立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 51722
原帖由 jcy 於 10-3-12 17:11 發表 2012 easter...拎3日可以放9day
侯爵府
積分: 24981
原帖由 ahmama 於 10-3-12 16:40 發表 咁等2013....2012 1月尾..無雪際, 無流冰, 對我就唔吸引.
原帖由 lestat 於 10-3-12 18:35 發表 啱啱見到東京第三個機場 -- 茨城機場啟用, 不過離市區幾遠下, 主力做廉價航空公司, 如果有平機票, 遠些少又無驅 >> 詳情
公爵府
積分: 29981
原帖由 smypig 於 10-3-12 11:27 發表 me too~ 旅遊書+睇人地d blog+討論區+上嚟問 ahmama 同 lestat
翡翠宮
積分: 79938
男爵府
積分: 9056
琥珀宮
積分: 198236
原帖由 oldbean 於 10-3-13 19:41 發表 不過今年聖誔同新年都係星期六呢......
原帖由 jcy 於 10-3-13 22:50 發表 諗d開心野好唔好je
原帖由 lestat 於 10-3-14 10:07 發表 Oldbean & 各位, 想買部唔傻瓜得哂傻瓜機, 主要去旅行同平時影小朋友, Nikon coolpix P100同L110 OK嗎? 邊部好D? 俾D意見, Thanks.
原帖由 oldbean 於 10-3-14 10:47 發表 兩部機差成千幾蚊,好難比,有錢咁一定係p100啦,像數雖然細d,但過一千萬像已經好夠用,最重要係有高清1920 x 1080 @ 30fps, 光卷2.8,又24mm,鋰電又好過AA電。真係冇得比。 ...
原帖由 lestat 於 10-3-14 10:57 發表 我以為兩部都係高清.....拎上手L110輕巧多, 其實唔多識, 以為P100貴在有26倍變焦, 我見canon G11又再貴幾舊, 貴得值嗎?
原帖由 oldbean 於 10-3-14 11:36 發表 G11就唔好諗啦,要等都等G12啦,G11又冇高清,標清都冇,得果640 x 480 @ 30 fps ....今時今日冇高清...
原帖由 ahmama 於 10-3-14 11:57 發表 有無聽過G12會幾時出?
大宅
積分: 1632
原帖由 KristyMum 於 10-2-23 13:14 發表 over 12 先要收, allow 2 children. 其實我見好多under 6 都free, 係你果間衰d, 下次記住check清楚, not sure send mail問下酒店.
原帖由 Pauline媽咪 於 10-3-14 18:31 發表 想問東橫INN雙人房住三大人?是不是加一大人錢就可以入住?
原帖由 JChan 於 10-3-14 16:49 發表 Casio EX-Z33 $896. OK? http://www.hangseng.com/hsb/chi/pmo/grp04/p28/di.htm
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy