影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 9275


3641#
發表於 17-8-1 16:25 |只看該作者
htts 發表於 17-8-1 16:17
佢套河伯我跳左
我直頭無開過哩排無劇想睇


男爵府

積分: 9275


3642#
發表於 17-8-1 16:27 |只看該作者
htts 發表於 17-8-1 16:23
我都BUY RM多D, 雞米係可愛, 吸到妹妹飯
可能我係嬸嬸, 所以雞米既可愛真係吸引唔到我, 只係覺得佢係一個善良既小男生
反而RM既談吐, 大方得體我比較欣賞佢, 佢講英文個時好吸引…又高大, 身型唔錯


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3643#
發表於 17-8-1 16:37 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-8-1 16:27
可能我係嬸嬸, 所以雞米既可愛真係吸引唔到我, 只係覺得佢係一個善良既小男生
反而RM既談吐, 大方 ...
TOTALLY AGREE


男爵府

積分: 9275


3644#
發表於 17-8-1 16:52 |只看該作者
htts 發表於 17-8-1 16:37
TOTALLY AGREE
志同道合


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


3645#
發表於 17-8-1 17:06 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-8-1 16:27
可能我係嬸嬸, 所以雞米既可愛真係吸引唔到我, 只係覺得佢係一個善良既小男生
反而RM既談吐, 大方 ...

雞米係包包面唔啱

RM應該有才既,但我鍾意有樣同有才


男爵府

積分: 9275


3646#
發表於 17-8-2 08:46 |只看該作者
cocok 發表於 17-8-1 17:06
雞米係包包面唔啱

RM應該有才既,但我鍾意有樣同有才
D人已經嫌雞米太瘦....不過佢塊面都尖喇
RM如果佢以哩個樣係香港出現....老實講算好好


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3647#
發表於 17-8-2 08:53 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-8-2 08:46
D人已經嫌雞米太瘦....不過佢塊面都尖喇
RM如果佢以哩個樣係香港出現....老實講算好好
...
RM如果佢以哩個樣係香港出現....老實講算好好〉〉俾你笑C, 你係讚定彈?


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


3648#
發表於 17-8-2 08:59 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-8-2 08:46
D人已經嫌雞米太瘦....不過佢塊面都尖喇
RM如果佢以哩個樣係香港出現....老實講算好好
...

但雞米而家尖面左又覺得好奇怪

香港出現?你意思係香港出道?我會評RM同恩光同級 但我鍾意恩光多d,因為聲靚同好笑


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


3649#
發表於 17-8-2 09:00 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-8-2 08:46
D人已經嫌雞米太瘦....不過佢塊面都尖喇
RM如果佢以哩個樣係香港出現....老實講算好好
...

珍珍新呢張幾靚
myimage.jpg


男爵府

積分: 9275


3650#
發表於 17-8-2 09:02 |只看該作者
htts 發表於 17-8-2 08:53
RM如果佢以哩個樣係香港出現....老實講算好好〉〉俾你笑C, 你係讚定彈?
...
讚佢呀
佢出道個樣係HK出現, 當然無人睬佢...但佢而家靚仔左呀


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


3651#
發表於 17-8-2 09:02 |只看該作者

回覆樓主

呢下回眸一笑殺左我啦
myimage.jpg


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


3652#
發表於 17-8-2 09:03 |只看該作者

回覆樓主

高清靚死
myimage.jpg
myimage.jpg


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


3653#
發表於 17-8-2 09:04 |只看該作者

回覆樓主

忙內又cool又帥
myimage.jpg


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


3654#
發表於 17-8-2 09:05 |只看該作者

回覆樓主

係老豆呀!
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


男爵府

積分: 9275


3655#
發表於 17-8-2 09:05 |只看該作者
cocok 發表於 17-8-2 08:59
但雞米而家尖面左又覺得好奇怪

香港出現?你意思係香港出道?我會評RM同恩光同級 但我 ...
無論雞米如何...都係無太大興趣


姐係如果RM係以一個普通香港人既身份(唔係歌手)出現係香港...我覺得算係幾好樣

唔知我咁表逹會唔會表逹得唔好...


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


3656#
發表於 17-8-2 09:08 |只看該作者

回覆樓主

睇到呢兩張相,我諗到既係你自拍香港機場既鏡頭裡面會唔會有我?
myimage.jpg
myimage.jpg


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


3657#
發表於 17-8-2 09:10 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-8-2 09:05
無論雞米如何...都係無太大興趣

咁雞米上左舞台都好charm既,我覺得佢跳得好好 不過個樣唔係我杯茶遮

RM係普通香港人時,都係一個普通人咁囉,高大既 但佢外表真係冇乜野吸引我


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3658#
發表於 17-8-2 09:10 |只看該作者
cocok 發表於 17-8-2 08:59
但雞米而家尖面左又覺得好奇怪

香港出現?你意思係香港出道?我會評RM同恩光同級 但我 ...
我會評RM同恩光同級>>


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


3659#
發表於 17-8-2 09:11 |只看該作者

回覆樓主

棒球小子,有姿勢,唔知有冇實際
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


男爵府

積分: 9275


3660#
發表於 17-8-2 09:11 |只看該作者
cocok 發表於 17-8-2 09:00
珍珍新呢張幾靚
靚仔呀
我送多張俾你…我好中意哩張




仲有哩張泰泰勁靚仔



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo