影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   31


侯爵府

積分: 22849


3661#
發表於 16-9-9 21:12 |只看該作者
ccdccl 發表於 16-9-9 21:05
碩的戲份已經全部拍完>>>即孝珠仲要拍?點解佢一個拍完先?唔會sad ending掛



...

係呀,妍珠同其他演員仲要拍~

應該不是sad ending,收到風話係happy~不過那人講得好隱晦

D粉絲由大陸睇碩,專登飛去韓國,我都想呀~


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


3662#
發表於 16-9-9 21:41 |只看該作者

引用:Quote:ccdccl+發表於+16-9-9+21:05+碩的戲

原帖由 babybabywanted 於 16-09-09 發表
係呀,妍珠同其他演員仲要拍~

應該不是sad ending,收到風話係happy~不過那人講得好隱晦
那人講得好隱晦>>>你識得劇組入面的人咁犀利嘅




琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


3663#
發表於 16-9-9 21:42 |只看該作者

引用:Quote:ccdccl+發表於+16-9-9+21:04+明天首

原帖由 babybabywanted 於 16-09-09 發表
係呀~ 順便同粉絲慶祝生日啦~
佢會唔會唱歌呀?




侯爵府

積分: 22849


3664#
發表於 16-9-9 21:44 |只看該作者
ccdccl 發表於 16-9-9 21:41
那人講得好隱晦>>>你識得劇組入面的人咁犀利嘅

唔係~ 係粉絲路透呀~

點評

ccdccl    發表於 16-9-10 08:45


侯爵府

積分: 22849


3665#
發表於 16-9-9 21:46 |只看該作者
ccdccl 發表於 16-9-9 21:42
佢會唔會唱歌呀?

實會啦~ 之前已係ig問定我地粉絲想聽咩歌,跟住又驚死我地為難佢,最尾仲要強調一句只係問下架咋....好好笑~

佢成日post野上網問粉絲意見,所以覺得佢同粉絲好似朋友一樣~


男爵府

積分: 9209


3666#
發表於 16-9-9 23:03 |只看該作者
babybabywanted 發表於 16-9-9 14:46
係呀!佢有一幕,跟住自己屋的相畫架……

其實我發現有好多位,你以為係bug,但其實係我地自己未睇/諗清 ...
係呀!個編劇好勁,我一路睇,一路心想:點解韓國的編劇咁厲害?想得咁細致又創意無限??


男爵府

積分: 9209


3667#
發表於 16-9-9 23:09 |只看該作者
babybabywanted 發表於 16-9-9 16:13
這個都寫得勁好,多謝分享!


侯爵府

積分: 22849


3668#
發表於 16-9-9 23:36 |只看該作者
Redpeople 發表於 16-9-9 23:03
係呀!個編劇好勁,我一路睇,一路心想:點解韓國的編劇咁厲害?想得咁細致又創意無限?? ...

你知唔知連姜哲墳墓個死亡日期都係計過架? 然後點解妍珠同姜哲的事都可以記載晒係第34本漫畫度,d集數又係計好晒!之前好多人話睇一本漫畫就知道晒好唔合理,但其實編劇根本計好晒,就係剛剛好放晒入一本漫畫度,好勁!


子爵府

積分: 13389


3669#
發表於 16-9-10 00:14 |只看該作者
babybabywanted 發表於 16-9-6 22:58
Wow~~~
http://video.weibo.com/show?fid=1034:35758322f9896346813c5a3be26403c6



男爵府

積分: 6726

認識瑞士牛牛第一回 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3670#
發表於 16-9-10 00:26 |只看該作者
係咪下星期大結局啊?


大宅

積分: 3176


3671#
發表於 16-9-10 01:40 |只看該作者
最新同教授既花絮好好笑最後者晒,碩既行路法好驕俏,大家一定要睇,沖一沖15集既心痛feel


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


3672#
發表於 16-9-10 08:45 |只看該作者

引用:Quote:ccdccl+發表於+16-9-9+21:42+佢會唔

原帖由 babybabywanted 於 16-09-09 發表
實會啦~ 之前已係ig問定我地粉絲想聽咩歌,跟住又驚死我地為難佢,最尾仲要強調一句只係問下架咋....好好 ...
你有冇比意見佢?




琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


3673#
發表於 16-9-10 08:47 |只看該作者

引用:最新同教授既花絮好好笑最後者晒,碩既行路

原帖由 機場炒麵 於 16-09-10 發表
最新同教授既花絮好好笑最後者晒,碩既行路法好驕俏,大家一定要睇,沖一沖15集既心痛feel
...
有冇link?




侯爵府

積分: 22849


3674#
發表於 16-9-10 09:00 |只看該作者
昨天放的三個花絮有中字了~

姜哲vs韓哲浩:還以為跌落地是替身,竟然沒用替身,碩真的從摺椅掉下...
https://m.v.qq.com/x/page/s/2/d/s0327rt3f2d.html?ptag=v.qq.com%23v.play.adaptor%232&mreferrer=http%3A%2F%2Fv.qq.com%2Fpage%2Fs%2F2%2Fd%2Fs0327rt3f2d.html


侯爵府

積分: 22849


3675#
發表於 16-9-10 09:04 |只看該作者
第二個: 食粥篇, 吳父:「d餸係咪畫出黎?」笑死...

https://m.v.qq.com/x/page/y/0/b/y0327fdf20b.html?ptag=v.qq.com%23v.play.adaptor%232&mreferrer=http%3A%2F%2Fv.qq.com%2Fpage%2Fy%2F0%2Fb%2Fy0327fdf20b.html


侯爵府

積分: 22849


3676#
發表於 16-9-10 09:09 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 babybabywanted 於 16-9-10 09:13 編輯

第三篇:強調喜歡暴露篇~
孝珠,唔好再笑我地碩面紅啦,咁曳架!
不過如果我在場見到佢又面紅,我都會忍唔住笑...

https://m.v.qq.com/x/page/u/a/z/u0327db03az.html?ptag=v.qq.com%23v.play.adaptor%232&mreferrer=http%3A%2F%2Fv.qq.com%2Fpage%2Fu%2Fa%2Fz%2Fu0327db03az.html


侯爵府

積分: 22849


3677#
發表於 16-9-10 09:10 |只看該作者
機場炒麵 發表於 16-9-10 01:40
最新同教授既花絮好好笑最後者晒,碩既行路法好驕俏,大家一定要睇,沖一沖15集既心痛feel
...

我以為我之前放過出黎添~


侯爵府

積分: 22849


3678#
發表於 16-9-10 09:11 |只看該作者
ccdccl 發表於 16-9-10 08:45
你有冇比意見佢?

叫佢唱廣東歌咩? 舊年佢黎香港,我地興叫encore都已經嚇死佢啦~


大宅

積分: 3071


3679#
發表於 16-9-10 09:44 |只看該作者
本帖最後由 BigMac16 於 16-9-10 09:47 編輯

分享给各位中毒JM, 漫畫版

http://m.post.naver.com/viewer/p ... navigationType=push



侯爵府

積分: 22849


3680#
發表於 16-9-10 10:28 |只看該作者
餐廳花絮:
https://m.v.qq.com/x/page/y/i/l/y03259mi7il.html?ptag=v.qq.com%23v.play.adaptor%232&mreferrer=http%3A%2F%2Fv.qq.com%2Fpage%2Fy%2Fi%2Fl%2Fy03259mi7il.html

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo