親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1632


3681#
發表於 10-3-14 21:50 |只看該作者
原帖由 oldbean 於 10-3-14 19:21 發表


你去到可以同佢講,如果唔想做蛇客。


謝謝


公爵府

積分: 29981

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3682#
發表於 10-3-14 22:14 |只看該作者
專家們,

想問你地, 有冇試過要同1個你反感嘅人去旅行呀???你地點處理呢?


男爵府

積分: 9056


3683#
發表於 10-3-15 05:21 |只看該作者
原帖由 wingogo 於 10-3-14 22:14 發表
專家們,

想問你地, 有冇試過要同1個你反感嘅人去旅行呀???你地點處理呢?


咁都去,比咁多錢去旅行最緊要開心,所以組合一定要夾。如果真係咁,一係去前大方d和解,一係one eye open one eye close 啦。點解會咁?都幾十歲啦,除非....

[ 本帖最後由 oldbean 於 10-3-15 05:22 編輯 ]


珍珠宮

積分: 33596

DHA勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3684#
發表於 10-3-15 09:50 |只看該作者
原帖由 wingogo 於 10-3-14 22:14 發表
專家們,

想問你地, 有冇試過要同1個你反感嘅人去旅行呀???你地點處理呢?


無試過...因為唔會有咁嘅機會...去旅行要開開心心...one eye open, one eye close 都唔想...我試過成 team 人都好夾...唯獨是一個見佢後面...都已經唔想見佢一面嘅人...我情願放棄唔去...

      


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3685#
發表於 10-3-15 09:56 |只看該作者
Thx 咁你等左幾耐個價先跌咁多?
原帖由 oldbean 於 10-3-14 11:37 發表
.

L110得標清,去唔到1080,P100先去到。其實最好用都係F2.8 同 26MM WIDE ANG,不過新機係會貴,唔急等多一兩個月,又平D 又多D 款。我都等左好耐先買新機(PANASONIC 嗰部,由三千幾等到二千一) ...


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3686#
發表於 10-3-15 09:59 |只看該作者
咁同一個唔like人一齊去一定有原因, 如果跟團都可以考慮下, 咪當唔識團友, 自由行就一定no way
原帖由 wingogo 於 10-3-14 22:14 發表
專家們,

想問你地, 有冇試過要同1個你反感嘅人去旅行呀???你地點處理呢?


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3687#
發表於 10-3-15 10:05 |只看該作者
原帖由 lestat 於 10-3-15 09:59 發表
咁同一個唔like人一齊去一定有原因, 如果跟團都可以考慮下, 咪當唔識團友, 自由行就一定no way


我寧願唔去~~


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3688#
發表於 10-3-15 10:10 |只看該作者
原帖由 Pauline媽咪 於 10-3-14 18:31 發表


想問東橫INN雙人房住三大人?是不是加一大人錢就可以入住?


以日本人性格, 我諗佢會叫你book多間單人房, 同埋東橫d房好細, 加床100%無可能; 同埋東橫INN雙人房只得一張四呎床, 唔夠3人瞓, 雙床房就有兩張床, 拍埋3個女仔勉強夠, 但行李就無位放喇.
結論係: 3位大人唔建議住東橫.


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3689#
發表於 10-3-15 10:12 |只看該作者
高人s, 尋日煲木瓜魚尾湯, 已經跟你哋所講, 煎完條魚即刻贊d滾水過去, 但d湯都做唔到奶白色, 只係淡黃色 , 想問下贊滾水個step, 係一次過將成煲滾水定還是逐少逐少咁贊 同埋我大概用左3分1煲水倒入去個鑊, 係咪太少?


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3690#
發表於 10-3-15 10:14 |只看該作者
CNY雞肋機位, 要唔要好?

Day 1 hk---narita 1520--2015
Day 2 haneda ---釧路 0745-0925
Day 3
Day 4
Day 5
Day 6 札幌---Narita 1700--1840
Day 7 Narita---HK 0955 -1400


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3691#
發表於 10-3-15 10:17 |只看該作者
我都覺得一定會叫book多間, 唔好話3個大人, 我2大1小行出行入都要就位先行到
原帖由 ahmama 於 10-3-15 10:10 發表


以日本人性格, 我諗佢會叫你book多間單人房, 同埋東橫d房好細, 加床100%無可能; 同埋東橫INN雙人房只得一張四呎床, 唔夠3人瞓, 雙床房就有兩張床, 拍埋3個女仔勉強夠, 但行李就無位放喇.
結論係: 3位大人唔建議住 ...


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3692#
發表於 10-3-15 10:22 |只看該作者
我cny個trip去程咪就係要左同你一樣時間雞肋機位囉 冇其他選擇? 但你呢個來回都巧差下, 經大板/名古屋走有冇好d時間
原帖由 ahmama 於 10-3-15 10:14 發表
CNY雞肋機位, 要唔要好?

Day 1 hk---narita 1520--2015
Day 2 haneda ---釧路 0745-0925
Day 3
Day 4
Day 5
Day 6 札幌---Narita 1700--1840
Day 7 Narita---HK 0955 -1400


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3693#
發表於 10-3-15 10:29 |只看該作者
原帖由 lestat 於 10-3-15 10:22 發表
我cny個trip去程咪就係要左同你一樣時間雞肋機位囉 冇其他選擇? 但你呢個來回都巧差下, 經大板/名古屋走有冇好d時間


no other choice la~~


珍珠宮

積分: 33596

DHA勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3694#
發表於 10-3-15 10:36 |只看該作者
原帖由 lestat 於 10-3-15 10:12 發表
高人s, 尋日煲木瓜魚尾湯, 已經跟你哋所講, 煎完條魚即刻贊d滾水過去, 但d湯都做唔到奶白色, 只係淡黃色 , 想問下贊滾水個step, 係一次過將成煲滾水定還是逐少逐少咁贊 同埋我大概用左3分1煲水倒 ...


唔知係唔係我唔係都照答

僻魚腥:
澈底清洗乾淨魚肚內的黑膜及魚血
贊酒及加胡椒粉

白色魚湯:
要用油及羗將魚略煎待魚煎好後將滾水分23次逐少加入鑊中贊酒後立即冚盖,大滾20-30分鐘。
      


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3695#
發表於 10-3-15 10:41 |只看該作者
會唔會有機會仲有d位仲未放 可以hold幾耐?

原帖由 ahmama 於 10-3-15 10:29 發表


no other choice la~~


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3696#
發表於 10-3-15 10:44 |只看該作者
你當然係高人la 即係要加哂全部水入個鑊度, 咁咪只可以煲好少囉
原帖由 smypig 於 10-3-15 10:36 發表


唔知係唔係我唔係都照答

僻魚腥:
澈底清洗乾淨魚肚內的黑膜及魚血。
贊酒及加胡椒粉。

白色魚湯:
要用油及羗將魚略煎,待魚煎好後將滾水分2、3次逐少加入鑊中,贊酒後立即冚盖,大滾20-30分鐘。 ...


珍珠宮

積分: 33596

DHA勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3697#
發表於 10-3-15 10:50 |只看該作者
原帖由 lestat 於 10-3-15 10:44 發表
你當然係高人la 即係要加哂全部水入個鑊度, 咁咪只可以煲好少囉


煲魚湯每人兩碗都夠 ka la~ 莫非妳個鑊巧細...

麻煩妳幫我 book~ 我個 mail 係 [email protected]
我要俾咩資料妳~


18/7(日)~ 19/7(一)札幌北口東橫Inn check in 18/7起碼530先到check out 20/7


20/7(二)旭川東橫Inncheck in 20/7起碼700先到check out 21/7


21/7(三)札幌北口東橫Inn【【check in 21/7起碼500先到check out 22/7


23/7(五)~ 24/7(六)札幌北口東橫Inncheck in 23/7起碼400先到check out 25/7

[ 本帖最後由 smypig 於 10-3-15 10:58 編輯 ]
      


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3698#
發表於 10-3-15 10:55 |只看該作者
原帖由 lestat 於 10-3-15 10:41 發表
會唔會有機會仲有d位仲未放 可以hold幾耐?


one month. 再放位...有機會, 但渺茫d..


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3699#
發表於 10-3-15 10:58 |只看該作者
原帖由 smypig 於 10-3-15 10:50 發表


煲魚湯每人兩碗都夠 ka la~ 莫非妳個鑊巧細...

麻煩妳幫我 book~ 我個 mail 係 [email protected]


18/7(日)~ 19/7(一)札幌北口東橫Inn 【check in 18/7起碼5:30先到;check out 20/7】


20/7(二)旭川東橫In ...


全程東橫??驚你會後悔? book定先jar??


珍珠宮

積分: 33596

DHA勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3700#
發表於 10-3-15 11:02 |只看該作者
原帖由 ahmama 於 10-3-15 10:58 發表


全程東橫??驚你會後悔? book定先jar??


唔係 book 定 ka...攬住落實 ka...點解會後悔...hau 底添...講啲心得聽吓...
我仲有一日會 book 第一瀧本館
      

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo