立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7796
原文章由 JanisLeung 於 08-10-1 00:21 發表 你咁後生, 阿媽咁快擺大壽既
原文章由 JanisLeung 於 08-10-1 00:24 發表 其實我未飲過 因為我唔鐘意飲鮮奶
原文章由 waiwai1234 於 08-10-1 00:21 發表 好耐無飲過
大宅
積分: 4180
原文章由 JanisLeung 於 08-10-1 00:11 發表 我都好想食, 不過啱啱好番就食咁多生冷野, 怕又肚痛過呀
原文章由 JanisLeung 於 08-10-1 00:14 發表 我上星期四去左山頂, 平日冇乜人, 我地一家3口行左盧吉道一圈, 空氣好清新~~ 加上食埋hagendaz & burgerking 好開心
積分: 6649
原文章由 waiwai1234 於 08-9-30 23:46 發表 聽日去沙田拜山,之後入馬鞍山bbq
原文章由 bonnie1013 於 08-10-1 00:10 發表 呵~~~ c6今晚要開工, 我剛剛一個人啪晒成包薯片lu~~~~~
原文章由 JanisLeung 於 08-10-1 00:15 發表 食少少試吓個肚掂唔掂麻
原文章由 YYZ 於 08-10-1 08:30 發表 你知就好啦 ... 仲飲汽水 ... (做左阿媽 ... 係煩D ... 唔好見怪) (朝早覆post, 好似自己同自己講野咁 )
積分: 4072
原文章由 fbbdoris 於 08-9-30 09:39 發表 有呀, JuscX 10蚊店有得賣
原文章由 bonnie1013 於 08-9-30 09:48 發表 有呀~~ jusco10蚊店, 有好多款式, 我都貼晒屋企d sharp edge喇~~
原文章由 JanisLeung 於 08-9-30 18:25 發表 今日食多兩次藥,依家開始個肚冇咁痛了~ 不過都仲未好得番晒.. 我睇醫生時,已經同佢講咗要餵人奶了,可能因為咁,d藥冇咁勁,搞到依家都未好得番啦 ...
原文章由 kawaiimama 於 08-9-30 22:44 發表 佢今日返咗大陸...不過聽日返喇...!我尋晚成十一點先知...早知就約你地今日啦...... 希望佢會再返去/要同佢d fd飲茶啦...mouth:
原文章由 JanisLeung 於 08-9-30 23:06 發表 腸胃總算好番了, 依家可以食到野了 冇得食真係好慘, 所以依家個肚冇痛, 點都食番d薯片汽水補番吓
原文章由 kawaiimama 於 08-10-1 00:17 發表 忌廉加鮮奶仲正~~~~~~~~~
原文章由 waiwai1234 於 08-10-1 00:44 發表 今時唔同往日啦,老啦 個肚腩陪我到老啦
原文章由 waiwai1234 於 08-10-1 00:52 發表 唏 減極都有個肚
原文章由 YYZ 於 08-10-1 08:30 發表 (朝早覆post, 好似自己同自己講野咁 )
原文章由 YYZ 於 08-10-1 08:35 發表 之前同6299承熙行, 都OK, 不過承熙訓足一圈, 0係車仔入面焗到身生粒粒 我都比承熙"憩"左一口 hagendaz 不過依家好似涼番D ... 都會同6299再去 .. 佢地一星期行幾日0架... 仲撞到梁朝偉好幾次... ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy