跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7796


3641#
發表於 08-10-1 00:08 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-30 22:49 發表
大家聽日有乜節目咁呢..............

聽日阿媽大壽~~去飲


男爵府

積分: 8233


3642#
發表於 08-10-1 00:10 |只看該作者
呵~~~
c6今晚要開工, 我剛剛一個人啪晒成包薯片lu~~~~~


原文章由 kawaiimama 於 08-10-1 00:07 發表

嘩~~~正啊~~~~攪到我而家好想食...!
不過屋企好似冇晒存貨


男爵府

積分: 8233


3643#
發表於 08-10-1 00:10 |只看該作者
著靚d~~~

原文章由 kawaiimama 於 08-10-1 00:08 發表

聽日阿媽大壽~~去飲


大宅

積分: 3862


3644#
發表於 08-10-1 00:11 |只看該作者
我都好想食, 不過啱啱好番就食咁多生冷野, 怕又肚痛過呀
原文章由 YYZ 於 08-9-30 23:49 發表
食雪榚有益d


子爵府

積分: 11870


3645#
發表於 08-10-1 00:11 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-10-1 00:10 發表
呵~~~
c6今晚要開工, 我剛剛一個人啪晒成包薯片lu~~~~~

我都想食,岩岩放完學都有d肚餓,唔好再引人食啦
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 11870


3646#
發表於 08-10-1 00:12 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-10-1 00:08 發表

聽日阿媽大壽~~去飲

同伯母講聲生日快樂
記住著靚d啦
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 7796


3647#
發表於 08-10-1 00:14 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-10-1 00:10 發表
呵~~~
c6今晚要開工, 我剛剛一個人啪晒成包薯片lu~~~~~

人地啱啱話冇晒存貨...你就話"隊"晒成包... !!
平時你c6 o係度唔俾你食咩


大宅

積分: 3862


3648#
發表於 08-10-1 00:14 |只看該作者
我上星期四去左山頂, 平日冇乜人, 我地一家3口行左盧吉道一圈, 空氣好清新~~
加上食埋hagendaz & burgerking 好開心
原文章由 bonnie1013 於 08-9-30 23:34 發表
c6想去郊外呼吸新鮮空氣喎, 唔知佢想去邊呀~~


大宅

積分: 3862


3649#
發表於 08-10-1 00:15 |只看該作者
食少少試吓個肚掂唔掂麻
原文章由 bonnie1013 於 08-9-30 23:35 發表
嘩, 一唔痛就食薯片汽水???


男爵府

積分: 7796


3650#
發表於 08-10-1 00:15 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-10-1 00:10 發表
著靚d~~~

我仲未諗到著咩衫添......一陣去睇睇先......mouth:


大宅

積分: 3862


3651#
發表於 08-10-1 00:16 |只看該作者
我加咗忌廉咋
原文章由 waiwai1234 於 08-9-30 23:48 發表

食薯片好,咩病都無,最好加杯可樂


男爵府

積分: 7796


3652#
發表於 08-10-1 00:16 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-10-1 00:12 發表

同伯母講聲生日快樂
記住著靚d啦

多謝~~~~
一陣入房摷條靚裙仔著先~~~~~


男爵府

積分: 7796


3653#
發表於 08-10-1 00:17 |只看該作者
原文章由 JanisLeung 於 08-10-1 00:16 發表
我加咗忌廉咋

忌廉加鮮奶仲正~~~~~~~~~


大宅

積分: 3862


3654#
發表於 08-10-1 00:18 |只看該作者
我平時都唔係成日食零食既~成個月都可以唔食一次薯片~~
不過餓兩日, 真係好掛住d美食
薯片,汽水,雪糕, 朱古力...呢d野屋企不可少的, 就算唔食, 都要買定多d响度以備不時之需麻
原文章由 kawaiimama 於 08-10-1 00:07 發表

嘩~~~正啊~~~~攪到我而家好想食...!
不過屋企好似冇晒存貨


大宅

積分: 3862


3655#
發表於 08-10-1 00:19 |只看該作者
人靚著乜都靚架啦~~邊駛等登搵衫架
原文章由 kawaiimama 於 08-10-1 00:16 發表

多謝~~~~
一陣入房摷條靚裙仔著先~~~~~


男爵府

積分: 8233


3656#
發表於 08-10-1 00:20 |只看該作者
唔係吖, 不過通常係佢食大半包, 我食得少少之麻~~~

原文章由 kawaiimama 於 08-10-1 00:14 發表

人地啱啱話冇晒存貨...你就話"隊"晒成包... !!
平時你c6 o係度唔俾你食咩


子爵府

積分: 11870


3657#
發表於 08-10-1 00:20 |只看該作者
原文章由 JanisLeung 於 08-10-1 00:16 發表
我加咗忌廉咋

甘正
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 3862


3658#
發表於 08-10-1 00:21 |只看該作者
你咁後生, 阿媽咁快擺大壽既
原文章由 kawaiimama 於 08-10-1 00:08 發表

聽日阿媽大壽~~去飲


子爵府

積分: 11870


3659#
發表於 08-10-1 00:21 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-10-1 00:17 發表

忌廉加鮮奶仲正~~~~~~~~~

好耐無飲過
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 11870


3660#
發表於 08-10-1 00:22 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-10-1 00:20 發表
唔係吖, 不過通常係佢食大半包, 我食得少少之麻~~~

啊!所以就等你c6唔係屋企自隊一包
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo