懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


民房

積分: 74


3701#
發表於 09-2-10 01:05 |只看該作者
牛師奶,

remember take a good rest after 抽絨毛 喎, 比D信

心一定無事架, 我過多兩星期都要去抽羊水, 好緊張呀, 諗起要打支針o係個肚度就已經暈暈地喇


伯爵府

積分: 18707

好媽媽勳章 畀面勳章


3702#
發表於 09-2-10 01:22 |只看該作者
原帖由 6669 於 09-2-9 23:10 發表
lalababe520 ,

真係橋, 大家都係8月8日.

我第一次去威院做產檢又係話聽唔倒心跳, 拿拿林叫我過隔離房照u/s, 一照就見倒閃閃吓, 真係比佢嚇c...mouth:mouth:" />

其實好多人同我講順產對小b同媽媽係最好的, 如果餵埋人 ...


我都好怕痛, 好怕生唔出, 唯有生之前行多d 樓梯 同 散步

bb 生命力好強, 你休息多d, 得閒叫佢乖啦, 要聽話~~

我今日都死忍飲左d 孕婦奶粉, 好想嘔出來, 跟住我同bb 講: 要加油, 唔好嘔出來丫~~ 之後就訓左幾小時, 完全冇嘔返出來.
明天我會繼續加油 -0- (我實在很缺鈣同鐵質, 缺鐵會貧血, 易頭暈)


伯爵府

積分: 18707

好媽媽勳章 畀面勳章


3703#
發表於 09-2-10 01:26 |只看該作者
原帖由 miio 於 09-2-10 00:34 發表
我都肥左2kgs左右, 加上又2-3日先去到一次大大, 個肚不知幾鬼大個, 我本身有少少肥腩, 而家已有成36吋啦(可能因為我少走動日日都係屋企), 生得幾時候都唔知會係幾多吋啦~~ 你地而家3個月左右個肚幾多吋呀? ...


我有34-35 吋啦, 重左1kg. 希望我唔好再重咁多啦 >"<

祝你oscar 檢查 順利


伯爵府

積分: 18707

好媽媽勳章 畀面勳章


3704#
發表於 09-2-10 01:28 |只看該作者
原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-9 16:55 發表
各位..

我抽完yung毛喇..真係幾痛...不過acceptable嘅.醫生
話3日知result. 好緊張..

佢開左2日sick leave俾我.不過我唸緊抹唔抖足..好似好衰咁!!


休息多d, 保持心境開心! 唔好諗咁多~~

祝你有好消息 ^_^


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


3705#
發表於 09-2-10 09:15 |只看該作者
catlym,and 好多其他媽咪

嘩.好touching呀.你地好多人support我!!!No matter the result.我都會勇敢面對....(希望我做到啦)

不過梁醫生手勢真係幾好.我傷口都介痛但無想像中咁痛!
尋日頸皮就2.78, dr.leung都係話厚嘅..擔心多2日啦.


原帖由 catlym616 於 09-2-9 23:36 發表

開開心心的休息下啦! 唔好有內疚的感覺! 過幾日等你的好消息!!


大宅

積分: 3380

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3706#
發表於 09-2-10 09:23 |只看該作者
ceciy1006,

其實亞b出世之後個d野, 我都冇點諗呀! 我依家成日擔心係, 佢有冇心跳, 有冇健康咁成長呢? 之前隔2個星期去c+, 就會安心d, 依家要1個月先去一次, 所以仲亂諗野得多添呀! 返返下工又諗, 放假在家又諗.....唉....., 我有諗過2個星期去c+度, 但真係好貴啊....1次已經差不多1k, 頭3個月, 我已經睇左10k醫生喇......


原帖由 ceciy1006 於 09-2-9 22:05 發表
我都好似你咁架, 成日亂諗野, 可能自己壓力好多la, 無論係小b健唔健康, 第時出世後, 夠唔夠錢養佢la, 太多太多, 之前頭3個月仲諗得勁, 老公又幫唔到我, 因為佢太細路la, 從來都唔會去了解同明白我, 但我近個幾星期, ...


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


3707#
發表於 09-2-10 09:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3380

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3708#
發表於 09-2-10 09:25 |只看該作者
lalababe520,

我聽人講過, 行得多樓梯會好易早產啊....或者你行平路啦!


原帖由 lalababe520 於 09-2-10 01:22 發表


我都好怕痛, 好怕生唔出, 唯有生之前行多d 樓梯 同 散步

bb 生命力好強, 你休息多d, 得閒叫佢乖啦, 要聽話~~

我今日都死忍飲左d 孕婦奶粉, 好想嘔出來, 跟住我同bb 講: 要加油, 唔好嘔出來丫~~ 之後就訓左幾小時 ...


子爵府

積分: 13105


3709#
發表於 09-2-10 09:34 |只看該作者
原帖由 princessash 於 09-2-9 21:26 發表
牛師奶
等我講d無聊野比你笑下先. 每年情人節我同c6都會做一d野令對方開心. 我今年就練左唱囍貼街(華爾街歌詞), 一定笑c佢! 你都試下Y!

歌詞link:
http://hk.myblog.yahoo.com/littledog1980/article?mid=12660

...


你地好sweet呀 我同c6会去好味又唔貴既歺廳食會飛起阿仔 花就一早講明唔好送,太浪費.


子爵府

積分: 13105


3710#
發表於 09-2-10 09:38 |只看該作者
原帖由 mincola 於 09-2-10 09:25 發表
lalababe520,

我聽人講過, 行得多樓梯會好易早產啊....或者你行平路啦!


個胎定咗行樓梯係冇問題架 唔好咁快就得


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


3711#
發表於 09-2-10 09:51 |只看該作者
原帖由 miio 於 09-2-10 00:34 發表
我都肥左2kgs左右, 加上又2-3日先去到一次大大, 個肚不知幾鬼大個, 我本身有少少肥腩, 而家已有成36吋啦(可能因為我少走動日日都係屋企), 生得幾時候都唔知會係幾多吋啦~~ 你地而家3個月左右個肚幾多吋呀? ...


Me 2. 個肚都同你一樣有36" 我都係成日要去小便不過我每日都可以大大.

我都係今日下午做Oscar 喎. 真係 "橋"


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


3712#
發表於 09-2-10 09:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 420


3713#
發表於 09-2-10 10:05 |只看該作者
原帖由 princessash 於 09-2-9 21:26 發表
牛師奶
等我講d無聊野比你笑下先. 每年情人節我同c6都會做一d野令對方開心. 我今年就練左唱囍貼街(華爾街歌詞), 一定笑c佢! 你都試下Y!

歌詞link:
http://hk.myblog.yahoo.com/littledog1980/article?mid=12660

...


嘩, princessash, 你老公好好文采呀, 平時梗係氹到你好開心架喇~


複式洋房

積分: 420


3714#
發表於 09-2-10 10:22 |只看該作者
原帖由 6669 於 09-2-9 23:17 發表
lemonkennis,

係呀, 多數會開刀, 因為怕痛同埋高齡, 唔想咁辛苦!

我又唔想擇日子, 因為我都想小b夠成熟先生佢出來, 但唔知開刀係點計呢? 會唔會係預產期個日開刀? 如果早咗又唔知d e院費同e生費點計呢? ...


開刀係無咁辛苦既, 不過之後復原好似無順產咁快,
同埋要訓多一日床先可以落地囉~

開刀應該都係預响預產期或前 d 日子, 相信你都係指定醫生, 我諗都要早 d 問定佢意見,你之後既定期產檢再要 check 清楚 bb 既 size, 會唔會提早個預產期呀~


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3715#
發表於 09-2-10 10:22 |只看該作者
原帖由 jelly-pudding 於 09-2-10 09:51 發表


Me 2. 個肚都同你一樣有36" 我都係成日要去小便不過我每日都可以大大.

我都係今日下午做Oscar 喎. 真係 "橋"


我都成日要去小便, 過幾日要同c6轉位訓lu! 我依家要誇過佢先落得床.
birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


3716#
發表於 09-2-10 10:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 420


3717#
發表於 09-2-10 10:31 |只看該作者
原帖由 jelly-pudding 於 09-2-10 09:51 發表


Me 2. 個肚都同你一樣有36" 我都係成日要去小便不過我每日都可以大大.

我都係今日下午做Oscar 喎. 真係 "橋"


每日都可以大大, 我真係好羡慕你呀,
我到宜家都仲係 3-4 日先去到一次呀,
個肚裏面都唔知 keep 左幾多垃圾响度,
我唔係日日食西梅乾, 真係到第四日都仲未有 d 去既意思, 我先食幾粒咋, 我怕食到個人順左, 連西梅都無效呀~


伯爵府

積分: 18061

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3718#
發表於 09-2-10 10:40 |只看該作者
尋晚元宵節,我整左桑寄生紅棗蛋茶比自己食,哈哈!

唔知係咪今胎嘔得重金過上次,有時又暈暈地,個人好唔舒服,所以都冇咩時間去亂諗野呢

今日阿姐同我講,叫我唔好成日請full day sick leave去產檢,唔係幾好睇,唉,睇完醫生又要騰番黎,公司好好好遠架ma,搭車轉多兩轉我又暈又想嘔,真係煩la!下次我c+我都係約晏晝,費事又要走來走去.......
我 要 舉 起 救 恩 的 杯 、 稱 揚 耶 和 華 的 名 。詩 116:13兒 女 是 耶 和 華 所 賜 的 產 業 . 所 懷 的 胎 、 是 他 所 給 的 賞 賜 。詩 127:3


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


3719#
發表於 09-2-10 10:43 |只看該作者
我都成日擔心
依家諗緊買唔買胎心機
咁得閒聽下小b心跳唔洗心掛掛


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


3720#
發表於 09-2-10 10:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo