跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3661#
發表於 08-10-31 11:51 |只看該作者
你都買埋唔少練習呀, 亞囡夠唔夠時間做????
上次買那些, 亞仔都未做晒呀!!



原文章由 szewan 於 08-10-31 11:25 發表
http://f20.yahoofs.com/hkblog/0wNqhMaeEQ24T7vBiBzWawAmgA--_30/blog/ap_20081031103438914.jpg.jpg?ib_____Dvd_aMym5
我買左e本
http://hk.myblog.yahoo.com/lazymanhehe/article?mid=7164


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3662#
發表於 08-10-31 11:52 |只看該作者
話時話, TSA 係幾月考架????



原文章由 jk923 於 08-10-31 11:30 發表
真係諗起都驚,出年p.3就要考TSA,i~~~


翡翠宮

積分: 75533


3663#
發表於 08-10-31 14:46 |只看該作者
原文章由 cc0524 於 08-10-31 11:52 發表
話時話, TSA 係幾月考架????

咁我又唔清楚喎,淨係知到時要抽時間黎操佢地。


男爵府

積分: 9355


3664#
發表於 08-10-31 15:21 |只看該作者
大家好, 唔好意思, 因為我地o岩o岩搬入麗城, 對呢區暫時都唔係太熟, 請問你地的小朋友有病痛多數搵邊位醫生呢, 麗城區呢幾位又ok否? 想打聽下, 作預備, 謝謝解答.


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3665#
發表於 08-10-31 15:24 |只看該作者
hi~~ 你好呀!!

因為我仔都大個啦, 唔洗話跟 d 咩兒科醫生, 所以有咩頭暈身慶就睇三期商場個楊醫生, 我覺得佢都幾細心架!! 老公同我都係睇佢既!



原文章由 一一B 於 08-10-31 15:21 發表
大家好, 唔好意思, 因為我地o岩o岩搬入麗城, 對呢區暫時都唔係太熟, 請問你地的小朋友有病痛多數搵邊位醫生呢, 麗城區呢幾位又ok否? 想打聽下, 作預備, 謝謝解答. ...


別墅

積分: 916


3666#
發表於 08-10-31 15:25 |只看該作者
唔駛驚,TSA你唔會知考成點,同埋對小朋友冇直接影響喎。

原文章由 jk923 於 08-10-31 11:30 發表
真係諗起都驚,出年p.3就要考TSA,i~~~


別墅

積分: 916


3667#
發表於 08-10-31 15:29 |只看該作者
我地成家都係睇一期葉世彥,亞女由BB開始睇到而家,佢幾夾我女。

原文章由 一一B 於 08-10-31 15:21 發表
大家好, 唔好意思, 因為我地o岩o岩搬入麗城, 對呢區暫時都唔係太熟, 請問你地的小朋友有病痛多數搵邊位醫生呢, 麗城區呢幾位又ok否? 想打聽下, 作預備, 謝謝解答. ...


男爵府

積分: 9355


3668#
發表於 08-10-31 15:31 |只看該作者
原文章由 cc0524 於 08-10-31 15:24 發表
hi~~ 你好呀!!

因為我仔都大個啦, 唔洗話跟 d 咩兒科醫生, 所以有咩頭暈身慶就睇三期商場個楊醫生, 我覺得佢都幾細心架!! 老公同我都係睇佢既!


謝謝你呢~ 我大仔而家o聖文嘉讀緊k3呢, 楊醫生係咪吉野家對面o個間診所呀? 剛剛搬來一個星期都無, 仲係摸索中, 反而大仔9月時就轉左過來呢邊讀書lu.


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3669#
發表於 08-10-31 15:33 |只看該作者
hi~~ Goody 好耐無見你啦!!

我諗 jk 驚既係學校會出力谷者!!



原文章由 Goody 於 08-10-31 15:25 發表
唔駛驚,TSA你唔會知考成點,同埋對小朋友冇直接影響喎。


男爵府

積分: 9355


3670#
發表於 08-10-31 15:34 |只看該作者
原文章由 Goody 於 08-10-31 15:29 發表
我地成家都係睇一期葉世彥,亞女由BB開始睇到而家,佢幾夾我女。


謝謝你, 葉醫生好近我呢, 因為我住o係一期的.

大家多多指教~


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3671#
發表於 08-10-31 15:35 |只看該作者
唔好咁客氣!!

聖文嘉 k3 ???? 我都識人係度讀緊和!! 佢係咪得一班咋??

原文章由 一一B 於 08-10-31 15:31 發表


謝謝你呢~ 我大仔而家o聖文嘉讀緊k3呢, 楊醫生係咪吉野家對面o個間診所呀? 剛剛搬來一個星期都無, 仲係摸索中, 反而大仔9月時就轉左過來呢邊讀書lu. ...


男爵府

積分: 9355


3672#
發表於 08-10-31 15:37 |只看該作者
原文章由 cc0524 於 08-10-31 15:35 發表
唔好咁客氣!!

聖文嘉 k3 ???? 我都識人係度讀緊和!! 佢係咪得一班咋??


其實我都唔清楚總共有幾多班, 因為我少湊大仔返學, 我估應該起碼有3班, 全部都要返pm class的.

你小朋友幾大呀? 我仲有個細仔來年讀k1.


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3673#
發表於 08-10-31 15:37 |只看該作者
楊醫生未出現之前我都有睇佢, 應該話生仔前我都係睇葉世x, 另外, 劉x 我都有睇, 不過覺得劉x d 藥比較重手!!



原文章由 Goody 於 08-10-31 15:29 發表
我地成家都係睇一期葉世彥,亞女由BB開始睇到而家,佢幾夾我女。


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3674#
發表於 08-10-31 15:39 |只看該作者
嘩~~ 而家讀緊 k3 既應該都係 sars bb 和!! 佢都開到三班?? 咪好厲害??

我仔八歲啦, 讀緊 P3 !


原文章由 一一B 於 08-10-31 15:37 發表


其實我都唔清楚總共有幾多班, 因為我少湊大仔返學, 我估應該起碼有3班, 全部都要返pm class的.

你小朋友幾大呀? 我仲有個細仔來年讀k1.


男爵府

積分: 9355


3675#
發表於 08-10-31 15:39 |只看該作者
原文章由 cc0524 於 08-10-31 15:37 發表
楊醫生未出現之前我都有睇佢, 應該話生仔前我都係睇葉世x, 另外, 劉x 我都有睇, 不過覺得劉x d 藥比較重手!!


oic, 初來步到, 我細仔仲有氣管敏感底, 真係要試下先知夾唔夾.... 唔得睇怕都要返出面搵睇開的醫生.... 希望呢區搵到個夾架啦...


男爵府

積分: 9355


3676#
發表於 08-10-31 15:41 |只看該作者
原文章由 cc0524 於 08-10-31 15:39 發表
嘩~~ 而家讀緊 k3 既應該都係 sars bb 和!! 佢都開到三班?? 咪好厲害??

我仔八歲啦, 讀緊 P3 !


係呀, 我陀大仔時, 正正sars高峰期, 諗起都好驚.

你囝囝之前讀邊間kinder呀? 而家讀緊邊間小學呢? 我想大仔入浸信聯, 不過我都知好難入... mouth:


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3677#
發表於 08-10-31 15:41 |只看該作者
係架, 你個係細仔就真係要試過先知, 如果唔夾就要睇番細個睇開既醫生啦!! 呢 D 好難一概而論架!!



原文章由 一一B 於 08-10-31 15:39 發表


oic, 初來步到, 我細仔仲有氣管敏感底, 真係要試下先知夾唔夾.... 唔得睇怕都要返出面搵睇開的醫生.... 希望呢區搵到個夾架啦...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3678#
發表於 08-10-31 15:42 |只看該作者
亞仔幼稚園讀啟思, 而家係伍上!


原文章由 一一B 於 08-10-31 15:41 發表


係呀, 我陀大仔時, 正正sars高峰期, 諗起都好驚.

你囝囝之前讀邊間kinder呀? 而家讀緊邊間小學呢? 我想大仔入浸信聯, 不過我都知好難入... mouth: ...


男爵府

積分: 9355


3679#
發表於 08-10-31 15:44 |只看該作者
原文章由 cc0524 於 08-10-31 15:41 發表
係架, 你個係細仔就真係要試過先知, 如果唔夾就要睇番細個睇開既醫生啦!! 呢 D 好難一概而論架!!


明白~ 真係要睇夾唔夾.


男爵府

積分: 9355


3680#
發表於 08-10-31 15:44 |只看該作者
原文章由 cc0524 於 08-10-31 15:42 發表
亞仔幼稚園讀啟思, 而家係伍上!


伍上唔錯呢, 就來要搬新校舍啦.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo