smallfish123 寫道:
Christy & cindy,
我個B仲曳呀! 我14號嗰日同老公對住阿B講: 「你千其吾好14號出嚟, 因為5月14日出世好似吾係o甘好聽, 15號之後隨便一日都得! 」哈!點知我就喺14號流啡+肚痛! 以為阿B同我地作對偏偏要喺14號出世! 點知幾個鐘後一D痛都無! 直至依家一D動靜都無! 真吹脹![quote]
Christy 寫道:
cindy
我試過同亞女講"我明天要去街,你有本事唔好比我去街丫,笨",但都係冇反應喎
carollung 寫道:
Fannylok,
我想問你老公有沒有陪產呀!是不是生個陣同姑娘講我老公會陪產就得啦?我聽人講,威院啲姑娘會問你餵人奶or奶粉,佢哋話最好講在會餵奶粉先,因為你話餵人奶,到時餵唔到,姑娘唔會比奶粉你餵bb,因為無預比你,所以到時bb餓到喊都沒人理 :-(
還有你帶在啲物嘢入院![]()
![]()
原來已經有好多bb搶閘出世啦!
媽咪名---出生日期/第幾胎---仔/女
1)Davie---2/4 (1st)---女
2)小谷---24/4 (1st)---仔
3)YanYeeMaMa---25/4 (2nd)---仔
4)zukina---28/4 (2nd)---女
5)corinnax---28/4 (1st)---女---2.91kg周芯悅
6)may6200---29/4 (1st)---女
7)cacatmama---30/4 (1st)---保持神秘未知
8)貝拉---30/4 (1st)---女
9)happy@happy---30/4 (1st)---仔
10)iriswk---2/5 (1st)---仔---5.6 lbs
11)keroo---3/5 (1st)---女---3.1kg
12)Angelyho---4/5 (2nd)---仔
13)KK'baby---4/5 (1st)---仔
14)sssor---8/5 (1st)---仔---7 lbs
15)Fannylok---8/5 (1st)---仔---7.6lbs
16)kitsumyuen---??/5(1st) ---女