影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   31


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


3701#
發表於 16-9-12 12:42 |只看該作者

引用:現在心情更加不好了……+宋編放了W咁多集的

原帖由 babybabywanted 於 16-09-12 發表
現在心情更加不好了…… 宋編放了W咁多集的劇本上網,雖然睇唔明韓文,但有人說,原本打算17集的劇被MBC要 ...
第9集就有19禁?但佢2個識左無幾耐喎,妍珠係咪諗住19禁就可出現待續




琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


3702#
發表於 16-9-12 12:45 |只看該作者

引用:現在心情更加不好了……+宋編放了W咁多集的

原帖由 babybabywanted 於 16-09-12 發表
現在心情更加不好了…… 宋編放了W咁多集的劇本上網,雖然睇唔明韓文,但有人說,原本打算17集的劇被MBC要 ...
我都覺得mbc呢個電視台好差,咁多限制kbs同sbs好好多




侯爵府

積分: 22849


3703#
發表於 16-9-12 13:19 |只看該作者
ccdccl 發表於 16-9-12 12:42
第9集就有19禁?但佢2個識左無幾耐喎,妍珠係咪諗住19禁就可出現待續



...

嘻嘻..d人翻譯到話姜哲拉低左條裙,無講有無下文喎... 可以姜哲純粹想嚇珠都唔定既~ 但我好想睇碩那個樣嘛...肯定耳仔同面紅到燒著左!


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


3704#
發表於 16-9-12 13:22 |只看該作者

引用:昨天放的三個花絮有中字了~姜哲vs韓哲浩:

原帖由 babybabywanted 於 16-09-10 發表
昨天放的三個花絮有中字了~

姜哲vs韓哲浩:還以為跌落地是替身,竟然沒用替身,碩真的從摺椅掉下...:pity ...
嘩,跌落地隻手會好痛喎,希望唔好咁多NG啦好彩有次有床褥啫





侯爵府

積分: 22849


3705#
發表於 16-9-12 13:28 |只看該作者
① 姜代表不在时偷偷来一张!
② 不是 是两张!!!!


孝珠腿好長~
myimage.jpg
myimage.jpg


侯爵府

積分: 22849


3706#
發表於 16-9-12 13:32 |只看該作者
ccdccl 發表於 16-9-12 13:22
嘩,跌落地隻手會好痛喎,希望唔好咁多NG啦好彩有次有床褥啫

本帖最後由 babybabywanted 於 16-9-12 13:33 編輯

都有傷呀,連埋手指公三隻手指都傷左,話因為隻手打左落鐵通度.....

其實戲播時,佢手腕都有傷,有貼膠布的,唔知你有無留意,至於邊集,我唔記得啦....

不過,睇個款,應該好小事啫~


myimage.jpg


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


3707#
發表於 16-9-12 13:50 |只看該作者

引用:Quote:ccdccl+發表於+16-9-12+13:22+嘩,跌

原帖由 babybabywanted 於 16-09-12 發表
本帖最後由 babybabywanted 於 16-9-12 13:33 編輯

都有傷呀,連埋手指公三隻手指都傷左,話因為隻手打 ...
唔怕啦,咁先夠man




琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


3708#
發表於 16-9-12 13:50 |只看該作者

引用:①+姜代表不在时偷偷来一张!②+不是+是两

原帖由 babybabywanted 於 16-09-12 發表
① 姜代表不在时偷偷来一张!
② 不是 是两张!!!!
孝珠隻腳又長又瘦




公爵府

積分: 25514


3709#
發表於 16-9-12 18:12 |只看該作者
依家嚟報到

兩日煲咗7集,九回編劇果然一如所料

一氣呵成睇得好過癮

但就冇得同你地邊睇邊傾


侯爵府

積分: 22849


3710#
發表於 16-9-13 07:36 |只看該作者
Benbenmum 發表於 16-9-12 18:12
依家嚟報到

兩日煲咗7集,九回編劇果然一如所料

歡迎加入!希望你可以覺得一直好睇到最後~ 我覺得每一集都好充實,好好睇~


侯爵府

積分: 22849


3711#
發表於 16-9-13 08:47 |只看該作者
花絮照~
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


子爵府

積分: 13785


3712#
發表於 16-9-13 09:11 |只看該作者
回覆 babybabywanted 的帖子

無野睇???


子爵府

積分: 13785


3713#
發表於 16-9-13 09:11 |只看該作者
回覆 babybabywanted 的帖子

現在有了


子爵府

積分: 13785


3714#
發表於 16-9-13 09:14 |只看該作者
最喜歡第3集,睇極唔厭,兩個演技好正.


子爵府

積分: 12104


3715#
發表於 16-9-13 17:45 |只看該作者
想請問如果旅行唔喺香港,可以喺邊度睇大結局呀?之前集集都跟播!唔想咁遲先睇大結局


侯爵府

積分: 21965


3716#
發表於 16-9-13 17:51 |只看該作者
李鐘碩同孝珠真係好襯呀.....


子爵府

積分: 12868


3717#
發表於 16-9-13 18:59 |只看該作者
cm2_dolphin 發表於 16-9-13 17:45
想請問如果旅行唔喺香港,可以喺邊度睇大結局呀?之前集集都跟播!唔想咁遲先睇大結局
...

楓林 千x 韓劇迷之家apps 都有


侯爵府

積分: 22849


3718#
發表於 16-9-13 19:35 |只看該作者
孝珠花絮

http://video.weibo.com/show?fid=1034:213c07cabc06a1b9013675d95b3324d7


侯爵府

積分: 22849


3719#
發表於 16-9-13 19:40 |只看該作者
粉紅雪糕花絮,未有中字,但已甜到漏..

http://video.weibo.com/show?fid=1034:18913f8b44c32febf5277e43aa47284e

你兩個係度做乜野?!
myimage.jpg


侯爵府

積分: 22849


3720#
發表於 16-9-13 19:41 |只看該作者
natnat_tsang 發表於 16-9-13 17:51
李鐘碩同孝珠真係好襯呀.....

係呀~係呀~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo