立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 9275
Pollyowen 發表於 17-8-2 09:57 因為早幾日, 恩光同朋友黎香港玩, IG見佢同朋友有放相, 我係咁想搵下有冇飯拍相, 不過冇人影到嘅,可能恩光 ...
寶石宮
積分: 471936
hahating1984 發表於 17-8-2 10:49 唔好意思, 我笑左... 不過可能佢係你身邊行過, 你會有種唔同既感覺, 會FEEL到係佢呢
Pollyowen 發表於 17-8-2 10:42 突然間覺得恩光好慘
瑪瑙宮
積分: 141888
htts 發表於 17-8-2 10:50 不過可能佢係你身邊行過, 你會有種唔同既感覺, 會FEEL到係佢呢>>只睇呢句, 差D 以為你講
hahating1984 發表於 17-8-2 10:59 唔駛慘...COCOK覺得佢好過好多人GA
hahating1984 發表於 17-8-2 11:01 我打完都唔覺自己講到好似講 明明我係諗到好浪漫
Pollyowen 發表於 17-8-2 11:00 依種咁難得嘅機會要留俾星炫
Pollyowen 發表於 17-8-2 11:05 你D領誤能力果然夠另類呀! 我都冇諗依味野
htts 發表於 17-8-2 11:10 但寫果個都話似
Pollyowen 發表於 17-8-2 11:03 我諗韓國人好多鍾意恩光
hahating1984 發表於 17-8-2 11:59 作為香港人既我....唔識欣賞
htts 發表於 17-8-2 12:02 又1致喇
hahating1984 發表於 17-8-2 12:28 對於恩光既任何事情…我地既睇法都非常一致
琥珀宮
積分: 151309
Pollyowen 發表於 17-8-2 10:27 見佢響黃埔食住雪條相, 我覺得好唔真實
htts 發表於 17-8-2 09:40 我同你好一致 差得過恩光, 我只諗到2哥
htts 發表於 17-8-2 09:43 唔怪得入唔到100大啦
hahating1984 發表於 17-8-2 10:38 我都係覺得光洙好過恩光
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy