原帖由 6669 於 09-2-9 23:10 發表
lalababe520 ,
真係橋, 大家都係8月8日.
我第一次去威院做產檢又係話聽唔倒心跳, 拿拿林叫我過隔離房照u/s, 一照就見倒閃閃吓, 真係比佢嚇c...mouth:mouth:" />
其實好多人同我講順產對小b同媽媽係最好的, 如果餵埋人 ...
原帖由 princessash 於 09-2-9 21:26 發表
牛師奶
等我講d無聊野比你笑下先. 每年情人節我同c6都會做一d野令對方開心. 我今年就練左唱囍貼街(華爾街歌詞), 一定笑c佢! 你都試下Y!
歌詞link:
http://hk.myblog.yahoo.com/littledog1980/article?mid=12660
...
我同c6会去好味又唔貴既歺廳食會飛起阿仔
花就一早講明唔好送,太浪費.
原帖由 princessash 於 09-2-9 21:26 發表
牛師奶
等我講d無聊野比你笑下先. 每年情人節我同c6都會做一d野令對方開心. 我今年就練左唱囍貼街(華爾街歌詞), 一定笑c佢! 你都試下Y!
歌詞link:
http://hk.myblog.yahoo.com/littledog1980/article?mid=12660
...