立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
瑪瑙宮
積分: 141888
cocok 發表於 17-8-2 12:43 但我唔知係香港
琥珀宮
積分: 151309
hahating1984 發表於 17-8-2 10:38 我想知邊個係2哥
hahating1984 發表於 17-8-2 10:59 唔駛慘...COCOK覺得佢好過好多人GA
Pollyowen 發表於 17-8-2 11:03 我諗韓國人好多鍾意恩光
Pollyowen 發表於 17-8-2 12:49 當刻幾咁想有叮噹個隨意門可即刻去到黃埔
cocok 發表於 17-8-2 12:56 真係有隨意門至得,飛的都去唔切 佢黎香港做咩呀?
寶石宮
積分: 471936
cocok 發表於 17-8-2 12:47 但你唔係話幾鍾意二哥咩?
男爵府
積分: 9275
Pollyowen 發表於 17-8-2 12:35 要響IG先搵到恩光同好會
cocok 發表於 17-8-2 12:53 Infinite張東雨 其實唔挈大個口冇乜野架 我覺得有時似金宇彬添
cocok 發表於 17-8-2 12:54 我當佢靚聲既諧星,諧星既樣我標準好低架咋,引到我笑就得
hahating1984 發表於 17-8-2 13:20 哩個先可以同恩光比美
hahating1984 發表於 17-8-2 13:22 死啦…佢其實都唔係太引到我笑....
cocok 發表於 17-8-2 13:34 二哥心地好好架 頭上有光環既天使,冇人會唔鍾意佢 男團最醜冇可能唔係大成
hahating1984 發表於 17-8-2 13:42 大成係唔靚仔... 但東雨個口...我接受唔到
htts 發表於 17-8-2 14:11 我都話第一個諗起2哥
cocok 發表於 17-8-2 13:54 你既反應係正常既,識左同唔識爭好遠架! 唔識既時候梗係以樣行先,但留得住飯心既永遠唔係靠個樣 ...
htts 發表於 17-8-2 14:12 同意
hahating1984 發表於 17-8-2 15:59 點解...點解我地既諗法咁相似
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy