媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4894


3661#
發表於 04-8-3 00:35 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

vvbaby~
佢地真係有問我呀???
呢個唔係諗到..係事實..嘻嘻!
唔知呀...不過814甘多靚仔...希希仔都應該"拾定包袱"返屋企都得啦...強勁對手包括 : 亨亨,珈瑋仔,皓文,然然,韜韜...仲有"王小虎"呀!


男爵府

積分: 6150


3662#
發表於 04-8-3 00:36 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

[size=medium]nov03bb

唔係蝦肉色呢,好似係米黃色呢!

[size=medium]MrsTing

唔緊要,唔舒服早D休息,祝你快D好番!


男爵府

積分: 5570


3663#
發表於 04-8-3 00:40 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

baby111,
珈瑋仔唔會同你爭希希豬的,因為佢地只係朋友關係!珈瑋仔永遠專一對心陶妹架!放心啦!


男爵府

積分: 8385


3664#
發表於 04-8-3 00:40 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

IVYBIBI~
珈瑋仔14歲會有"挑花"...咁早??
我姑仔宜家拍緊拖, 但係我奶奶唔比, 因為佢太細過(今年都係14歲), 宜家仲讀緊書, 但係一拍拖就心散, 唔想再讀書, 我奶奶同我老公講, 我老公就叫我同我姑仔傾下~唔係唔比佢拍拖, 係想佢一邊拍拖一邊可以兼顧到學業. 我都唔知我點講好, 因為我都係13-14歲拍拖, 仲係讀到f.5就放棄左(因為成績差)出黎做野...做左野2年度就有左然然, 宜家仲要搵個雙失青年 :mrgreen: (即係冇書讀冇做野)既我同佢講, 真係煩惱 ?-(

cherrylung~
我都想呀, 不過我個大boss(然然)仲未訓, 所以都係冇得訓o家!!

vvbaby~
希希豬唔係然然個女朋友咩, 咁然然咪好hurt囉!!
希希豬見異思遷, 見到靚仔就鍾意第二個 :cry:


男爵府

積分: 5505


3665#
發表於 04-8-3 00:54 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

MrsTing,

你誤會啦!希希豬只係鍾意對付希希仔,好有成功感呢!
希希豬都仲未有機會同然然陪養感情,又點算見異思遷呢,要怪就怪佢地阿媽唔俾佢地見面啦!

今次真係眠啦!886!


男爵府

積分: 8385


3666#
發表於 04-8-3 01:00 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

vvbaby~
咁814比佢地睇下培唔培養到感情先
goodnight vv

baby111~
睇黎希希仔好容易比女仔蝦喎?!! 小心個日比亨亨咬patpat呀!! :mrgreen: (poonhui~又講起亨亨d絕技添~hehee)

我都去訓喇, 剛剛boss訓左...
goodnight all


子爵府

積分: 13842


3667#
發表於 04-8-3 01:13 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

好累呀...今日去左漫畫展...行左幾個鐘


別墅

積分: 861


3668#
發表於 04-8-3 01:35 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

mrsting
咁夜?
有好多頁,要溫書,....


別墅

積分: 861


3669#
發表於 04-8-3 02:28 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

返左工真係好少時間上黎,放左工又攰,又要餵善熹,唉!真係佩服在職媽媽兼湊埋bb,真係好鬼辛苦!

vvbaby
係咪有野睇,記住等埋我。

《雙希大戰之見面禮(第一回合)》重播得唔我?

kittyhkbb
take care of yourself

11月媽媽
遲來的安慰,唔好唔開心,之前我都係全職媽媽,同樣試過你的情況,不過我都會睇開d,盡量氹佢玩囉,咁就唔會成日喊,又或者有時都等佢喊一陣。我可能唔係好識安慰人,但係就樂於聆聽,有唔開心就上來傾下,或者找其他人,咁會好d!

什麼casting,未溫哂書未知,可唔可以話比我知!

mandymfl
"好呀, 得閒就飛個輪比我約埋一齊去啦!!
係呢, 仲有無人會星期六去呀!"===>>>不如你話比我知啦!

點解條bar不能click?

"各位, jackie係隔離台1103成員黎架, 因為隔離台(atv)大修呀, 所以要黎e面chat啦, 請大家多多welcome啦~ "===>>>what is atv?


子爵府

積分: 13842


3670#
發表於 04-8-3 02:41 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

wahcarol,
美贊臣有個廣告要搵bb拍..所以我地d bb可去casting,想知詳情請pm baby111,
atv即係babyhk.com另一親子網站


別墅

積分: 861


3671#
發表於 04-8-3 02:47 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

pheobe^^

好彩有你係度,點解你咁夜仲唔瞓?大肚要多d休息架?

"....不過我都好耐冇買過媽媽寶寶呢
唔知ophelia/ivybibi有冇表格呢?"===>>>我有媽媽寶寶,有咩用?

cherrylung
"...? 3:51 仲出post 條腰好番D未呢?"一返工第一日又"lau"親,就係趕返屋企時落樓梯....嘍住星期六咩善熹又整到,真係黑仔!

14/8 你係唔係o黎tea buffet?? 如果係,同你加埋個名好唔好? ===>>>好呀。


子爵府

積分: 13842


3672#
發表於 04-8-3 02:55 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

因為我慣左甘夜訓呀....>,<改唔到呢


別墅

積分: 861


3673#
發表於 04-8-3 03:03 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

但係我見唔到你online?


別墅

積分: 861


3674#
發表於 04-8-3 03:13 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

"11月媽媽

嘉靜自從6個月開始, 每晚半夜都會喊幾聲, 我會一個箭步飛去床邊拍下佢, 如果唔係佢喊耐左喊到醒晒就大獲. 我唸佢係牙仔痕, 或者發夢, 都係缺乏安全感, 拍下佢等佢知道媽咪係身邊就ok, 拍兩下唔得我就會抱實佢, 記住要抱實d, 通常佢好快會訓番.

半夜起身我都習慣晒, 咪當bb未介夜奶lor."
善熹都會架,不過我就會埋身餵,比佢啜,免得佢喊到"cho" 醒老公就煩!


別墅

積分: 861


3675#
發表於 04-8-3 03:29 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

kittyhkbb

豬囡d相好靚,善熹勁似男仔,一定唔靚。

baby111
希希仔大變身,點解睇唔到呢?

野兔
楠楠點?希望冇事,出院未?

baby111, vvbaby
"仲有一幅呀!希希調戲希希"
"唔好眨眼!"
我又錯過左,可唔可以再post?===>>>可唔可私底下丙send比我睇?返工又上唔到bk


點解突然咁多人在線上?

ivybibi
小心身體!

vvbaby
係呀!希希仔上左我屋企,因我屋企好細,所以唔敢叫其他人囉!
好呀!亨亨幾時上黎呀?===>>>幾時輪到我地?


子爵府

積分: 13842


3676#
發表於 04-8-3 04:25 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

wahcarol,
原來你都甘夜訓.....依個時間都冇咩人喇...除左我依個夜鬼..你第日返工唔眼訓ga咩??


別墅

積分: 861


3677#
發表於 04-8-3 05:04 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

我返下午,但就上唔到bk!


大宅

積分: 4095


3678#
發表於 04-8-3 05:58 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

14歲拍拖唔出奇, 明傑已經拍了8個月啦!

[size=large]祝明傑的頌恩姐九個月生日快樂

[size=medium]
Mavis,

I Love You forever!

Ming Kit


大宅

積分: 2476


3679#
發表於 04-8-3 09:42 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

Dear all,

Good morning! 你地班夜鬼咁夜仲傾, 尋晚留完言俾11月媽媽, 老公走入來話我成日上網, 於是就無得留低啦!

尋晚返到奶奶度, 見亨亨既表姊仔來了, 佢剛去完暑期黃埔軍校訓練營, 曬到仲黑過佢個賓賓, 一見我就不停吐苦水話好辛苦, 嚴守紀律守要幾點起身, 點樣俾人罰, 食d好難食既野, 望住我餵亨亨碗粥就話碗粥好美味, 佢係營內只得好稀粥水食.....總之一肚牢騷. 見我老公一返來, 佢又重覆重覆講, 但我地無人認同佢, 仲同佢講你依家知自己幾幸福, 佢就好勞氣話以後都唔去.

其實大家都好明白, 我地既小朋友生活係香港, 真係持寵生嬌得好緊要!


複式洋房

積分: 313


3680#
發表於 04-8-3 09:57 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

早晨啦各位

好耐無留言啦!
見你地咁多人去Casting,好似好好玩咁,希望我地1103有人會入選


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo