不過又唔知係唔係


[size=medium]nov03bb

:lol: :lol: :lol: :lol: 我諗你攪錯單位呢,因為間屋其實樣樣有齊,我係要搬D雜物同衫去咋! [/quote]


男爵府

積分: 5505


3654#
發表於 04-8-3 00:25 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

nov03bb,

ok! no problem!

當然可以啦,佢又點會理你食乜奶粉呢!你又帶明傑去啦!


大宅

積分: 4894


3655#
發表於 04-8-3 00:25 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

[size=small]《真實版》

[size=small]希希豬:『唔知今日我穿左甘靚既泳衣會唔會見到白馬王子-希希仔呢?諗起昨日都"流口水"呀..哈哈』



[size=small]希希豬:『唉...早知我昨天唔好甘"喉擒"啦...點解希希仔仲唔黎o架...諗起都想喊呀...希希仔我好掛住你呀』
[/quote]


男爵府

積分: 5570


3656#
發表於 04-8-3 00:27 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

希希豬真係好憂鬱,下次叫珈瑋仔陪佢玩.....Auntie Cathy鍚番下!

MrsTing,
唔嬲~~因為我都覺得佢越黎越似女仔!都好,唔洗咁牛精!﹝自我安慰﹞

幾時拍拖???我諗我都管唔到咁多,而且李丞責佢我講,珈瑋仔14歲會有桃花,叫我小心的,盡量比佢讀男校,唔係會心散!14歲....你叫我可以點????


大宅

積分: 4894


3657#
發表於 04-8-3 00:29 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

nov03bb~
甘我又唔知喎...不過佢地就真係會問你bb食咩奶粉o架...我當然答A+啦!

ivybibi~
依...珈瑋仔14歲會有"挑花"...甘就更加要讀男女校啦...如果唔係d"桃花"行錯方向就大鑊啦!


公爵府

積分: 25229

育兒性格勳章 想生BB熱投 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3658#
發表於 04-8-3 00:30 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

nov03bb
甘都比你諗到做反面教材,好野!
俊曦網頁[url=http://hk.myblog.yahoo.com


男爵府

積分: 5505


3659#
發表於 04-8-3 00:31 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

baby111,

哈!哈!咁都俾你諗到!
814希希豬見到希希仔又會點呢?會唔會揾個新目標呢!


男爵府

積分: 5505


3660#
發表於 04-8-3 00:34 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

baby111 寫道:
nov03bb~
甘我又唔知喎...不過佢地就真係會問你bb食咩奶粉o架...我當然答A+啦!


佢冇問我既?

all,

好攰啦!要眠啦!886!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo