影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3661#
發表於 17-8-2 09:12 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-8-2 09:02
讚佢呀
佢出道個樣係HK出現, 當然無人睬佢...但佢而家靚仔左呀
...
係順眼左, 加埋佢有自己成熟的personal charm


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


3662#
發表於 17-8-2 09:13 |只看該作者

回覆樓主

Baby don't cry! 守護你直至你出黎
myimage.jpg


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3663#
發表於 17-8-2 09:14 |只看該作者
cocok 發表於 17-8-2 09:03
高清靚死
好靚仔, 唔計個咀


男爵府

積分: 9275


3664#
發表於 17-8-2 09:14 |只看該作者
htts 發表於 17-8-2 09:10
我會評RM同恩光同級>>
我唔會認同


係我心目中....暫時無乜邊個差得過恩光

Polly應該會想打我


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


3665#
發表於 17-8-2 09:15 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-8-2 09:11
靚仔呀
我送多張俾你…我好中意哩張

係咪young forever?


男爵府

積分: 9275


3666#
發表於 17-8-2 09:17 |只看該作者
htts 發表於 17-8-2 09:12
係順眼左, 加埋佢有自己成熟的personal charm
同埋出道個時個造型真係嚇死人...
鋼絲刷頭


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


3667#
發表於 17-8-2 09:17 |只看該作者
htts 發表於 17-8-2 09:14
好靚仔, 唔計個咀

咀變成萌點,佢勁似呢隻青蛙
myimage.jpg


男爵府

積分: 9275


3668#
發表於 17-8-2 09:17 |只看該作者
cocok 發表於 17-8-2 09:15
係咪young forever?
yeah yeah


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


3669#
發表於 17-8-2 09:18 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-8-2 09:14
我唔會認同

恩光我接受左,同李光洙同級


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3670#
發表於 17-8-2 09:33 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-8-2 09:14
我唔會認同
我唔會打人架, 我依家唔知點解關心左恩光


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


3671#
發表於 17-8-2 09:38 |只看該作者
Pollyowen 發表於 17-8-2 09:33
我唔會打人架, 我依家唔知點解關心左恩光

恩光偷心,做左你本命


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3672#
發表於 17-8-2 09:40 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-8-2 09:14
我唔會認同
我同你好一致

差得過恩光, 我只諗到2哥


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3673#
發表於 17-8-2 09:43 |只看該作者
cocok 發表於 17-8-2 09:17
咀變成萌點,佢勁似呢隻青蛙
唔怪得入唔到100大啦


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3674#
發表於 17-8-2 09:57 |只看該作者
cocok 發表於 17-8-2 09:38
恩光偷心,做左你本命
因為早幾日, 恩光同朋友黎香港玩, IG見佢同朋友有放相, 我係咁想搵下有冇飯拍相, 不過冇人影到嘅,可能恩光響我身邊行過我都認佢唔出


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


3675#
發表於 17-8-2 10:07 |只看該作者
Pollyowen 發表於 17-8-2 09:57
因為早幾日, 恩光同朋友黎香港玩, IG見佢同朋友有放相, 我係咁想搵下有冇飯拍相, 不過冇人影到嘅,可能恩光 ...

我都見到果張相


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3676#
發表於 17-8-2 10:27 |只看該作者
cocok 發表於 17-8-2 10:07
我都見到果張相
見佢響黃埔食住雪條相, 我覺得好唔真實


男爵府

積分: 9275


3677#
發表於 17-8-2 10:38 |只看該作者
cocok 發表於 17-8-2 09:18
恩光我接受左,同李光洙同級
我都係覺得光洙好過恩光


男爵府

積分: 9275


3678#
發表於 17-8-2 10:38 |只看該作者
htts 發表於 17-8-2 09:40
我同你好一致

差得過恩光, 我只諗到2哥
我想知邊個係2哥


男爵府

積分: 9275


3679#
發表於 17-8-2 10:41 |只看該作者
Pollyowen 發表於 17-8-2 09:33
我唔會打人架, 我依家唔知點解關心左恩光
點解呀...你覺得佢好慘慘呀


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3680#
發表於 17-8-2 10:42 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-8-2 10:38
我都係覺得光洙好過恩光
突然間覺得恩光好慘

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo