跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4722


3681#
發表於 05-5-15 19:27 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Dear 沙沙, louise, Christy and all,

係啦! 沙沙你起碼知道催生日期, 我星期二仲要返去覆診先知個催生日期呀!

D人話生男會早,生女會遲 -我生男都係遲啦! 唉~ 阿B吾好再比D假希望我嗱! :-(

我依家都同你地一樣日日都有人打嚟問我生咗未! 我阿哥仲攪笑呀! 我答佢仲未生佢竟然話我玩佢呀!

仲有D產假一日一日o甘過去, 自從琴日流啡+肚痛事件後, 我老公琴日都索性放埋一個月大假, 真係浪費!

我依家心態同沙沙一樣, 一心一意等催生無o甘煩! :tongue:

Dear YanYeeMaMa,
我都諗住住二等房呀! 你產假放到幾時? 你老公有無放假陪你呀???


大宅

積分: 4722


3682#
發表於 05-5-15 19:27 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

CindyMak 寫道:
angelhair,
恭喜哂!祝BB肥肥白白!
我都好心急,好心急!

smallfish
BB好快就同你見面啦!我都"登"你緊張呀!祝一切順利!

乜流啡唔洗立即入院?
Dear Cindymak,
因為我前一個月入過醫院住咗一星期, 見D人通常流啡後住咗一晚醫院如果無動靜都要出院, 所以我琴日都廢事入院嗱!


大宅

積分: 4722


3683#
發表於 05-5-15 19:30 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

louise&ken 寫道:
Christy,
你都好d,你會早過我啦,
還有兩日就到預產期.......

嗚..... 嗚.....嗚.....:-( 你地都好, 未到預產期, 我同沙沙&carollung 嘅BB都係過期居留呀!!! :-( :-( :-(


大宅

積分: 2529


3684#
發表於 05-5-15 19:31 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

沙沙 寫道:
louise&ken & Christy,

通常D人話...生男會早..生女會遲或且係正果日的...我咪又係時時比D朋友問仲未生得呀.... 我咪又係唔知點答...唉

係啦!我奶奶都成日話我會早最少2星期(因為佢就係生男早,生女遲),於是日日都打電話來"CHECK"住我生得未。成日都叫我唔好出街,驚我除時生得。


子爵府

積分: 13747


3685#
發表於 05-5-15 19:41 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

我都係一廂情願認為bb會早兩個星期出世,尤其是上個星期bb墜得我好痛,攪到我提早一個星期放假,由前2後8改為前3後7。點知放假後休息多咗,bb又冇咁墜呶,完全無跡象會早囉。之前未放假啲同事仲估我等唔切放假返返吓工會生潻!

我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


大宅

積分: 2529


3686#
發表於 05-5-15 19:42 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

all
呢兩日我同老公成日夜晚都"形"住我會生得。我就成晚醒,以為自己穿水。老公就晚晚發夢以為我生得。
唉!變左壓力添!


子爵府

積分: 13747


3687#
發表於 05-5-15 19:50 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

nn

<<So, 99% correct for "May 14", "c-section", "Baptist", but the time was moved from 7pm to 2pm unexpectedly...>>

咁angelhair個baby boy都幾有自己主見喎,差幾個鍾都唔肯就範。可能2pm個時辰好過7pm啦。不過angelhair經歷埋陣痛就有啲唔扺咯。並實點解佢唔試吓自己生?




我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


別墅

積分: 812


3688#
發表於 05-5-15 19:51 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Carollung,
我都係o向威院生, d姑娘會問你是否餵人奶, 如果你生完未落得床, 姑娘會待你小b餓時抱俾你餵, 如果你落得床, 小b會俾你照顧, 到時小b喊, 你就要餵, 你之後都可以補奶粉, 但要同姑娘講, 佢地都好好人, 必要時仲可以叫佢地俾你pump d奶出來, 佢地會教你埋身餵同如何pump奶, 唔駛担心

Fannylok,
你個b可以一睡睡3個鐘? 我果個1 1/2 – 2個鐘就要餵!! 佢食幾多就唔知, 但食倒20分鐘巳經阿呢吉帝…. 佢係咪連續45分鐘係咁啜?? 點解佢唔會訓覺??

會陰果度, 我生完之後都冇咩痛, 可能係手勢問題, 反而宜家(生完2個星期)好似唔係咁舒服.. 遲d都要搵c+睇睇..

貝拉,
你幾耐pump一次奶? 我只有在阿b食完才pump, 通常只有半安… 但就未試過食前pump, 所以我都唔知自己夠唔夠奶…


複式洋房

積分: 127


3689#
發表於 05-5-15 21:00 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Dear All,
我今日出院啦!
我的BB女舒雅重8.1lb!過程好辛苦難忘,但當見到個女健康出世,已感動到流淚!
明天再向大家報告詳情!因為開刀完還未康復!

Sharon's Baby Date [img align=left]http://lilypie.com/baby1/060511/2/14/4/+8 [/img] Sharon is a gift from God!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! [img align=left]http://www.imse.hku.hk/lkychan/sharon/fullmoon.jpg[/img]


禁止訪問

積分: 46216


3690#
發表於 05-5-15 21:17 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13747


3691#
發表於 05-5-15 21:46 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

沙沙
<<我地係咪諗得太多呢...我地越想早生既..就越未出來呢..>>
怕且都係,哩啲叫做物極必反。不過咁,係我想慳啲產前假留番嚟揍bb同裝修啫,我edd其實仲有兩個星期先至到。


我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。
該用戶已被刪除

3692#
發表於 05-5-15 22:08 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2297


3693#
發表於 05-5-15 22:13 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Dear all mama,
我都以為第一胎又係男會早過EDD.....
我希望BB呢個FRIDAY內出世啦~
不過,BB都好乖冇又太早出黎,..........真係矛盾

恭喜BB已出世的媽咪們,祝各人同BB健康愉快


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3694#
發表於 05-5-15 22:14 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Kitsumyuen,

恭喜晒 .

zukina,

Thankyou, 希望到時能夠餵到人奶啦.

All,

我都聽人講生仔會早, ?-( 但係......唉,我有三個姑奶,三姑奶正日打電話比我老公 12/5,二姑奶第二日打,大姑奶隔一日打,我老公話可能是佢老豆指使佢哋,因為佢老豆心急,其實佢老豆會失驚無神來探我哋,有時我哋想佢會不會以為我個肚是假的
該用戶已被刪除

3695#
發表於 05-5-15 22:20 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 75533


3696#
發表於 05-5-15 22:40 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

louise&ken :
我都有形住呢幾日小b會出黎,但一日一日咁過!
all:
我生朗朗時遲左6日嫁,如果女又會遲d?唔好呀! :-( 我呢幾晚條腰骨已經訓到好唔舒服啦! :-( 我地差唔多每日都恭喜人,真係想快d到我地呀!
該用戶已被刪除

3697#
發表於 05-5-15 22:43 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2529


3698#
發表於 05-5-15 22:47 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

carol,
<....有時我哋想佢會不會以為我個肚是假的>
哇哈哈!我真係俾你笑C!

不過話時話,如果我到預產期重未生得,我估我老公"家族"都會同你D姑奶一樣。
希望小B準時啦!唔好變6月BB呀!


大宅

積分: 2529


3699#
發表於 05-5-15 22:54 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Louise
我有一個奇想!你估你細B會唔會同大B同月同日生日呢?!
如果係的話,第時同佢地搞生日會就可以一次過。幾好喎!


男爵府

積分: 8810


3700#
發表於 05-5-15 23:04 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

等又繼續等~~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo