立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 74390
原文章由 一一B 於 08-10-31 15:44 發表 伍上唔錯呢, 就來要搬新校舍啦.
男爵府
積分: 9355
原文章由 cc0524 於 08-10-31 15:47 發表 但係搬新校舍對我來講就遠左呢!!
原文章由 一一B 於 08-10-31 15:49 發表 你自己湊佢返學, 如果自己湊就真係遠左d, 搭校巴就無咁大影響. 上次觀校時, 佢地show左d 新校舍o既相, 好正呀!
原文章由 cc0524 於 08-10-31 15:56 發表 係呀, 我湊左佢返學先返工架. 而家好方便, 一落村巴行上去就係啦, 而且坐校巴既時間仲早過我自己同佢返學, 所以我無諗過同佢坐校巴呀!! 新校好似已經基本完成晒啦, 我上星期行去熊貓那邊, 見佢連棚架都拆了, 學校 ...
原文章由 一一B 於 08-10-31 15:58 發表 oic, 落雨天行過去新校都幾係野... mouth:
原文章由 cc0524 於 08-10-31 16:05 發表 如果落雨就要穿商場黎行啦!! 係呢, 咁你諗掂 D 學校排位未呀??
原文章由 一一B 於 08-10-31 16:09 發表 未呀, 我淨係諗左第一位咋... 其餘都唔知揀邊間好...
原文章由 cc0524 於 08-10-31 16:15 發表 如果你第位選間咁 HIT 既, 第二同第三就要留意啦!!
子爵府
積分: 12757
原文章由 jk923 於 08-10-31 14:46 發表 咁我又唔清楚喎,淨係知到時要抽時間黎操佢地。
原文章由 szewan 於 08-10-31 16:29 發表 http://www.systemassessment.edu.hk/pri/2004_news_detail.htm#02-07-2004 http://www.systemassessment.edu.hk/pri/2007pri-paper/index.html http://www.systemassessment.edu.hk/pri/2006pri-paper/index.html ...
原文章由 cc0524 於 08-10-31 16:31 發表 szewan, 你記唔記得亞囡幾月考 TSA 架??
原文章由 cc0524 於 08-10-31 16:32 發表 D 卷我係暑假時已經 PRINT 晒比亞仔做啦!!
原文章由 一一B 於 08-10-31 15:41 發表 係呀, 我陀大仔時, 正正sars高峰期, 諗起都好驚. 你囝囝之前讀邊間kinder呀? 而家讀緊邊間小學呢? 我想大仔入浸信聯, 不過我都知好難入... mouth: ...
原文章由 szewan 於 08-10-31 16:34 發表 5,6 月
原文章由 szewan 於 08-10-31 16:35 發表 你都好快手wor
原文章由 szewan 於 08-10-31 16:38 發表 每逢默書評估測驗果時.,我都好想亞女讀浸聯ga
原文章由 cc0524 於 08-10-31 16:40 發表 但係聽聞浸X 都有追魂 CALL 架和!!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy