懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 25476


3661#
發表於 09-9-1 12:53 |只看該作者
原帖由 小bMa 於 09-9-1 12:50 發表
好似曾經滄海咁bor, 不過呢樣又確係好講運氣!

咁又唔算, 對上果個又唔算好衰, 不過聽得多啫


男爵府

積分: 8804


3662#
發表於 09-9-1 13:00 |只看該作者
原帖由 nochoice83 於 1-9-2009 12:48 PM 發表
即係生果,定其他呢


我見佢o也都有俾魚油 / 魚肝油果d,應該都有幫助架 !!
我都買左司x脫阿仔試,不過我唔係日日俾,因上星期有2-3日brandon一歲針發燒,我停左。


公爵府

積分: 25476


3663#
發表於 09-9-1 13:04 |只看該作者
laura,
吸收維他命c梗係新鮮既好啲, 俾少少橙汁卓然仔飲啦


男爵府

積分: 5810


3664#
發表於 09-9-1 13:08 |只看該作者
cherry,心予,唔該哂,等我試吓先
,卓然成鬼日流鼻水,成個阿呆咁...幫佢抺又發脾4,真難攪...


珍珠宮

積分: 31467


3665#
發表於 09-9-1 13:29 |只看該作者
菜菜子, 好耐冇見你!!! 千秋王子係傷風定係鼻敏感呀?
kelok, 你嗰個籍口都算唔錯, 同埋佢咁快已經揾到新工, 應該唔會玩嘢既......


男爵府

積分: 7626


3666#
發表於 09-9-1 13:36 |只看該作者
其實我諗未必關macro事..咁cyrus都係由細都同macro一齊架啦..咁如果有事, 唔會近排先會敏感掛 (我估...hehe)
或者同佢去多d公園, 哂下太陽, 比d橙佢食下啦

原帖由 nochoice83 於 09-9-1 13:08 發表
cherry,心予,唔該哂,等我試吓先
,卓然成鬼日流鼻水,成個阿呆咁...幫佢抺又發脾4,真難攪...


男爵府

積分: 8804


3667#
發表於 09-9-1 13:46 |只看該作者
原帖由 frender_chan 於 1-9-2009 01:36 PM 發表
其實我諗未必關macro事..咁cyrus都係由細都同macro一齊架啦..咁如果有事, 唔會近排先會敏感掛 (我估...hehe)
或者同佢去多d公園, 哂下太陽, 比d橙佢食下啦

...


係啦, 曬下太陽,食多D有益生果補充下先 !!


男爵府

積分: 5810


3668#
發表於 09-9-1 13:48 |只看該作者
ec,你幫千秋睇睇症啦 ,同佢睇過e生,都話唔係傷風同感冒...
frender,我哋真係唔想關marco事囉,但婆婆一口咬定marco係罪魁禍首
其實關唔關涼冷氣事呢?但咁熱天氣,唔開冷氣,會熱死...我lee個肥媽喎


男爵府

積分: 7626


3669#
發表於 09-9-1 13:51 |只看該作者
有冇洗下個格層網呀~~
我係公司, 個冷氣機一dirty多"層". 我d鼻敏感就黎架喇..
咁cyrus返到婆婆到有冇事丫???

原帖由 nochoice83 於 09-9-1 13:48 發表
ec,你幫千秋睇睇症啦 ,同佢睇過e生,都話唔係傷風同感冒...
frender,我哋真係唔想關marco事囉,但婆婆一口咬定marco係罪魁禍首
其實關唔關涼冷氣事呢?但咁熱天氣,唔開冷氣,會熱死...我lee個肥媽喎 ...


珍珠宮

積分: 31467


3670#
發表於 09-9-1 13:53 |只看該作者
咁可能要試吓唔開冷氣喎. 佢出咗戶外會唔會好啲吖?
(btw, 我冒牌架咋...)

原帖由 nochoice83 於 09-9-1 13:48 發表
ec,你幫千秋睇睇症啦 ,同佢睇過e生,都話唔係傷風同感冒...
frender,我哋真係唔想關marco事囉,但婆婆一口咬定marco係罪魁禍首
其實關唔關涼冷氣事呢?但咁熱天氣,唔開冷氣,會熱死...我lee個肥媽喎 ...


男爵府

積分: 5810


3671#
發表於 09-9-1 13:55 |只看該作者
已經成日洗隔層網...
卓然返到婆婆到,都係咁,所以我先煩...
唔通真係唔涼得冷氣,oh my god...
frender,大哥哥張新相好得喎...二撇雞


男爵府

積分: 8804


3672#
發表於 09-9-1 13:56 |只看該作者
原帖由 nochoice83 於 1-9-2009 01:48 PM 發表
ec,你幫千秋睇睇症啦 ,同佢睇過e生,都話唔係傷風同感冒...
frender,我哋真係唔想關marco事囉,但婆婆一口咬定marco係罪魁禍首
其實關唔關涼冷氣事呢?但咁熱天氣,唔開冷氣,會熱死...我lee個肥媽喎 ...


咁日頭唔開冷氣,會唔會好D呀 ???
鼻敏感就一定唔開冷氣會好D既 !


公爵府

積分: 25476


3673#
發表於 09-9-1 13:57 |只看該作者
原帖由 nochoice83 於 09-9-1 13:48 發表
ec,你幫千秋睇睇症啦 ,同佢睇過e生,都話唔係傷風同感冒...
frender,我哋真係唔想關marco事囉,但婆婆一口咬定marco係罪魁禍首
其實關唔關涼冷氣事呢?但咁熱天氣,唔開冷氣,會熱死...我lee個肥媽喎 ...

雖然講左你會唔開心, 不過狗狗啲毛真係致敏, 唔係我都唔送走兩隻狗狗, 又唔到我唔信, 一送左佢地走, 阿仔啲濕疹無再番發


男爵府

積分: 8804


3674#
發表於 09-9-1 13:57 |只看該作者
原帖由 nochoice83 於 1-9-2009 01:55 PM 發表
已經成日洗隔層網...
卓然返到婆婆到,都係咁,所以我先煩...
唔通真係唔涼得冷氣,oh my god...
frender,大哥哥張新相好得喎...二撇雞


咁即唔關MARCO事啦 !


男爵府

積分: 6150


3675#
發表於 09-9-1 13:58 |只看該作者
好鬼耐唔見你呢!
敏感可以有好多原因既, 又唔一定係狗狗既(咁當然呢個係高危), 你有無用空氣清新機呢? 我怕阿仔似我有鼻敏感, 所以一早買左, 仲唔會放所有毛毛公仔係屋架.

心予,
橙汁飲得架啦?

原帖由 nochoice83 於 09-9-1 13:48 發表
ec,你幫千秋睇睇症啦 ,同佢睇過e生,都話唔係傷風同感冒...
frender,我哋真係唔想關marco事囉,但婆婆一口咬定marco係罪魁禍首
其實關唔關涼冷氣事呢?但咁熱天氣,唔開冷氣,會熱死...我lee個肥媽喎 ...

mama: bb熊
仔仔:     mr cool 史葛仔


珍珠宮

積分: 41852

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3676#
發表於 09-9-1 13:59 |只看該作者

陰公!! 欣欣好快好返

frender
大哥哥將相好可愛


公爵府

積分: 25476


3677#
發表於 09-9-1 14:01 |只看該作者
原帖由 BBEAR 於 09-9-1 13:58 發表
好鬼耐唔見你呢!
敏感可以有好多原因既, 又唔一定係狗狗既(咁當然呢個係高危), 你有無用空氣清新機呢? 我怕阿仔似我有鼻敏感, 所以一早買左, 仲唔會放所有毛毛公仔係屋架.

心予,
橙汁飲得架啦?

...

係呀nochoice, 你要將屋企所有毛公仔移走, 好黏塵的

熊人, 一歲飲得啦, 幾茶匙橙汁加水就夠


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


3678#
發表於 09-9-1 14:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7931


3679#
發表於 09-9-1 14:03 |只看該作者
原帖由 心予 於 09-9-1 12:51 發表
bk好得人驚, 我開私人短訊睇到其化唔知咩人的短訊, 咁隨時我地啲短訊都有機會俾人睇到

咁恐怖


複式洋房

積分: 326


3680#
發表於 09-9-1 14:03 |只看該作者
hello 各位

laura, 係噃, 我都係呢排先上多咗嚟, 但都冇見你o既..

講開食水果同維他命c, 你可以比d奇異果 (如果佢怕酸, 可以買金果嗰隻), 因為呢樣水果係最多維他命c, 細細個, 就算食哂都唔會太飽! 試吓睇吓會唔會好d!

原帖由 nochoice83 於 09-9-1 13:48 發表
ec,你幫千秋睇睇症啦 ,同佢睇過e生,都話唔係傷風同感冒...
frender,我哋真係唔想關marco事囉,但婆婆一口咬定marco係罪魁禍首
其實關唔關涼冷氣事呢?但咁熱天氣,唔開冷氣,會熱死...我lee個肥媽喎 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo