跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3701#
發表於 08-10-31 16:47 |只看該作者
咪係你成績唔理想時..................



原文章由 一一B 於 08-10-31 16:42 發表

乜野追魂call, 請指教~~


子爵府

積分: 12757


3702#
發表於 08-10-31 16:49 |只看該作者
當年62 , 63 仲分區我都吾敢博
原文章由 一一B 於 08-10-31 16:41 發表


oic.... 聽聞呢間d功課同test呀呢d都易handle的, 所以先一條心搏下, 睇下入唔入到..


男爵府

積分: 9355


3703#
發表於 08-10-31 16:51 |只看該作者
原文章由 cc0524 於 08-10-31 16:47 發表
咪係你成績唔理想時..................



男爵府

積分: 9355


3704#
發表於 08-10-31 16:52 |只看該作者
原文章由 szewan 於 08-10-31 16:49 發表
當年62 , 63 仲分區我都吾敢博


噢~~ 我要再好好study下先得喇.... mouth:

多謝大家提點.


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3705#
發表於 08-10-31 16:57 |只看該作者
咁又唔好咁悲觀, 話晒你個都係 SARS 年既 BB , 競爭應該細好多!! 如果你鍾意, 又唔係搏唔過既!!



原文章由 一一B 於 08-10-31 16:52 發表


噢~~ 我要再好好study下先得喇.... mouth:

多謝大家提點.


別墅

積分: 916


3706#
發表於 08-10-31 21:11 |只看該作者
唉! 近排忙到冇時間上網。 學校一定谷囉,亞女p3 & p6 果時都好多練習操。

原文章由 cc0524 於 08-10-31 15:33 發表
hi~~ Goody 好耐無見你啦!!

我諗 jk 驚既係學校會出力谷者!!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3707#
發表於 08-11-1 08:49 |只看該作者
咁多位早晨!!


男爵府

積分: 9355


3708#
發表於 08-11-2 14:29 |只看該作者
大家好, 好彩上星期5 請教左大家睇邊位醫生好...

話口未完, 大仔星期六晚就發燒, mouth: 今朝帶左佢去睇葉醫生(最近我地), 即管睇下夾唔夾啦...

今朝落街, 見到一期對開燈位有人比車撞到, 大家過馬路時真係好小心, even轉左綠公仔, 都要sure無車先好過...


翡翠宮

積分: 75533


3709#
發表於 08-11-2 20:20 |只看該作者
原文章由 szewan 於 08-10-31 16:29 發表
http://www.systemassessment.edu.hk/pri/2004_news_detail.htm#02-07-2004
http://www.systemassessment.edu.hk/pri/2007pri-paper/index.html

http://www.systemassessment.edu.hk/pri/2006pri-paper/index.html
...

唔該晒!


翡翠宮

積分: 75533


3710#
發表於 08-11-2 20:21 |只看該作者
一一B:
歡迎你呀!我大仔P.2,細女K1


大宅

積分: 1653


3711#
發表於 08-11-2 22:06 |只看該作者
今個學年小三TSA口試日期是6/5-7/5
17/6-18/6考中英數
我阿仔這星期都去了見楊醫生兩次,仲未好呀,老公叫我明天帶阿b去睇劉斌醫生.
大家知唔知一期的安得兒幼兒園如何?因只有這間下學期仍有n1學位可讓阿仔插班,我見那裡的老師年紀都幾大,好似好暗.
綠楊好似好d,但未有回覆,聽朋友話下午班可能有位.


男爵府

積分: 9355


3712#
發表於 08-11-2 23:24 |只看該作者
原文章由 jk923 於 08-11-2 20:21 發表
一一B:
歡迎你呀!我大仔P.2,細女K1


你好~~ 細女而家讀緊邊間kinder呀? 我個細仔下年讀k1呢.


男爵府

積分: 9355


3713#
發表於 08-11-2 23:27 |只看該作者
原文章由 little.sheep 於 08-11-2 22:06 發表
今個學年小三TSA口試日期是6/5-7/5
17/6-18/6考中英數
我阿仔這星期都去了見楊醫生兩次,仲未好呀,老公叫我明天帶阿b去睇劉斌醫生.
大家知唔知一期的安得兒幼兒園如何?因只有這間下學期仍有n1學位可讓阿仔插班,我見那 ...


我6月時幫大仔搵學校入去睇過, 比起其他o個兩間kinder(plk我無睇), 呢間個裝潢真係掙少少 (個人觀感), 同埋我參觀時, 個名好似叫聖安德呢... 而家改左名?!


翡翠宮

積分: 75533


3714#
發表於 08-11-3 21:43 |只看該作者
原文章由 一一B 於 08-11-2 23:24 發表


你好~~ 細女而家讀緊邊間kinder呀? 我個細仔下年讀k1呢.

我細女係創價返K1呀。


男爵府

積分: 9355


3715#
發表於 08-11-4 00:14 |只看該作者
原文章由 jk923 於 08-11-3 21:43 發表

我細女係創價返K1呀。


oic, 會唔會諗住比佢直上創價o既小學?


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3716#
發表於 08-11-4 08:19 |只看該作者
good morning~~


翡翠宮

積分: 75533


3717#
發表於 08-11-4 11:22 |只看該作者
原文章由 一一B 於 08-11-4 00:14 發表


oic, 會唔會諗住比佢直上創價o既小學?

創價無小學o家,會跟哥哥返馬灣基慧。


男爵府

積分: 9355


3718#
發表於 08-11-4 11:30 |只看該作者
原文章由 jk923 於 08-11-4 11:22 發表

創價無小學o家,會跟哥哥返馬灣基慧。


哈~ 我仲以為有小學直升添~ sorry~

咁你細囡跟哥哥上小學, 就煩少好多喇, 而家我煩惱大仔升小一d野呢....


子爵府

積分: 11435


3719#
發表於 08-11-4 11:38 |只看該作者
咁多位麗城媽咪你地好,
唔好意思請問聖文嘉幼稚園好唔好?我見佢派位多數系荃管or 荃浸.佢地收左我個仔明年k1 上午,我唔知讀唔讀好,同埋都無咩人講這間幼稚園.咁多位可唔可以比下意見我.萬分感謝.
原文章由 一一B 於 08-11-4 11:30 發表


哈~ 我仲以為有小學直升添~ sorry~

咁你細囡跟哥哥上小學, 就煩少好多喇, 而家我煩惱大仔升小一d野呢....


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3720#
發表於 08-11-4 11:54 |只看該作者
mw7183, 你好呀!!

讀邊間幼稚園同升邊間小學係無關係架, 除非佢係直系小學羅!!



原文章由 mw7183 於 08-11-4 11:38 發表
咁多位麗城媽咪你地好,
唔好意思請問聖文嘉幼稚園好唔好?我見佢派位多數系荃管or 荃浸.佢地收左我個仔明年k1 上午,我唔知讀唔讀好,同埋都無咩人講這間幼稚園.咁多位可唔可以比下意見我.萬分感謝. ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo