立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4180
原文章由 little-angie 於 08-10-1 21:27 發表 你 6299 住山頂o架?成日都去?
男爵府
積分: 8233
原文章由 little-angie 於 08-10-1 21:08 發表 你估你用咗幾多條到呢?
原文章由 little-angie 於 08-10-1 21:16 發表 哈哈! 你哋一個二個話要減,跟住又走去食哂成包薯片,間唔中好啦!咪話我唔哦你哋呀!(唔好意思,我係唔多食零食o既人嚟o既 )
原文章由 little-angie 於 08-10-1 21:23 發表 肚腩呢家嘢真係好難減,你咪睇我好似瘦咁,我個肚腩一 d 都唔細,係平時著衫遮遮掩掩咋!
積分: 7796
原文章由 little-angie 於 08-10-1 21:12 發表 你講到好似好慘咁,不過時間會過得好快,好快你o既生活又會回復原狀,一於忍忍忍! 我就同你相反,媽咪留 5 個星期,我就唔係太想倒數時間囉…… ...
原文章由 little-angie 於 08-10-1 21:18 發表 我細個都好鍾意飲o架!而且感覺上好似買一送一咁,多多一杯汽水飲咁……
原文章由 YYZ 於 08-10-2 02:00 發表 失眠呀
積分: 4072
原文章由 YYZ 於 08-10-1 23:05 發表 唔係, 佢地揸車上去行之嘛!
原文章由 bonnie1013 於 08-10-1 23:58 發表 我買左10條, 不過都唔係好夠貼, 因為我屋企邊位多, 仲有櫃, 如果你買返去就買定多d好喇~~反正都唔係貴~~ 你可以去我blog度睇下"外星bb"果篇, 細佬張相背後有d橙色嘅條條就係喇~~ 可以自己cut幾長, 飯檯旁邊條柱位果 ...
原文章由 kawaiimama 於 08-10-2 01:33 發表 自己媽咪又點同呢...... 其實我99又唔係真係咁衰嘅...!可能係我少見佢...少溝通...所以有恐懼感...!mouth:
原文章由 kawaiimama 於 08-10-2 02:32 發表 咁大件事~~~~~~???!! 成半個鐘前~瞓得返未啊??
原文章由 little-angie 於 08-10-2 07:02 發表 yyz 無覆你,都應該係瞓番嘞啩!
原文章由 little-angie 於 08-10-2 06:59 發表 唔知有無無色o既呢?橙色好唔襯我屋企啊……不過如果得橙色都會買,因為言言實在係無時停…… by the way, 响細佬張相見到你屋企都好多零食吓喎! ...
積分: 3763
原文章由 bonnie1013 於 08-10-2 11:51 發表 有d係白色架, 係我c6去買, 都唔知點解佢會買橙色 係呀, c6冇零食會死架~~~ 朝那星人係靠零食為生架~~~
複式洋房
積分: 323
積分: 8950
原文章由 tsuisuiping 於 08-10-2 12:27 發表 hihi各位靚ma
哈哈 ... 咁都留意到
原文章由 siuyauyau 於 08-10-2 13:41 發表 wow,你張相後面個個係你c6啊?露點~~~~~~~
原文章由 YYZ 於 08-10-2 13:46 發表 哈哈 ... 咁都留意到
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy