興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


3641#
發表於 14-1-10 18:49 |只看該作者

引用:Quote:丙丙+發表於+14-1-10+18:43+去六本木

原帖由 大少拉 於 14-01-10 發表
你地話事~~~~~~
我要見識吓d仔仔有幾靚仔


翡翠宮

積分: 92176

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


3642#
發表於 14-1-10 18:50 |只看該作者
丙丙 發表於 14-1-10 18:42
我都想電,但一日唔比洗頭就頂唔順
你試下啦~~~~ 一日好快過~~~~
唔好用自己既諗法,夾硬套落人地身上囉~ 唔該!!!!


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


3643#
發表於 14-1-10 18:50 |只看該作者

引用:Quote:loklok_mama+發表於+14-1-10+18:45+

原帖由 大少拉 於 14-01-10 發表
我d指甲唔見得人~~
我都係


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


3644#
發表於 14-1-10 18:50 |只看該作者

引用:Quote:丙丙+發表於+14-1-10+18:42+我都想電

原帖由 大少拉 於 14-01-10 發表
你試下啦~~~~ 一日好快過~~~~
試過,好唔自在



翡翠宮

積分: 92176

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


3645#
發表於 14-1-10 18:50 |只看該作者
丙丙 發表於 14-1-10 18:50
我都係
我剪到巧短~~
唔好用自己既諗法,夾硬套落人地身上囉~ 唔該!!!!


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


3646#
發表於 14-1-10 18:51 |只看該作者

引用:Quote:丙丙+發表於+14-1-10+18:50+我都係我

原帖由 大少拉 於 14-01-10 發表
我剪到巧短~~
我斷晒


翡翠宮

積分: 92176

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


3647#
發表於 14-1-10 18:51 |只看該作者
丙丙 發表於 14-1-10 18:50
試過,好唔自在
我就要留長d先電~~~~~ 微曲留尾.~
唔好用自己既諗法,夾硬套落人地身上囉~ 唔該!!!!


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


3648#
發表於 14-1-10 18:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+大少拉+於+14-01-10+發表lokm

原帖由 loklok_mama 於 14-01-10 發表
所以過2日要gel甲,執得四四正正見你地
係咪要搵人拆架?我見我fd整得好靚


翡翠宮

積分: 92176

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


3649#
發表於 14-1-10 18:52 |只看該作者
丙丙 發表於 14-1-10 18:51
我斷晒
我唔剪都係會斷架. 有時爆甲...爆到入肉....
唔好用自己既諗法,夾硬套落人地身上囉~ 唔該!!!!


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


3650#
發表於 14-1-10 18:53 |只看該作者

引用:Quote:丙丙+發表於+14-1-10+18:50+試過,好

原帖由 大少拉 於 14-01-10 發表
我就要留長d先電~~~~~ 微曲留尾.~
我試過比髮型師電到 blue jeans咁


翡翠宮

積分: 92176

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


3651#
發表於 14-1-10 18:53 |只看該作者
丙丙 發表於 14-1-10 18:52
係咪要搵人拆架?我見我fd整得好靚
lokma自己整架, 真係整得好靚... 但我一定唔習慣, 我會就住咩都整唔到~
唔好用自己既諗法,夾硬套落人地身上囉~ 唔該!!!!


翡翠宮

積分: 92176

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


3652#
發表於 14-1-10 18:55 |只看該作者
丙丙 發表於 14-1-10 18:53
我試過比髮型師電到 blue jeans咁
嘩~~~~~~ 嘜咁架...... 比我又喊架喇.
我幾年前剪髮,比條友剪到鬼咁. 我返到屋企即打比我老公喊...

嚇鬼死佢...
唔好用自己既諗法,夾硬套落人地身上囉~ 唔該!!!!


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


3653#
發表於 14-1-10 18:55 |只看該作者

引用:Quote:丙丙+發表於+14-1-10+18:51+我斷晒我

原帖由 大少拉 於 14-01-10 發表
我唔剪都係會斷架. 有時爆甲...爆到入肉....
我成日都係咁, 試過 又高條褲, 爆到流血好彩鋪頭入面個ee見到我妹大叫, 跑出黎比膠布我


翡翠宮

積分: 92176

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


3654#
發表於 14-1-10 18:55 |只看該作者
我煮飯先~~~ 遲哂喇~

晏d傾~
唔好用自己既諗法,夾硬套落人地身上囉~ 唔該!!!!


男爵府

積分: 8685


3655#
發表於 14-1-10 18:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+大少拉+於+14-01-10+發表你地

原帖由 丙丙 於 14-01-10 發表
我要見識吓d仔仔有幾靚仔
架仔我吾鐘意,我要泡菜仔


男爵府

積分: 8685


3656#
發表於 14-1-10 18:59 |只看該作者

引用:Quote:丙丙+發表於+14-1-10+18:50+我都係我

原帖由 大少拉 於 14-01-10 發表
我剪到巧短~~
一定吾夠我短,我剷晒個底,淨留頭頂


男爵府

積分: 8685


3657#
發表於 14-1-10 19:00 |只看該作者

引用:Quote:丙丙+發表於+14-1-10+18:50+我都係我

原帖由 大少拉 於 14-01-10 發表
我剪到巧短~~
原來講指甲我由好長尖甲剪到中長方甲,太短我會發脾四


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


3658#
發表於 14-1-10 19:02 |只看該作者

引用:Quote:丙丙+發表於+14-1-10+18:53+我試過比

原帖由 大少拉 於 14-01-10 發表
嘩~~~~~~ 嘜咁架...... 比我又喊架喇.
我幾年前剪髮,比條友剪到鬼咁. 我返到屋企即打比我老公喊...
我嗰次都想喊呀!


我無再搵嗰個髮型師喇

搵佢剪咗十年, 越做越差,

個洗頭妹妹不知所謂, 同客洗完頭, 埋位, 對住客自己起勢照鏡, 倒第二次隻電髮水淋到我成面都係, 至重要個頭唔係髮型師幫我電:pppp:

個髮型師見我話似 blue jeans,佢免費同我補電,但咁又點,幫襯佢咁耐,經驗都知我面圓唔係咁電

我最後幫襯另一個,我妹,c6都幫襯佢,佢剪到c6好有型


男爵府

積分: 8685


3659#
發表於 14-1-10 19:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+loklok_mama+於+14-01-10+發

原帖由 丙丙 於 14-01-10 發表
係咪要搵人拆架?我見我fd整得好靚
我自己整soak off gel.吾洗拆,梗係冇街甘靚啦


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


3660#
發表於 14-1-10 19:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+丙丙+於+14-01-10+發表我要見

原帖由 loklok_mama 於 14-01-10 發表
架仔我吾鐘意,我要泡菜仔
娛樂之麻, 睇吓佢地所謂紅牌有幾正之後叫大少拉請埋我地去韓國


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo