跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3681#
發表於 08-10-31 15:47 |只看該作者
但係搬新校舍對我來講就遠左呢!!



原文章由 一一B 於 08-10-31 15:44 發表


伍上唔錯呢, 就來要搬新校舍啦.


男爵府

積分: 9355


3682#
發表於 08-10-31 15:49 |只看該作者
原文章由 cc0524 於 08-10-31 15:47 發表
但係搬新校舍對我來講就遠左呢!!


你自己湊佢返學, 如果自己湊就真係遠左d, 搭校巴就無咁大影響.

上次觀校時, 佢地show左d 新校舍o既相, 好正呀!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3683#
發表於 08-10-31 15:56 |只看該作者
係呀, 我湊左佢返學先返工架.

而家好方便, 一落村巴行上去就係啦, 而且坐校巴既時間仲早過我自己同佢返學, 所以我無諗過同佢坐校巴呀!!

新校好似已經基本完成晒啦, 我上星期行去熊貓那邊, 見佢連棚架都拆了, 學校亦都打算明年三月搬!


原文章由 一一B 於 08-10-31 15:49 發表


你自己湊佢返學, 如果自己湊就真係遠左d, 搭校巴就無咁大影響.

上次觀校時, 佢地show左d 新校舍o既相, 好正呀!


男爵府

積分: 9355


3684#
發表於 08-10-31 15:58 |只看該作者
原文章由 cc0524 於 08-10-31 15:56 發表
係呀, 我湊左佢返學先返工架.

而家好方便, 一落村巴行上去就係啦, 而且坐校巴既時間仲早過我自己同佢返學, 所以我無諗過同佢坐校巴呀!!

新校好似已經基本完成晒啦, 我上星期行去熊貓那邊, 見佢連棚架都拆了, 學校 ...


oic, 落雨天行過去新校都幾係野... mouth:


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3685#
發表於 08-10-31 16:05 |只看該作者
如果落雨就要穿商場黎行啦!!

係呢, 咁你諗掂 D 學校排位未呀??


原文章由 一一B 於 08-10-31 15:58 發表


oic, 落雨天行過去新校都幾係野... mouth:


男爵府

積分: 9355


3686#
發表於 08-10-31 16:09 |只看該作者
原文章由 cc0524 於 08-10-31 16:05 發表
如果落雨就要穿商場黎行啦!!

係呢, 咁你諗掂 D 學校排位未呀??


未呀, 我淨係諗左第一位咋... 其餘都唔知揀邊間好...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3687#
發表於 08-10-31 16:15 |只看該作者
如果你第位選間咁 HIT 既, 第二同第三就要留意啦!!



原文章由 一一B 於 08-10-31 16:09 發表


未呀, 我淨係諗左第一位咋... 其餘都唔知揀邊間好...


男爵府

積分: 9355


3688#
發表於 08-10-31 16:21 |只看該作者
原文章由 cc0524 於 08-10-31 16:15 發表
如果你第位選間咁 HIT 既, 第二同第三就要留意啦!!


係啦, 可能我貪校舍新, 伍上同埋深天都係我考慮之列. 不過都要揀間功課無咁吃力的, 因為我阿仔性格唔適宜多功課的學校. mouth:


子爵府

積分: 12757


3689#
發表於 08-10-31 16:29 |只看該作者
http://www.systemassessment.edu.hk/pri/2004_news_detail.htm#02-07-2004
http://www.systemassessment.edu.hk/pri/2007pri-paper/index.html

http://www.systemassessment.edu.hk/pri/2006pri-paper/index.html

http://www.systemassessment.edu.hk/pri/2005tsa-paper/index.html


原文章由 jk923 於 08-10-31 14:46 發表

咁我又唔清楚喎,淨係知到時要抽時間黎操佢地。


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3690#
發表於 08-10-31 16:31 |只看該作者
szewan,

你記唔記得亞囡幾月考 TSA 架??



原文章由 szewan 於 08-10-31 16:29 發表
http://www.systemassessment.edu.hk/pri/2004_news_detail.htm#02-07-2004
http://www.systemassessment.edu.hk/pri/2007pri-paper/index.html

http://www.systemassessment.edu.hk/pri/2006pri-paper/index.html
...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3691#
發表於 08-10-31 16:32 |只看該作者
D 卷我係暑假時已經 PRINT 晒比亞仔做啦!!



原文章由 szewan 於 08-10-31 16:29 發表
http://www.systemassessment.edu.hk/pri/2004_news_detail.htm#02-07-2004
http://www.systemassessment.edu.hk/pri/2007pri-paper/index.html

http://www.systemassessment.edu.hk/pri/2006pri-paper/index.html
...


子爵府

積分: 12757


3692#
發表於 08-10-31 16:34 |只看該作者
5,6 月
原文章由 cc0524 於 08-10-31 16:31 發表
szewan,

你記唔記得亞囡幾月考 TSA 架??


子爵府

積分: 12757


3693#
發表於 08-10-31 16:35 |只看該作者
你都好快手wor
原文章由 cc0524 於 08-10-31 16:32 發表
D 卷我係暑假時已經 PRINT 晒比亞仔做啦!!


子爵府

積分: 12757


3694#
發表於 08-10-31 16:38 |只看該作者
每逢默書評估測驗果時.,我都好想亞女讀浸聯ga
原文章由 一一B 於 08-10-31 15:41 發表


係呀, 我陀大仔時, 正正sars高峰期, 諗起都好驚.

你囝囝之前讀邊間kinder呀? 而家讀緊邊間小學呢? 我想大仔入浸信聯, 不過我都知好難入... mouth: ...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3695#
發表於 08-10-31 16:38 |只看該作者
收到~~



原文章由 szewan 於 08-10-31 16:34 發表
5,6 月


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3696#
發表於 08-10-31 16:39 |只看該作者
無架, 反正佢放假得閒, 咪當比 D 練習佢做羅!!



原文章由 szewan 於 08-10-31 16:35 發表
你都好快手wor


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3697#
發表於 08-10-31 16:40 |只看該作者
但係聽聞浸X 都有追魂 CALL 架和!!



原文章由 szewan 於 08-10-31 16:38 發表
每逢默書評估測驗果時.,我都好想亞女讀浸聯ga


男爵府

積分: 9355


3698#
發表於 08-10-31 16:41 |只看該作者
原文章由 szewan 於 08-10-31 16:38 發表
每逢默書評估測驗果時.,我都好想亞女讀浸聯ga


oic.... 聽聞呢間d功課同test呀呢d都易handle的, 所以先一條心搏下, 睇下入唔入到..


男爵府

積分: 9355


3699#
發表於 08-10-31 16:42 |只看該作者
原文章由 cc0524 於 08-10-31 16:40 發表
但係聽聞浸X 都有追魂 CALL 架和!!

乜野追魂call, 請指教~~


子爵府

積分: 12757


3700#
發表於 08-10-31 16:45 |只看該作者
講下者, 其實我鐘意成日keep住溫 d溫d, 起馬知道佢有d乜吾識立即教佢, 好過一口氣成堆甘黎.所以我淨係話默書評估測驗果時lor
原文章由 cc0524 於 08-10-31 16:40 發表
但係聽聞浸X 都有追魂 CALL 架和!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo