跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8476


3661#
發表於 08-5-13 23:43 |只看該作者
hybb,
我在大棠站行入去, 好難唔經過果個公園

webjen, cathy,
我問佢有乜同學佢就一個都講唔出, 我話有冇zoe, qq都又話有。。。佢好慢熱, 真係唔該晒你地既小朋友幫我"撻"著佢.


珍珠宮

積分: 46382


3662#
發表於 08-5-14 09:58 |只看該作者
原文章由 catcathy 於 08-5-13 22:26 發表

吓!係咩位置吖?zoe就好彩!係後面.


眼眉對上 好在唔太,唔講就唔覺,但一講就見
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


公爵府

積分: 26028

好媽媽勳章


3663#
發表於 08-5-15 09:15 |只看該作者
今朝同chloe擦牙時發現佢喉嚨及舌頭生o左幾粒紅點, 有點似係手足口病的病徵, 但手及面部未有, 好驚, 今日o吾會俾佢返學, 已約睇e生已通知學校留意小朋友.

手足口病是由一種過濾性病毒引起的疾病,主要表現在手、腳和面部的皮疹。

徵狀

引起手足口病的病毒在人體內潛伏大約一星期左右,然後便開始產生類似感冒的症狀,如輕微發燒、胃口下降、燥動不安等。幾天之後,皮疹便開始出現在手腳四肢上,有時會出現水泡;口腔黏膜上可出現疼痛的潰瘍。這些皮疹和潰瘍在一星期左右便會慢慢退去,病也就跟著痊癒。

成因

致病的病毒有柯薩奇病毒和EV71型腸病毒。這些病毒可由病者排泄到大便裡,也能經由咳嗽或打噴嚏的飛沫感染他人。其他的途徑包括直接的身體接觸,或間接地接觸到受污染的物件而發病。 受感染的多是五歲以下的小童,由於這些小童的身體抗感染力通常較低,而且這種病毒的傳染性又高,所以特別容易致病。




琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3664#
發表於 08-5-15 09:28 |只看該作者
唔該晒你通知呀 ....我會留意住yy ga喇...咁你都快d帶chloe去睇e生check下先啦mouth: mouth:
原文章由 chloemummum 於 08-5-15 09:15 發表
今朝同chloe擦牙時發現佢喉嚨及舌頭生o左幾粒紅點, 有點似係手足口病的病徵, 但手及面部未有, 好驚, 今日o吾會俾佢返學, 已約睇e生已通知學校留意小朋友.

手足口病是由一種過濾性病毒引起的疾病,主要表現在手、腳和 ...


大宅

積分: 1679


3665#
發表於 08-5-15 09:35 |只看該作者
希望chloe 唔係手足口病同啲紅點快啲無晒啦!
而家啲菌真係好勁, 大家小心!!
希望學校有跟足小朋友洗手同衛生啦!!


原文章由 chloemummum 於 08-5-15 09:15 發表
今朝同chloe擦牙時發現佢喉嚨及舌頭生o左幾粒紅點, 有點似係手足口病的病徵, 但手及面部未有, 好驚, 今日o吾會俾佢返學, 已約睇e生已通知學校留意小朋友.

手足口病是由一種過濾性病毒引起的疾病,主要表現在手、腳和 ...
:-D 歡迎到我的Blog  :-D


公爵府

積分: 26028

好媽媽勳章


3666#
發表於 08-5-15 09:39 |只看該作者
約o左10點去dr.tse度睇, 希望今次o吾使排好耐la

原文章由 portiabb 於 08-5-15 09:28 發表
唔該晒你通知呀 ....我會留意住yy ga喇...咁你都快d帶chloe去睇e生check下先啦mouth: mouth:


珍珠宮

積分: 46382


3667#
發表於 08-5-15 09:56 |只看該作者
原文章由 chloemummum 於 08-5-15 09:15 發表
今朝同chloe擦牙時發現佢喉嚨及舌頭生o左幾粒紅點, 有點似係手足口病的病徵, 但手及面部未有, 好驚, 今日o吾會俾佢返學, 已約睇e生已通知學校留意小朋友. ...


都記住要同 bb 隔離呀,希望 chloe 唔係手足口病,只係熱氣啦!
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


珍珠宮

積分: 46382


3668#
發表於 08-5-15 09:56 |只看該作者
原文章由 chloemummum 於 08-5-15 09:39 發表
約o左10點去dr.tse度睇, 希望今次o吾使排好耐la


照早好 d 掛,不過今日星期四,最多人
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


男爵府

積分: 9669


3669#
發表於 08-5-15 10:32 |只看該作者
希望chole快d好啦!多謝emily提醒我地


原文章由 webjen 於 08-5-15 09:56 發表


照早好 d 掛,不過今日星期四,最多人


別墅

積分: 713


3670#
發表於 08-5-15 12:27 |只看該作者
原文章由 niklaus903 於 08-5-13 23:43 發表
hybb,
我在大棠站行入去, 好難唔經過果個公園

webjen, cathy,
我問佢有乜同學佢就一個都講唔出, 我話有冇zoe, qq都又話有。。。佢好慢熱, 真係唔該晒你地既小朋友幫我"撻"著佢. ...

我都係大棠站行過去,我諗經過就無問題,停留就差d.不過,我間中都見有警員企係度,都ok!
唔好客氣,互相照顧嘛!


別墅

積分: 713


3671#
發表於 08-5-15 12:30 |只看該作者
原文章由 chloemummum 於 08-5-15 09:15 發表
今朝同chloe擦牙時發現佢喉嚨及舌頭生o左幾粒紅點, 有點似係手足口病的病徵, 但手及面部未有, 好驚, 今日o吾會俾佢返學, 已約睇e生已通知學校留意小朋友.

手足口病是由一種過濾性病毒引起的疾病,主要表現在手、腳和 ...

希望chloe快d好啦!耍留意細佬吖!辛苦你啦!


公爵府

積分: 26028

好媽媽勳章


3672#
發表於 08-5-15 13:18 |只看該作者
睇完e生la, 証實係手足口病, e生話係傳染番黎架 已打俾學校叫老師留意小朋友, 全日班都即刻做o左消毒

呢排都o吾會俾chloe返學, 等佢完全好番先.

最麻煩係細佬又係度, 都o吾知點隔離, 唯有叫chloe全日帶住口罩, e生都話會有機會感染, coz個病毒潛伏期有幾日

各位家長切記要留意自己的小朋友ar....


公爵府

積分: 26028

好媽媽勳章


3673#
發表於 08-5-15 13:21 |只看該作者
thx...我會密切留意細佬, 總之而家覺得好煩ar

原文章由 catcathy 於 08-5-15 12:30 發表

希望chloe快d好啦!耍留意細佬吖!辛苦你啦!


男爵府

積分: 9669


3674#
發表於 08-5-15 14:11 |只看該作者
Emily,

加油!chloe好快好!放心!


原文章由 chloemummum 於 08-5-15 13:21 發表
thx...我會密切留意細佬, 總之而家覺得好煩ar


珍珠宮

積分: 46382


3675#
發表於 08-5-15 14:27 |只看該作者
原文章由 chloemummum 於 08-5-15 13:18 發表
睇完e生la, 証實係手足口病, e生話係傳染番黎架 已打俾學校叫老師留意小朋友, 全日班都即刻做o左消毒

呢排都o吾會俾chloe返學, 等佢完全好番先.

最麻煩係細佬又係度, 都o吾知點隔離, 唯有叫ch ...


希望 chloe 快 d 好番啦
唔只要隔離細佬,你自己都要勤 d 洗手呀,咁先可以減少傳染機會!

希望校方會做好清潔工作,消毒所有用具,玩具啦mouth:

[ 本文章最後由 webjen 於 08-5-15 14:35 編輯 ]
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3676#
發表於 08-5-15 14:37 |只看該作者
話比chloe知yy好掛住佢ga...嗌佢快d打敗d病菌快d返學啦
原文章由 chloemummum 於 08-5-15 13:18 發表
睇完e生la, 証實係手足口病, e生話係傳染番黎架 已打俾學校叫老師留意小朋友, 全日班都即刻做o左消毒

呢排都o吾會俾chloe返學, 等佢完全好番先.

最麻煩係細佬又係度, 都o吾知點隔離, 唯有叫ch ...


別墅

積分: 713


3677#
發表於 08-5-15 15:19 |只看該作者
原文章由 chloemummum 於 08-5-15 13:21 發表
thx...我會密切留意細佬, 總之而家覺得好煩ar

無事嘅!記得個廣告嘛!勤洗手.有咩 俾我,我唔係样样都識,但我勝在近城皇廟,可以求支好籖嘛
我會袋电話返工,你可以send sms的.


大宅

積分: 1679


3678#
發表於 08-5-16 11:48 |只看該作者
心怡今朝隻手有好多 紅點, 剛帶完佢去睇醫生.
醫生話係隻手被大力撞到或壓到而爆微絲血管.
我同醫生係咁問佢, 佢都話無撞到, 又無被人打. 奇!!

[ 本文章最後由 MaMehar 於 08-5-16 11:51 編輯 ]
:-D 歡迎到我的Blog  :-D


大宅

積分: 1679


3679#
發表於 08-5-16 11:55 |只看該作者
我今朝同醫生傾過, 佢話手足口病好common 只要唔係由EV71 病毒而嚟就好快好. 而家大陸就有, 香港少. 唔使太緊張, 但都要小心.

希望chloe 快啲好同唔好俾佢太接近或kiss 細佬住.
有大有細係煩啲!!


原文章由 chloemummum 於 08-5-15 13:18 發表
睇完e生la, 証實係手足口病, e生話係傳染番黎架 已打俾學校叫老師留意小朋友, 全日班都即刻做o左消毒

呢排都o吾會俾chloe返學, 等佢完全好番先.

最麻煩係細佬又係度, 都o吾知點隔離, 唯有叫ch ...
:-D 歡迎到我的Blog  :-D


珍珠宮

積分: 46382


3680#
發表於 08-5-16 12:01 |只看該作者
原文章由 MaMehar 於 08-5-16 11:48 發表
心怡今朝隻手有好多 紅點, 剛帶完佢去睇醫生.
醫生話係隻手被大力撞到或壓到而爆微絲血管.
我同醫生係咁問佢, 佢都話無撞到, 又無被人打. 奇!! ...


你要小心,有可能係病徵未出
上個月我叔仔 2個仔去睇醫生,醫生話唔係手足口, 2 個都係過幾日就出晒病徵!
當然,我希望心怡唔係啦!
總之,take care 啦!
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo