影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 68581

親子王國15週年勳章


3641#
發表於 16-11-14 15:38 |只看該作者
靚寶 發表於 16-11-14 15:25
機場15集的無視論:女主同亞女講要真心問自己想去新西蘭,首爾定濟洲島,要正視自己想點,因為無視自己想點 ...
所以機場比到我最大提示是: 了解/ 醒悟 / 取 / 捨, 都是網上人寫的論點, 好欣賞.
[


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


3642#
發表於 16-11-14 16:09 |只看該作者
靚寶 發表於 16-11-14 14:17
早上睇機場,做運動,清潔買餸,上堂 好多野做無事忙
...

好充實


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


3643#
發表於 16-11-14 16:15 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-11-14 14:49
人生係好無奈,但總要解決現實問題

絕症我覺得唔應該走,但長期病患就真係要長期作戰。

其實理性有理性好,好多野都唔會後悔


水晶宮

積分: 63751


3644#
發表於 16-11-14 16:20 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-11-14 15:33
都唔係嘅,如果一個蠢女人遇到個好男人,咪一世蠢落去都冇所謂
呢個世界真係有人咁好命



...

有幾多個咁好命水


水晶宮

積分: 63751


3645#
發表於 16-11-14 16:21 |只看該作者
kcm 發表於 16-11-14 16:15
其實理性有理性好,好多野都唔會後悔

本帖最後由 靚寶 於 16-11-14 16:21 編輯

太理性咪又比d男人鬧港女囉, 人地列出條件分析班香討男就會一人一啖口水鬧到沉死你


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


3646#
發表於 16-11-14 16:34 |只看該作者
靚寶 發表於 16-11-14 15:09
15集,侖侖和女主手拖手在街道上走,一個平常不過的事在這對可憐受傷的情侶身上郤是奢侈品,在街上遇見鄰居 ...

呢條問題我都有諗過
但相信一百年後既答案都係你寫嗰個


水晶宮

積分: 63751


3647#
發表於 16-11-14 21:15 |只看該作者

回覆樓主:

仲有一集大結局,不過都唔緊張佢地一唔一齊,因為女一一定帶住罪疚感去生活,全套劇好少笑容,個樣無奈多,個個都係,睇到人都冇乜mood


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


3648#
發表於 16-11-14 21:28 |只看該作者

引用:仲有一集大結局,不過都唔緊張佢地一唔一齊

原帖由 靚寶 於 16-11-14 發表
仲有一集大結局,不過都唔緊張佢地一唔一齊,因為女一一定帶住罪疚感去生活,全套劇好少笑容,個樣無奈多, ...
哈哈,我慶幸跳咗,唔駛忟足16集




水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


3649#
發表於 16-11-14 23:35 |只看該作者
janjan28 發表於 16-11-14 14:10
長期病患好需要屋企人既照顧,陪伴同支持,我明男主角既心情,因為我自己曾經係過來人,有時生活真係無得 ...

睇完ep6, 我都幾鍾意,都好正面
人生有好多決擇,真係冇話輸唔輸,努力生活就可


水晶宮

積分: 63751


3650#
發表於 16-11-15 01:04 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-11-14 21:28
哈哈,我慶幸跳咗,唔駛忟足16集

唔掹既,不過唔會想再睇一次囉


禁止發言

積分: 70805


3651#
發表於 16-11-15 10:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 63751


3652#
發表於 16-11-15 10:59 |只看該作者

回覆樓主:

終於到了機場16集大結局的中段,宜家明白點解兩個朋友出軌後斬情絲再返去,失敗後寧願自身一個都要走,因為所有人悲傷而自己一個幸福先係最痛苦,所以我兩個朋友最後分開了,隔左一段時間另一個有第二春。。。。

睇完20,我向第一個朋友道歉,當時佢出軌我無理解佢,唔明白要佢為21歲做的傻決定用整個人生黎負責好苦,我為左不理解佢唔企起佢身邊支持佢而道歉,今次再明d佢,唉,婚姻失敗真係幾慘幾辛苦,無論分或離都係超痛苦


水晶宮

積分: 63751


3653#
發表於 16-11-15 11:01 |只看該作者
janjan28 發表於 16-11-15 10:23
無錯呀,所以我幾鐘意個結局

你們講到咁好睇我都開黎睇先,不過好怕聽台灣普通話,好難聽, 尤其係男仔,嗲聲嗲氣


水晶宮

積分: 63751


3654#
發表於 16-11-15 11:05 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 靚寶 於 16-11-15 11:08 編輯

如果有人問有咩韓劇好睇,我唔會推介機場

點解唔跳仲睇落去?因為想知道劇中仲有咩訊息刺激到我去思想,有係有,不過成套劇節奏太慢太文藝太苦太無奈,無聊時煲韓劇的阿豬媽係唔啱睇


禁止發言

積分: 70805


3655#
發表於 16-11-15 11:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 68581

親子王國15週年勳章


3656#
發表於 16-11-15 11:56 |只看該作者
靚寶 發表於 16-11-15 11:05
如果有人問有咩韓劇好睇,我唔會推介機場

點解唔跳仲睇落去?因為想知道劇中仲有咩訊息刺激到我去 ...
我無試過睇韓劇集集都要思考的, 雖然我睇劇唔叻, 但這劇給我一些啟示, 好有意思, 機場都係我今年的三甲內.

[


水晶宮

積分: 63751


3657#
發表於 16-11-15 11:58 |只看該作者
janjan28 發表於 16-11-15 11:52
唔岩可以跳

跳我實識,我係奥運代表隊,代表園居民出賽


水晶宮

積分: 63751


3658#
發表於 16-11-15 11:59 |只看該作者
amychoi 發表於 16-11-15 11:56
我無試過睇韓劇集集都要思考的, 雖然我睇劇唔叻, 但這劇給我一些啟示, 好有意思, 機場都係我今年的三甲內.
...

咁好,入三甲, 睇劇個個不同,我有啟發但不喜歡


水晶宮

積分: 68581

親子王國15週年勳章


3659#
發表於 16-11-15 12:03 |只看該作者
靚寶 發表於 16-11-15 11:59
咁好,入三甲, 睇劇個個不同,我有啟發但不喜歡
從來都無試過睇韓劇集集都發問的, 仲要播完第二朝搭早機睇, 當然要入三甲啦!
[


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


3660#
發表於 16-11-15 13:00 |只看該作者

引用:Quote:janjan28+發表於+16-11-15+10:23+無

原帖由 靚寶 於 16-11-15 發表
你們講到咁好睇我都開黎睇先,不過好怕聽台灣普通話,好難聽, 尤其係男仔,嗲聲嗲氣
...
其實台灣女人d國語都好難頂,果d尾音




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo