跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3862


3661#
發表於 08-10-1 00:22 |只看該作者
咁你就等埋c6至食, 唔駛食咁多啦~~好肥架mouth:
原文章由 bonnie1013 於 08-10-1 00:20 發表
唔係吖, 不過通常係佢食大半包, 我食得少少之麻~~~


大宅

積分: 3862


3662#
發表於 08-10-1 00:23 |只看該作者
你快d都開番包啦
原文章由 waiwai1234 於 08-10-1 00:22 發表

啊!所以就等你c6唔係屋企自隊一包


大宅

積分: 3862


3663#
發表於 08-10-1 00:24 |只看該作者
其實我未飲過
因為我唔鐘意飲鮮奶
原文章由 kawaiimama 於 08-10-1 00:17 發表

忌廉加鮮奶仲正~~~~~~~~~


男爵府

積分: 8233


3664#
發表於 08-10-1 00:25 |只看該作者
都係耐唔時啫, 平時佢食我都未必會食.....

原文章由 JanisLeung 於 08-10-1 00:22 發表
咁你就等埋c6至食, 唔駛食咁多啦~~好肥架mouth:


子爵府

積分: 11870


3665#
發表於 08-10-1 00:26 |只看該作者
原文章由 JanisLeung 於 08-10-1 00:23 發表
你快d都開番包啦

唔la,出左大毒倉
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 3862


3666#
發表於 08-10-1 00:26 |只看該作者
我以前都好鐘意踩單車去大尾篤,然後bbq架, 正
原文章由 waiwai1234 於 08-9-30 23:47 發表

去大尾篤bbq加釣魚,


大宅

積分: 3862


3667#
發表於 08-10-1 00:27 |只看該作者
咁就食雪糕 爽吓啦~
原文章由 waiwai1234 於 08-10-1 00:26 發表

唔la,出左大毒倉


子爵府

積分: 11870


3668#
發表於 08-10-1 00:27 |只看該作者
原文章由 JanisLeung 於 08-10-1 00:26 發表
我以前都好鐘意踩單車去大尾篤,然後bbq架, 正

依家踩單車
推車就有份
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 11870


3669#
發表於 08-10-1 00:29 |只看該作者
原文章由 JanisLeung 於 08-10-1 00:27 發表
咁就食雪糕 爽吓啦~

雪糕屋企唔會有
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 3862


3670#
發表於 08-10-1 00:30 |只看該作者
食薯片呢d引, 真係話黎就黎, 有時放响面前都唔想食, 有時就突然好想食~~~所以屋企點都要買定幾款,幾時想食都有
原文章由 bonnie1013 於 08-10-1 00:25 發表
都係耐唔時啫, 平時佢食我都未必會食.....


大宅

積分: 3862


3671#
發表於 08-10-1 00:32 |只看該作者
依家d家庭車都好易踩架~~
再唔係, 叫c6睇女, 你同個仔踩咪得lor~~~
原文章由 waiwai1234 於 08-10-1 00:27 發表

依家踩單車
推車就有份


子爵府

積分: 11870


3672#
發表於 08-10-1 00:36 |只看該作者
原文章由 JanisLeung 於 08-10-1 00:32 發表
依家d家庭車都好易踩架~~
再唔係, 叫c6睇女, 你同個仔踩咪得lor~~~

唔好掛,踩車d辛苦野,都係留比c6去陪個仔,我坐係到睇女好過
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 3862


3673#
發表於 08-10-1 00:39 |只看該作者
我唔覺辛苦wor, 而且仲好好玩添
不過依家有咗肚腩就唔知喇.....希望第日踩得郁架車啦,順便可以收肚腩
原文章由 waiwai1234 於 08-10-1 00:36 發表

唔好掛,踩車d辛苦野,都係留比c6去陪個仔,我坐係到睇女好過


子爵府

積分: 11870


3674#
發表於 08-10-1 00:44 |只看該作者
原文章由 JanisLeung 於 08-10-1 00:39 發表
我唔覺辛苦wor, 而且仲好好玩添
不過依家有咗肚腩就唔知喇.....希望第日踩得郁架車啦,順便可以收肚腩

今時唔同往日啦,老啦
個肚腩陪我到老啦
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 3862


3675#
發表於 08-10-1 00:51 |只看該作者
我都唔後生得你幾多~~~唔好嚇我啦, 我冇諗住肥一世架
原文章由 waiwai1234 於 08-10-1 00:44 發表

今時唔同往日啦,老啦
個肚腩陪我到老啦


子爵府

積分: 11870


3676#
發表於 08-10-1 00:52 |只看該作者
原文章由 JanisLeung 於 08-10-1 00:51 發表
我都唔後生得你幾多~~~唔好嚇我啦, 我冇諗住肥一世架


減極都有個肚
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 11870


3677#
發表於 08-10-1 01:00 |只看該作者
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 3862


3678#
發表於 08-10-1 01:08 |只看該作者

我都要早d陪住個囡瞓先


男爵府

積分: 7796


3679#
發表於 08-10-1 01:55 |只看該作者
原文章由 JanisLeung 於 08-10-1 00:18 發表
我平時都唔係成日食零食既~成個月都可以唔食一次薯片~~
不過餓兩日, 真係好掛住d美食
薯片,汽水,雪糕, 朱古力...呢d野屋企不可少的, 就算唔食, 都要買定多d响度以備不時之需麻
...

上次c6食埋最後一包之後, 一路都唔記得買返囉...!!
但係...我啱啱都食咗包繽紛樂~~~呵呵~~~~


男爵府

積分: 7796


3680#
發表於 08-10-1 01:56 |只看該作者
原文章由 JanisLeung 於 08-10-1 00:19 發表
人靚著乜都靚架啦~~邊駛等登搵衫架

我咪就係~~唔係著乜都靚嗰d囉...!所以要搵衫著...mouth:


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo