跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7796


3681#
發表於 08-10-1 01:57 |只看該作者
原文章由 JanisLeung 於 08-10-1 00:21 發表
你咁後生, 阿媽咁快擺大壽既

我阿媽60歲 lu...
佢3x歲生我嘅

[ 本文章最後由 kawaiimama 於 08-10-1 02:01 編輯 ]


男爵府

積分: 7796


3682#
發表於 08-10-1 01:59 |只看該作者
原文章由 JanisLeung 於 08-10-1 00:24 發表
其實我未飲過
因為我唔鐘意飲鮮奶

其實加好少鮮奶落去都好好味架~~~~~


男爵府

積分: 7796


3683#
發表於 08-10-1 02:00 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-10-1 00:21 發表

好耐無飲過

Me too...! 聽日買兩罐忌廉返嚟溝吓先~~~~


大宅

積分: 4180


3684#
發表於 08-10-1 08:30 |只看該作者
你知就好啦 ... 仲飲汽水 ...

(做左阿媽 ... 係煩D ... 唔好見怪)

(朝早覆post, 好似自己同自己講野咁 )

原文章由 JanisLeung 於 08-10-1 00:11 發表
我都好想食, 不過啱啱好番就食咁多生冷野, 怕又肚痛過呀

[ 本文章最後由 YYZ 於 08-10-1 08:40 編輯 ]

做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


大宅

積分: 4180


3685#
發表於 08-10-1 08:35 |只看該作者
之前同6299承熙行, 都OK, 不過承熙訓足一圈, 0係車仔入面焗到身生粒粒
我都比承熙"憩"左一口 hagendaz 不過依家好似涼番D ... 都會同6299再去 .. 佢地一星期行幾日0架... 仲撞到梁朝偉好幾次...

原文章由 JanisLeung 於 08-10-1 00:14 發表
我上星期四去左山頂, 平日冇乜人, 我地一家3口行左盧吉道一圈, 空氣好清新~~
加上食埋hagendaz & burgerking 好開心
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3686#
發表於 08-10-1 13:04 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-9-30 23:46 發表

聽日去沙田拜山,之後入馬鞍山bbq


又 BBQ..........


唔該我要一隻燒雞翼......


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3687#
發表於 08-10-1 13:07 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-10-1 00:10 發表
呵~~~
c6今晚要開工, 我剛剛一個人啪晒成包薯片lu~~~~~


食著片....mug 你仲有 buffer 剩咩......


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3688#
發表於 08-10-1 16:58 |只看該作者
原文章由 JanisLeung 於 08-10-1 00:15 發表
食少少試吓個肚掂唔掂麻


藉口。。。。

又薯片。。又汽水。。。又雪糕。。。。 
莫非係 snack buffet... 零食自助餐。。。。


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3689#
發表於 08-10-1 17:01 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-10-1 08:30 發表
你知就好啦 ... 仲飲汽水 ...

(做左阿媽 ... 係煩D ... 唔好見怪)

(朝早覆post, 好似自己同自己講野咁 )


我咪又係....國慶係屋企發霉....


大宅

積分: 4072


3690#
發表於 08-10-1 21:08 |只看該作者
原文章由 fbbdoris 於 08-9-30 09:39 發表


有呀, JuscX 10蚊店有得賣


收到收到!唔該哂!


大宅

積分: 4072


3691#
發表於 08-10-1 21:08 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-30 09:48 發表
有呀~~
jusco10蚊店, 有好多款式, 我都貼晒屋企d sharp edge喇~~


你估你用咗幾多條到呢?


大宅

積分: 4072


3692#
發表於 08-10-1 21:10 |只看該作者
原文章由 JanisLeung 於 08-9-30 18:25 發表
今日食多兩次藥,依家開始個肚冇咁痛了~ 不過都仲未好得番晒..
我睇醫生時,已經同佢講咗要餵人奶了,可能因為咁,d藥冇咁勁,搞到依家都未好得番啦
...


咁唯有就當一次過大清腸胃啦……


大宅

積分: 4072


3693#
發表於 08-10-1 21:12 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-9-30 22:44 發表

佢今日返咗大陸...不過聽日返喇...!我尋晚成十一點先知...早知就約你地今日啦......
希望佢會再返去/要同佢d fd飲茶啦...mouth:


你講到好似好慘咁,不過時間會過得好快,好快你o既生活又會回復原狀,一於忍忍忍!

我就同你相反,媽咪留 5 個星期,我就唔係太想倒數時間囉……


大宅

積分: 4072


3694#
發表於 08-10-1 21:13 |只看該作者
原文章由 JanisLeung 於 08-9-30 23:06 發表
腸胃總算好番了, 依家可以食到野了
冇得食真係好慘, 所以依家個肚冇痛, 點都食番d薯片汽水補番吓


哈哈!唔好食得咁盡呀!


大宅

積分: 4072


3695#
發表於 08-10-1 21:16 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-10-1 00:10 發表
呵~~~
c6今晚要開工, 我剛剛一個人啪晒成包薯片lu~~~~~


哈哈! 你哋一個二個話要減,跟住又走去食哂成包薯片,間唔中好啦!咪話我唔哦你哋呀!(唔好意思,我係唔多食零食o既人嚟o既 )


大宅

積分: 4072


3696#
發表於 08-10-1 21:18 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-10-1 00:17 發表

忌廉加鮮奶仲正~~~~~~~~~


我細個都好鍾意飲o架!而且感覺上好似買一送一咁,多多一杯汽水飲咁……


大宅

積分: 4072


3697#
發表於 08-10-1 21:22 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-10-1 00:44 發表

今時唔同往日啦,老啦
個肚腩陪我到老啦


又無攪錯,你咁就叫老,你千祈唔好人未老心先老呀!我哋全部都係一月靚媽媽,一 d 都唔老呀!我係老都唔認住o架!


大宅

積分: 4072


3698#
發表於 08-10-1 21:23 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-10-1 00:52 發表


減極都有個肚


肚腩呢家嘢真係好難減,你咪睇我好似瘦咁,我個肚腩一 d 都唔細,係平時著衫遮遮掩掩咋!


大宅

積分: 4072


3699#
發表於 08-10-1 21:26 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-10-1 08:30 發表

(朝早覆post, 好似自己同自己講野咁 )


我成日都係咁自言自語o架啦!


大宅

積分: 4072


3700#
發表於 08-10-1 21:27 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-10-1 08:35 發表
之前同6299承熙行, 都OK, 不過承熙訓足一圈, 0係車仔入面焗到身生粒粒
我都比承熙"憩"左一口 hagendaz 不過依家好似涼番D ... 都會同6299再去 .. 佢地一星期行幾日0架... 仲撞到梁朝偉好幾次... ...


你 6299 住山頂o架?成日都去?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo