影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3701#
發表於 17-8-2 12:49 |只看該作者
cocok 發表於 17-8-2 12:43
但我唔知係香港
當刻幾咁想有叮噹個隨意門可即刻去到黃埔


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


3702#
發表於 17-8-2 12:53 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-8-2 10:38
我想知邊個係2哥

Infinite張東雨 其實唔挈大個口冇乜野架 我覺得有時似金宇彬添
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


3703#
發表於 17-8-2 12:54 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-8-2 10:59
唔駛慘...COCOK覺得佢好過好多人GA

我當佢靚聲既諧星,諧星既樣我標準好低架咋,引到我笑就得


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


3704#
發表於 17-8-2 12:55 |只看該作者
Pollyowen 發表於 17-8-2 11:03
我諗韓國人好多鍾意恩光

我既口味都近韓國多d 但bigbang我一般


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


3705#
發表於 17-8-2 12:56 |只看該作者
Pollyowen 發表於 17-8-2 12:49
當刻幾咁想有叮噹個隨意門可即刻去到黃埔

真係有隨意門至得,飛的都去唔切

佢黎香港做咩呀?


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3706#
發表於 17-8-2 12:57 |只看該作者
cocok 發表於 17-8-2 12:56
真係有隨意門至得,飛的都去唔切

佢黎香港做咩呀?
同朋友旅行, 不過應該今朝走左了, 見佢相似機埸影


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3707#
發表於 17-8-2 12:58 |只看該作者
cocok 發表於 17-8-2 12:47
但你唔係話幾鍾意二哥咩?
性格2哥好丫, 開心型, 我LIKE架.


男爵府

積分: 9275


3708#
發表於 17-8-2 13:16 |只看該作者
Pollyowen 發表於 17-8-2 12:35
要響IG先搵到恩光同好會
咁你有無同D同好打個招呼呀


男爵府

積分: 9275


3709#
發表於 17-8-2 13:20 |只看該作者
cocok 發表於 17-8-2 12:53
Infinite張東雨 其實唔挈大個口冇乜野架 我覺得有時似金宇彬添
哩個先可以同恩光比美


男爵府

積分: 9275


3710#
發表於 17-8-2 13:22 |只看該作者
cocok 發表於 17-8-2 12:54
我當佢靚聲既諧星,諧星既樣我標準好低架咋,引到我笑就得
死啦…佢其實都唔係太引到我笑....


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


3711#
發表於 17-8-2 13:34 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-8-2 13:20
哩個先可以同恩光比美

二哥心地好好架 頭上有光環既天使,冇人會唔鍾意佢

男團最醜冇可能唔係大成



琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


3712#
發表於 17-8-2 13:35 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-8-2 13:22
死啦…佢其實都唔係太引到我笑....

我覺得恩光好笑呀如果兩個都醜樣,我會揀個好笑既


男爵府

積分: 9275


3713#
發表於 17-8-2 13:42 |只看該作者
cocok 發表於 17-8-2 13:34
二哥心地好好架 頭上有光環既天使,冇人會唔鍾意佢

男團最醜冇可能唔係大成
大成係唔靚仔...
但東雨個口...我接受唔到


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


3714#
發表於 17-8-2 13:54 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-8-2 13:42
大成係唔靚仔...
但東雨個口...我接受唔到

你既反應係正常既,識左同唔識爭好遠架! 唔識既時候梗係以樣行先,但留得住飯心既永遠唔係靠個樣,無限在韓國七年喇,唔係今次續約有衰仔唔生性,應該仲紅架!仲有無限最紅一定唔係L 證明大家其實唔係只睇樣


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3715#
發表於 17-8-2 14:11 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-8-2 13:20
哩個先可以同恩光比美
我都話第一個諗起2哥


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3716#
發表於 17-8-2 14:12 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-8-2 13:42
大成係唔靚仔...
但東雨個口...我接受唔到
同意


男爵府

積分: 9275


3717#
發表於 17-8-2 15:57 |只看該作者
htts 發表於 17-8-2 14:11
我都話第一個諗起2哥
我突然間醒唔起


男爵府

積分: 9275


3718#
發表於 17-8-2 15:59 |只看該作者
cocok 發表於 17-8-2 13:54
你既反應係正常既,識左同唔識爭好遠架! 唔識既時候梗係以樣行先,但留得住飯心既永遠唔係靠個樣 ...
係呀…我唔熟佢地, 所以睇樣我真係只會揀L
咁我咪好膚淺囉


男爵府

積分: 9275


3719#
發表於 17-8-2 15:59 |只看該作者
htts 發表於 17-8-2 14:12
同意
點解...點解我地既諗法咁相似


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3720#
發表於 17-8-2 18:44 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-8-2 15:59
點解...點解我地既諗法咁相似


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo