立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 74390
原文章由 szewan 於 08-10-31 11:25 發表 http://f20.yahoofs.com/hkblog/0wNqhMaeEQ24T7vBiBzWawAmgA--_30/blog/ap_20081031103438914.jpg.jpg?ib_____Dvd_aMym5 我買左e本 http://hk.myblog.yahoo.com/lazymanhehe/article?mid=7164
原文章由 jk923 於 08-10-31 11:30 發表 真係諗起都驚,出年p.3就要考TSA,i~~~
翡翠宮
積分: 75533
原文章由 cc0524 於 08-10-31 11:52 發表 話時話, TSA 係幾月考架????
男爵府
積分: 9355
原文章由 一一B 於 08-10-31 15:21 發表 大家好, 唔好意思, 因為我地o岩o岩搬入麗城, 對呢區暫時都唔係太熟, 請問你地的小朋友有病痛多數搵邊位醫生呢, 麗城區呢幾位又ok否? 想打聽下, 作預備, 謝謝解答. ...
別墅
積分: 916
原文章由 cc0524 於 08-10-31 15:24 發表 hi~~ 你好呀!! 因為我仔都大個啦, 唔洗話跟 d 咩兒科醫生, 所以有咩頭暈身慶就睇三期商場個楊醫生, 我覺得佢都幾細心架!! 老公同我都係睇佢既!
原文章由 Goody 於 08-10-31 15:25 發表 唔駛驚,TSA你唔會知考成點,同埋對小朋友冇直接影響喎。
原文章由 Goody 於 08-10-31 15:29 發表 我地成家都係睇一期葉世彥,亞女由BB開始睇到而家,佢幾夾我女。
原文章由 一一B 於 08-10-31 15:31 發表 謝謝你呢~ 我大仔而家o聖文嘉讀緊k3呢, 楊醫生係咪吉野家對面o個間診所呀? 剛剛搬來一個星期都無, 仲係摸索中, 反而大仔9月時就轉左過來呢邊讀書lu. ...
原文章由 cc0524 於 08-10-31 15:35 發表 唔好咁客氣!! 聖文嘉 k3 ???? 我都識人係度讀緊和!! 佢係咪得一班咋??
原文章由 一一B 於 08-10-31 15:37 發表 其實我都唔清楚總共有幾多班, 因為我少湊大仔返學, 我估應該起碼有3班, 全部都要返pm class的. 你小朋友幾大呀? 我仲有個細仔來年讀k1.
原文章由 cc0524 於 08-10-31 15:37 發表 楊醫生未出現之前我都有睇佢, 應該話生仔前我都係睇葉世x, 另外, 劉x 我都有睇, 不過覺得劉x d 藥比較重手!!
原文章由 cc0524 於 08-10-31 15:39 發表 嘩~~ 而家讀緊 k3 既應該都係 sars bb 和!! 佢都開到三班?? 咪好厲害?? 我仔八歲啦, 讀緊 P3 !
原文章由 一一B 於 08-10-31 15:39 發表 oic, 初來步到, 我細仔仲有氣管敏感底, 真係要試下先知夾唔夾.... 唔得睇怕都要返出面搵睇開的醫生.... 希望呢區搵到個夾架啦...
原文章由 一一B 於 08-10-31 15:41 發表 係呀, 我陀大仔時, 正正sars高峰期, 諗起都好驚. 你囝囝之前讀邊間kinder呀? 而家讀緊邊間小學呢? 我想大仔入浸信聯, 不過我都知好難入... mouth: ...
原文章由 cc0524 於 08-10-31 15:41 發表 係架, 你個係細仔就真係要試過先知, 如果唔夾就要睇番細個睇開既醫生啦!! 呢 D 好難一概而論架!!
原文章由 cc0524 於 08-10-31 15:42 發表 亞仔幼稚園讀啟思, 而家係伍上!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy