跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4180


3701#
發表於 08-10-1 23:05 |只看該作者
唔係, 佢地揸車上去行之嘛!

原文章由 little-angie 於 08-10-1 21:27 發表


你 6299 住山頂o架?成日都去?
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 8233


3702#
發表於 08-10-1 23:58 |只看該作者
我買左10條, 不過都唔係好夠貼, 因為我屋企邊位多, 仲有櫃, 如果你買返去就買定多d好喇~~反正都唔係貴~~
你可以去我blog度睇下"外星bb"果篇, 細佬張相背後有d橙色嘅條條就係喇~~
可以自己cut幾長, 飯檯旁邊條柱位果度就大約係2條咁上下啦~
你自己預下要幾多啦~~

原文章由 little-angie 於 08-10-1 21:08 發表


你估你用咗幾多條到呢?


男爵府

積分: 8233


3703#
發表於 08-10-1 23:59 |只看該作者
我其實都唔係食好多零食, 不過每個月總有幾日勁想食咁囉~~~

原文章由 little-angie 於 08-10-1 21:16 發表


哈哈! 你哋一個二個話要減,跟住又走去食哂成包薯片,間唔中好啦!咪話我唔哦你哋呀!(唔好意思,我係唔多食零食o既人嚟o既 )


男爵府

積分: 8233


3704#
發表於 08-10-2 00:00 |只看該作者
你遮到都好吖~
我地呢d點遮都遮唔到呀..................

原文章由 little-angie 於 08-10-1 21:23 發表


肚腩呢家嘢真係好難減,你咪睇我好似瘦咁,我個肚腩一 d 都唔細,係平時著衫遮遮掩掩咋!


男爵府

積分: 7796


3705#
發表於 08-10-2 01:33 |只看該作者
原文章由 little-angie 於 08-10-1 21:12 發表


你講到好似好慘咁,不過時間會過得好快,好快你o既生活又會回復原狀,一於忍忍忍!

我就同你相反,媽咪留 5 個星期,我就唔係太想倒數時間囉…… ...

自己媽咪又點同呢......
其實我99又唔係真係咁衰嘅...!可能係我少見佢...少溝通...所以有恐懼感...!mouth:


男爵府

積分: 7796


3706#
發表於 08-10-2 01:36 |只看該作者
原文章由 little-angie 於 08-10-1 21:18 發表


我細個都好鍾意飲o架!而且感覺上好似買一送一咁,多多一杯汽水飲咁……

我今日飲咗忌廉, 但係冇溝鮮奶哦...!不過...頂住先啦~~~


大宅

積分: 4180


3707#
發表於 08-10-2 02:00 |只看該作者
失眠呀
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 7796


3708#
發表於 08-10-2 02:32 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-10-2 02:00 發表
失眠呀

咁大件事~~~~~~???!!
成半個鐘前~瞓得返未啊??


大宅

積分: 4072


3709#
發表於 08-10-2 06:26 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-10-1 23:05 發表
唔係, 佢地揸車上去行之嘛!


咁佢哋都幾有情趣喎,一齊行山兼拍拖……


大宅

積分: 4072


3710#
發表於 08-10-2 06:59 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-10-1 23:58 發表
我買左10條, 不過都唔係好夠貼, 因為我屋企邊位多, 仲有櫃, 如果你買返去就買定多d好喇~~反正都唔係貴~~
你可以去我blog度睇下"外星bb"果篇, 細佬張相背後有d橙色嘅條條就係喇~~
可以自己cut幾長, 飯檯旁邊條柱位果 ...


唔知有無無色o既呢?橙色好唔襯我屋企啊……不過如果得橙色都會買,因為言言實在係無時停……

by the way, 响細佬張相見到你屋企都好多零食吓喎!


大宅

積分: 4072


3711#
發表於 08-10-2 07:01 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-10-2 01:33 發表

自己媽咪又點同呢......
其實我99又唔係真係咁衰嘅...!可能係我少見佢...少溝通...所以有恐懼感...!mouth:


咁你一年都係見佢好少,所以驚完就無樹囉!


大宅

積分: 4072


3712#
發表於 08-10-2 07:02 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-10-2 02:32 發表

咁大件事~~~~~~???!!
成半個鐘前~瞓得返未啊??


yyz 無覆你,都應該係瞓番嘞啩!


大宅

積分: 4180


3713#
發表於 08-10-2 09:32 |只看該作者
o個陣未訓 ... 去左睇cable D 無聊戲 ... 天光先恰到一陣, 依家9:30我又眼碌碌啦 ... 好似"世界杯後症後群"咁囉!

原文章由 little-angie 於 08-10-2 07:02 發表


yyz 無覆你,都應該係瞓番嘞啩!
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 8233


3714#
發表於 08-10-2 11:51 |只看該作者
有d係白色架, 係我c6去買, 都唔知點解佢會買橙色
係呀, c6冇零食會死架~~~
朝那星人係靠零食為生架~~~

原文章由 little-angie 於 08-10-2 06:59 發表


唔知有無無色o既呢?橙色好唔襯我屋企啊……不過如果得橙色都會買,因為言言實在係無時停……

by the way, 响細佬張相見到你屋企都好多零食吓喎! ...


大宅

積分: 3763


3715#
發表於 08-10-2 11:53 |只看該作者
唔怪之得外星B食pizza而唔飲奶啦, 原來朝那星d人係咁既

原文章由 bonnie1013 於 08-10-2 11:51 發表
有d係白色架, 係我c6去買, 都唔知點解佢會買橙色
係呀, c6冇零食會死架~~~
朝那星人係靠零食為生架~~~


複式洋房

積分: 323


3716#
發表於 08-10-2 12:26 |只看該作者
hihi各位靚ma


複式洋房

積分: 323


3717#
發表於 08-10-2 12:27 |只看該作者
hihi各位靚ma


男爵府

積分: 8950


3718#
發表於 08-10-2 13:41 |只看該作者
原文章由 tsuisuiping 於 08-10-2 12:27 發表
hihi各位靚ma



wow,你張相後面個個係你c6啊?露點~~~~~~~


大宅

積分: 4180


3719#
發表於 08-10-2 13:46 |只看該作者

哈哈 ... 咁都留意到



原文章由 siuyauyau 於 08-10-2 13:41 發表



wow,你張相後面個個係你c6啊?露點~~~~~~~
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 8950


3720#
發表於 08-10-2 13:53 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-10-2 13:46 發表
哈哈 ... 咁都留意到



hehe~~~~我專睇呢d野呀~~~

呢排好靜~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo