跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2529


3701#
發表於 05-5-15 23:11 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

forty+ 寫道:
沙沙
<<我地係咪諗得太多呢...我地越想早生既..就越未出來呢..>>
怕且都係,哩啲叫做物極必反。不過咁,係我想慳啲產前假留番嚟揍bb同裝修啫,我edd其實仲有兩個星期先至到。

我地係咪應該同小B講"你即本留係我個肚裏面啦!有幾耐,留幾耐啦!"話唔定禁講一講,小B立刻走出黎。
唔。。。今晚訓個好覺,聽朝試下先!


男爵府

積分: 8810


3702#
發表於 05-5-15 23:19 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

cindy
我試過同亞女講"我明天要去街,你有本事唔好比我去街丫,笨",但都係冇反應喎


複式洋房

積分: 221


3703#
發表於 05-5-15 23:21 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

等b等到好緊張同心急


大宅

積分: 4722


3704#
發表於 05-5-15 23:54 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Christy & cindy,
我個B仲曳呀! 我14號嗰日同老公對住阿B講: 「你千其吾好14號出嚟, 因為5月14日出世好似吾係o甘好聽, 15號之後隨便一日都得! 」哈!點知我就喺14號流啡+肚痛! 以為阿B同我地作對偏偏要喺14號出世! 點知幾個鐘後一D痛都無! 直至依家一D動靜都無! 真吹脹!
Christy 寫道:
cindy
我試過同亞女講"我明天要去街,你有本事唔好比我去街丫,笨",但都係冇反應喎


大宅

積分: 4722


3705#
發表於 05-5-16 00:04 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

kitsumyuen,
恭喜你呀! 你吾係plan開刀㗎?! 點解突然要開刀? Anyway, 祝舒雅健健康康, 快高長大! 你要休息多D呀! 養好自己身子, 知無?


禁止訪問

積分: 46216


3706#
發表於 05-5-16 00:53 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

3707#
發表於 05-5-16 09:44 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3708#
發表於 05-5-16 10:45 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

louise&ken,

我老公是最細咖,有個大哥,但末生,我呢胎係佢哋第一個內孫. 佢哋都無比壓力我
louise&ken 寫道:
carollung,
咁你都幾驚喎,你老公是否大仔或你老爺家只有一個仔啦


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3709#
發表於 05-5-16 10:55 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Hi All,

我老公同bb抅在手指尾佢都唔采我哋, :tongue:

其實有幾多位bb是過期居留 ?-(
該用戶已被刪除

3710#
發表於 05-5-16 11:03 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2529


3711#
發表於 05-5-16 11:18 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

smallfish123 寫道:
Christy & cindy,
我個B仲曳呀! 我14號嗰日同老公對住阿B講: 「你千其吾好14號出嚟, 因為5月14日出世好似吾係o甘好聽, 15號之後隨便一日都得! 」哈!點知我就喺14號流啡+肚痛! 以為阿B同我地作對偏偏要喺14號出世! 點知幾個鐘後一D痛都無! 直至依家一D動靜都無! 真吹脹! [quote]
Christy 寫道:
cindy
我試過同亞女講"我明天要去街,你有本事唔好比我去街丫,笨",但都係冇反應喎
[/quote]
但係呢個方法用係smallfish又少少OK喎。可能smallfish講得太溫柔。今日等我試下明串,暗串都出齊先。
我老公今朝話"如果我地移家XX,禁你咪會宮縮,小B咪會"BIT"出黎LAW!不如我地試下人工催生LAW!"我都費時睬佢,如果小B唔出黎,我咪又痛餐C,雖然曾經快樂過。
該用戶已被刪除

3712#
發表於 05-5-16 11:24 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 288


3713#
發表於 05-5-16 12:32 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Carollung,
你實在太搞笑啦!!!

monkeymei

carollung 寫道:

有時我哋想佢會不會以為我個肚是假的


大宅

積分: 1515


3714#
發表於 05-5-16 13:48 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

carollung

我老公有陪產, 不過姑娘話若不能順產就會請返老公出去等, 我都係入產房時call老公, 係產房裏面可以借電話. 因為我決定餵人奶, 所以我一早講明, 而姑娘會係產房俾bb你飲一陣人奶的. 我估姑娘不會唔比奶粉bb, 因為d奶粉係現成一樽樽, 都唔駛沖.

威院好多嘢都包了, 所以我帶d床墊無用, 產婦衛生巾亦是生完用, 一包都夠, 之後用普通衛生巾仲好!

希望不太遲答你及幫到你啦!
carollung 寫道:
Fannylok,

我想問你老公有沒有陪產呀!是不是生個陣同姑娘講我老公會陪產就得啦?我聽人講,威院啲姑娘會問你餵人奶or奶粉,佢哋話最好講在會餵奶粉先,因為你話餵人奶,到時餵唔到,姑娘唔會比奶粉你餵bb,因為無預比你,所以到時bb餓到喊都沒人理 :-(
還有你帶在啲物嘢入院


大宅

積分: 1515


3715#
發表於 05-5-16 13:58 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Zukina

我個b係懶瞓b, 通常可以瞓2~3小時, 所以有時佢瞓耐了, 便會食耐d. 阿b不是連續食45分鐘, 佢會合埋眼, 所以要耐唔耐郁下佢, 佢又食返, 直至佢唔飲. 不過佢現在有d慣咗要瞓覺前食一陣奶, 當了我是人肉奶吐, 但姑娘又話佢要就俾佢食!

我昨日也有pump出來, 約有1oz, 但其實個胸仲實, 但個乳頭就好痛同好似有d損, 所以現在只有埋身餵


男爵府

積分: 6155


3716#
發表於 05-5-16 14:29 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

kitsumyuen,
恭喜! 恭喜!

zukina,
我大約四個鐘頭pump一次, 每次有4oz, 如果超過6個鐘頭, 就會pump到6oz, 尋晚有d發燒, 成10個鐘先pump, 就pump到8oz, 係最高紀錄.

fannylok,
pump奶係會痛, 但係唔會整損個乳頭架喎, 妳係唔係用medela電泵架, 我都係, 但係個乳頭就冇損.
該用戶已被刪除

3717#
發表於 05-5-16 14:39 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2508

BK Milk勳章


3718#
發表於 05-5-16 15:18 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

原來已經有好多bb搶閘出世啦!
媽咪名---出生日期/第幾胎---仔/女
1)Davie---2/4 (1st)---女
2)小谷---24/4 (1st)---仔
3)YanYeeMaMa---25/4 (2nd)---仔
4)zukina---28/4 (2nd)---女
5)corinnax---28/4 (1st)---女---2.91kg周芯悅
6)may6200---29/4 (1st)---女
7)cacatmama---30/4 (1st)---保持神秘未知
8)貝拉---30/4 (1st)---女
9)happy@happy---30/4 (1st)---仔
10)iriswk---2/5 (1st)---仔---5.6 lbs
11)keroo---3/5 (1st)---女---3.1kg
12)Angelyho---4/5 (2nd)---仔
13)KK'baby---4/5 (1st)---仔
14)sssor---8/5 (1st)---仔---7 lbs
15)Fannylok---8/5 (1st)---仔---7.6lbs
16)kitsumyuen---??/5(1st) ---女


禁止訪問

積分: 46216


3719#
發表於 05-5-16 15:31 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3674


3720#
發表於 05-5-16 16:29 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

各位媽咪,

我上星期三開刀生左bb,今日我出院啦!! bb重7lb15oz。bb有少少黃,不過唔駛照燈,過兩日帶去健康院check。依家餵人奶+用杯餵奶粉(因為黃,醫生話要補多幾日奶粉)

我對法國醫院d服務好滿意,d姑娘都好有耐性餵人奶,尋日開始阿b終於都肯啜人奶(之前都唔係幾成功),好開心!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo