立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 198236
原帖由 lestat 於 10-3-15 10:44 發表 你當然係高人la 即係要加哂全部水入個鑊度, 咁咪只可以煲好少囉
男爵府
積分: 9056
原帖由 lestat 於 10-3-15 09:56 發表 Thx 咁你等左幾耐個價先跌咁多?
原帖由 ahmama 於 10-3-15 10:10 發表 以日本人性格, 我諗佢會叫你book多間單人房, 同埋東橫d房好細, 加床100%無可能; 同埋東橫INN雙人房只得一張四呎床, 唔夠3人瞓, 雙床房就有兩張床, 拍埋3個女仔勉強夠, 但行李就無位放喇. 結論係: 3位大人唔建議住 ...
珍珠宮
積分: 33596
原帖由 oldbean 於 10-3-15 11:18 發表 都係大半年啫。我地d 七八十後,重有好多時間
侯爵府
積分: 24981
原帖由 smypig 於 10-3-15 10:50 發表 煲魚湯每人兩碗都夠 ka la~ 莫非妳個鑊巧細... 麻煩妳幫我 book~ 我個 mail 係 [email protected] 我要俾咩資料妳~ 18/7(日)~ 19/7(一)札幌北口東橫Inn 【check in 18/7起碼5:30先到;check out 20/7】 ...
原帖由 jcy 於 10-3-15 11:10 發表 路人搭訕...我習慣係右邊鑊煎魚...左邊煲煲水(連蕃茄/薯仔)...煎好魚落3-4"hot"滾水讚鑊邊...等佢再番滾(基本上係一路都滾住)就成鑊倒番入去個煲度繼續煲 ...
原帖由 smypig 於 10-3-15 11:02 發表 唔係 book 定 ka...攬住落實 ka...點解會後悔...hau 底添...講啲心得聽吓... 我仲有一日會 book 第一瀧本館
水晶宮
積分: 51722
原帖由 lestat 於 10-3-15 11:59 發表 如果全程東橫, 去旅行日日番到去個豆腐膶地方, 我諗ahmama驚你心理唔平衡
原帖由 ahmama 於 10-3-15 10:55 發表 one month. 再放位...有機會, 但渺茫d..
原帖由 oldbean 於 10-3-15 11:21 發表 你唔底得人三個都咁slim 比我就會做蛇客 我都住過東横,都OK喎。
原帖由 lestat 於 10-3-15 12:05 發表
大宅
積分: 1632
原帖由 ahmama 於 10-3-15 12:11 發表 等到7月先去又點睇? 到時可以去耐d.
原帖由 Pauline媽咪 於 10-3-15 12:28 發表 想問雙床房的兩張床,每張床是幾多呎?因為好驚一個人訓一間房。
原帖由 lestat 於 10-3-15 12:38 發表 7月去就以賞花睇風景為主, 完全唔同玩法, 北海道我自己鐘意冬天, 相反c6就鐘意夏天, 其實反正諗住用miles換機票, 可唔可以先confirm左, 跟住周不時上去check下有冇更好時間, 如果真係都轉唔到, 先索性轉7月去, 又可 ...
原帖由 ahmama 於 10-3-15 12:10 發表 (1) 我比較抗拒做蛇客; (2) 就算3個女, 瞓埋一張床都有d尷尬 我會另選有3人房的酒店.
原帖由 oldbean 於 10-3-15 13:44 發表 東橫都有三人房,不過唔多。
原帖由 smypig 於 10-3-15 13:53 發表 mouth:mouth:" />我今次真係去掃貨~ 我會帶2大1中o急...咁係咪唔應該 choice 呢間...話時話呢間嘢幾錢一晚
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy