媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4894


3681#
發表於 04-8-3 10:10 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

DearAll~
早晨... :mrgreen:

MrsTing~
希希仔唔係容易比女仔"蝦"...而係"人人"到可以"蝦"佢...上次我帶佢去朋友屋企...佢個仔(大希希2-3個月)當希希仔好似公仔甘成日要"攬"住佢攪佢...不過希希仔就一d反應都無..."任人魚肉"..哈哈

wahcarol~
任你下次一上到黎就call我 or vvbaby...等我地再post比你睇啦..嘻嘻


男爵府

積分: 8385


3682#
發表於 04-8-3 10:13 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

BABY111~
唔可以咁o家!! 男人要保護女仔先o岩丫嘛, 邊可以比女人蝦番轉頭o家!! 快d整到希希仔man d , 咁會有好多女仔鍾意囉. :mrgreen:

poonhui~
我諗你今日應該可以scan到亨亨d相??!! 因為我 & baby111真係好心急想睇呀!! (唔好意思~~吹你添)


大宅

積分: 2476


3683#
發表於 04-8-3 10:15 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

baby111,

可唔可以pm casting d 資料俾我! 唔該!


大宅

積分: 4894


3684#
發表於 04-8-3 10:21 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

poonhui~
已經為你送上啦..嘻嘻!
係呀...我同Mrs. Ting同一線...等緊小亨亨d相..嘻嘻!

Mrs.Ting~
希希仔唔係唔man呀...不過唔出手之麻...因為佢成日都鍾意"變身"做"一舊飯"(實情係~佢掛住攪人地d玩具...咪唔理其他人攪佢o羅) :mrgreen:


男爵府

積分: 8385


3685#
發表於 04-8-3 10:33 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

baby111~
其實"建康商業"近邊o家!! 死啦~~我昨日打去話今日1:00-1:30casting, 點知個個小姐(睇完我send比佢d相之後)昨晚7點幾又打比我約我星期五4:00, 咁即係幾時去好呀?? 個時因為食緊飯冇時間同佢講話其實已經約左, 點好呢??

有冇人呀?? :lol:


大宅

積分: 4894


3686#
發表於 04-8-3 10:44 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

Mrs. Ting~
o下...你甘都得...你今日去o羅...去到再同佢講cancel 星期五4:00咪ok羅or你依家call個小姐話你book左2個時間o羅!
講起...我都要打去啦...^^


大宅

積分: 2476


3687#
發表於 04-8-3 10:44 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

baby111,

thanks!

baby111 & Mrs. Ting.

嘻...... .嘻...... 今日都仲未得, 因我老公帶了相薄返公司俾人睇, scan唔到相住呀! 盡快...盡快......啦!


男爵府

積分: 8385


3688#
發表於 04-8-3 10:50 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

poonhui~
仲冇得睇, 我喊 :cry: :cry:
不如叫你老公scan比我地睇丫... :mrgreen: (講笑)

baby111~
我宜家仲未知確實地址o係邊喎?


男爵府

積分: 7300


3689#
發表於 04-8-3 10:56 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

MrsTing,
個小姐話係St. Paul對面, 7-11隔離.

1103都有好多bb去casting, 希望各位成功!

MrsTing 寫道:
poonhui~
仲冇得睇, 我喊 :cry: :cry:
不如叫你老公scan比我地睇丫... :mrgreen: (講笑)

baby111~
我宜家仲未知確實地址o係邊喎?


男爵府

積分: 8385


3690#
發表於 04-8-3 10:59 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

mandymfl~
然然12點食奶, 我驚佢一點去到, 佢眼訓發牌氣咋~~


大宅

積分: 4894


3691#
發表於 04-8-3 11:03 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

Mrs.Ting~
你放鬆d啦...唔駛甘緊張既... :mrgreen:


男爵府

積分: 8385


3692#
發表於 04-8-3 11:08 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

BABY111~
可能因為得我一個人, 所以如果佢發牌氣我都唔知點算??
唉~~


大宅

積分: 4894


3693#
發表於 04-8-3 11:10 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

Mrs. Ting~
發脾氣咪"炳"佢o羅..嘻嘻!


民房

積分: 20


3694#
發表於 04-8-3 11:19 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

thx baby111 for the info

我都打了電話,下個星期一3:30pm casting 呀.

唔知會唔會遇到1103 bb呢 ?


男爵府

積分: 7300


3695#
發表於 04-8-3 11:21 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

11月媽媽,
唔開心上黎同我地傾吓會好d架, 因為大家都係過來人, 容易得到認同, 心情會好d架! 我生完盈盈都有產後抑鬱, 仲要返醫院見醫生, 健康院姑娘都好緊張, 驚我做傻事, 佢地教我放鬆, 諗多d BB 可愛開心既野, 你有無同老公share你宜家既心情, 多d同老公share, 佢好支持你架!

搵個人幫吓手都好架, 可以分擔吓, 你老公可唔可以放假陪吓你或幫手湊bb呢, 就算幫手湊一個晚上都好, 你可以完全放鬆地休息, 做全職媽媽真係好不容易, 我好佩服你同所有全職媽媽架, 努力呀, 愷然係好鍚你架, 只不過有要求時只識用喊來表達吧!


男爵府

積分: 7300


3696#
發表於 04-8-3 11:27 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

MrsTing,
比玩具氹佢, 再唔係比希希豬張相佢望吓, 然然即刻精神晒, he!

MrsTing 寫道:
mandymfl~
然然12點食奶, 我驚佢一點去到, 佢眼訓發牌氣咋~~


男爵府

積分: 5570


3697#
發表於 04-8-3 11:28 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

MrsTing,
唔洗咁緊張!然然發脾氣咪抱下佢!去casting又唔係咁緊要,當取個試鏡機會,今次唔得等下次!無問題架!放鬆心情~~等待做星媽的日子啦!


大宅

積分: 4894


3698#
發表於 04-8-3 11:41 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

ivybibi~
講真我依家都緊張o架...不過係帶希希仔去映相個日...我怕佢唔合作...係度攪攪振呀...@_@


男爵府

積分: 8385


3699#
發表於 04-8-3 11:44 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

dear all~
其實我唔係咁介意做唔做星媽, 但係只係因為陣間然然見咁多人, 又成日痴住我, 陣間真係好似limma比人話係咪玩野就慘喇!! 總之然然一發牌氣真係一發不可收十, 個時比咁多人望住, 而我又咁冇用搞唔掂佢, 咁就 :mrgreen:


男爵府

積分: 5570


3700#
發表於 04-8-3 11:45 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

baby111,
haahaaaaa~~~~我帶珈瑋仔去studio影相都會咁,好怕佢會曳曳,但後來發現,其實個個bb都係咁,所以唔覺得麻煩!以前我搭車珈瑋仔喊,我會即刻將佢交比佢老豆,因為怕羞!但依家已經唔覺啦!可能麻木左!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo