影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 9275


3681#
發表於 17-8-2 10:49 |只看該作者
Pollyowen 發表於 17-8-2 09:57
因為早幾日, 恩光同朋友黎香港玩, IG見佢同朋友有放相, 我係咁想搵下有冇飯拍相, 不過冇人影到嘅,可能恩光 ...
唔好意思, 我笑左...

不過可能佢係你身邊行過, 你會有種唔同既感覺, 會FEEL到係佢呢


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3682#
發表於 17-8-2 10:50 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-8-2 10:49
唔好意思, 我笑左...

不過可能佢係你身邊行過, 你會有種唔同既感覺, 會FEEL到係佢呢
不過可能佢係你身邊行過, 你會有種唔同既感覺, 會FEEL到係佢呢>>只睇呢句, 差D 以為你講




男爵府

積分: 9275


3683#
發表於 17-8-2 10:59 |只看該作者
Pollyowen 發表於 17-8-2 10:42
突然間覺得恩光好慘
唔駛慘...COCOK覺得佢好過好多人GA


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3684#
發表於 17-8-2 11:00 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-8-2 10:49
唔好意思, 我笑左...

不過可能佢係你身邊行過, 你會有種唔同既感覺, 會FEEL到係佢呢
依種咁難得嘅機會要留俾星炫


男爵府

積分: 9275


3685#
發表於 17-8-2 11:01 |只看該作者
htts 發表於 17-8-2 10:50
不過可能佢係你身邊行過, 你會有種唔同既感覺, 會FEEL到係佢呢>>只睇呢句, 差D 以為你講
我打完都唔覺自己講到好似講

明明我係諗到好浪漫


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3686#
發表於 17-8-2 11:03 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-8-2 10:59
唔駛慘...COCOK覺得佢好過好多人GA
我諗韓國人好多鍾意恩光


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3687#
發表於 17-8-2 11:05 |只看該作者
htts 發表於 17-8-2 10:50
不過可能佢係你身邊行過, 你會有種唔同既感覺, 會FEEL到係佢呢>>只睇呢句, 差D 以為你講
你D領誤能力果然夠另類呀! 我都冇諗依味野


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3688#
發表於 17-8-2 11:07 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-8-2 11:01
我打完都唔覺自己講到好似講

明明我係諗到好浪漫
e家變成得人驚


男爵府

積分: 9275


3689#
發表於 17-8-2 11:09 |只看該作者
Pollyowen 發表於 17-8-2 11:00
依種咁難得嘅機會要留俾星炫
星材同炫植
咁緊係啦....不過你話要留俾恩光我都唔會阻你GA


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3690#
發表於 17-8-2 11:10 |只看該作者
Pollyowen 發表於 17-8-2 11:05
你D領誤能力果然夠另類呀! 我都冇諗依味野
但寫果個都話似


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3691#
發表於 17-8-2 11:38 |只看該作者
htts 發表於 17-8-2 11:10
但寫果個都話似
真係大吉!


男爵府

積分: 9275


3692#
發表於 17-8-2 11:59 |只看該作者
Pollyowen 發表於 17-8-2 11:03
我諗韓國人好多鍾意恩光
作為香港人既我....唔識欣賞


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3693#
發表於 17-8-2 12:02 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-8-2 11:59
作為香港人既我....唔識欣賞
又1致喇


男爵府

積分: 9275


3694#
發表於 17-8-2 12:28 |只看該作者
htts 發表於 17-8-2 12:02
又1致喇
對於恩光既任何事情…我地既睇法都非常一致


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3695#
發表於 17-8-2 12:35 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-8-2 12:28
對於恩光既任何事情…我地既睇法都非常一致
要響IG先搵到恩光同好會


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3696#
發表於 17-8-2 12:39 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-8-2 12:28
對於恩光既任何事情…我地既睇法都非常一致


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


3697#
發表於 17-8-2 12:43 |只看該作者
Pollyowen 發表於 17-8-2 10:27
見佢響黃埔食住雪條相, 我覺得好唔真實

但我唔知係香港


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


3698#
發表於 17-8-2 12:47 |只看該作者
htts 發表於 17-8-2 09:40
我同你好一致

差得過恩光, 我只諗到2哥

但你唔係話幾鍾意二哥咩?


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


3699#
發表於 17-8-2 12:48 |只看該作者
htts 發表於 17-8-2 09:43
唔怪得入唔到100大啦

動物界應該選到第一


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


3700#
發表於 17-8-2 12:49 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-8-2 10:38
我都係覺得光洙好過恩光

都應該因爲睇慣左 同你冇睇過恩光有幾好笑

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo