跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15050


3701#
發表於 05-5-26 14:44 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
cherly
我ok. 係唔係耍比錢先? 我現在耍做咩?


cherly話: 速磅! 吾好兩頭望!!! [/quote]
唔係, cherly 想話唔収我錢 hee....ee


大宅

積分: 4515


3702#
發表於 05-5-26 14:46 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)


突然失憶,諗諗先!(係東港城商場 1/F 目黑壽司店側)

sabina_bb 寫道:
咁平? 叫咩名? 有冇地址?
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


侯爵府

積分: 21322


3703#
發表於 05-5-26 14:47 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

wandyfok 寫道:
cherly,
唔好提啦,d醫生都好保守咁話要電療完之後1至2個月先出得番聲,但我呢個幾禮拜自己日日做開聲練習,所以而家可以出到少少聲囉。


wandy,
妳做咩練習呀? 莫非唱k? 不過吾好過火喎! 量力而為呀! 小心傷害個聲帶呀!!! 妳把聲線不嬲幾響亮架啦!! i like it ar.... 等緊妳好似"莫華麟"咁震爆玻璃杯呀!!


大宅

積分: 4515


3704#
發表於 05-5-26 14:47 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)


cherly 話叫你比埋Bebe 果份呀!!

sabina_bb 寫道:
[quote]
聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
cherly
我ok. 係唔係耍比錢先? 我現在耍做咩?


cherly話: 速磅! 吾好兩頭望!!! [/quote]
唔係, cherly 想話唔収我錢 hee....ee [/quote]

我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


子爵府

積分: 10963


3705#
發表於 05-5-26 14:49 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

cherly 寫道:

突然失憶,諗諗先!(係東港城商場 1/F 目黑壽司店側)

cherly,
你d失憶又黎啦!


大宅

積分: 4515


3706#
發表於 05-5-26 14:49 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

晏D 話你知要乜嘢資料啦!

[quote]
sabina_bb 寫道:
cherly
我ok. 係唔係耍比錢先? 我現在耍做咩?
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


侯爵府

積分: 21322


3707#
發表於 05-5-26 14:50 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

wandyfok 寫道:
豆,
我今日話小休係小午睡的意思呀!你唔洗驚喎!我地落咁細,你唔會輸到間舖俾我架!


吓! 有時d野真係話吾埋架! 妳無聽過踏屎咩?? 小則輸粒糖, 大則輸間廠呀!!!


伯爵府

積分: 16171


3708#
發表於 05-5-26 14:52 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

Kwan 寫道:
ka_wai,
昨日的法國菜正唔正呀????


噖晚個法國菜可以用三個字嚟形容,就係[size=large]平、靚、正!佢哋真係好鬼抵食我哋每人叫咗一個set,個set有5個頭盤+1個主菜+湯+甜品都係$148,佢哋仲係有十零廿零choice俾你選擇既,其實頭盤同主菜既份量係好細不過對我哋呢d女士嚟講就一定綽綽有餘既,另外如果同男士去佢哋可以選擇另一個set就會有多個主菜啦。噖晚我頭盤就order咗焗蠔/焗雜菌/羊柳配鵝肝/黑魚子煙三文魚沙津/有一樣唔記得咗/,湯就係龍蝦湯(無渣既)主菜就係煎爐魚,甜品係黑朱古力餅。不過唯一唔好既地方就係要行好遠,我哋要係中環個條上半山既行人電梯一路上,差唔多都上到盡頭,上去就無物問題因為有"Escalator",但返落嚟就要行斜路同樓梯,其實都幾係嘢架。我同幾個friend食完佢哋都話食物同價錢好好不過就比較唔就腳,不過唔就腳還唔就腳,噖晚間餐廳都full哂喎(不過就唔係好大間)。


子爵府

積分: 10963


3709#
發表於 05-5-26 14:52 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

豆,
我之前見過言語治療師,佢教我點樣開聲,所以咪識囉。如果要好似"莫華倫"咁,起碼你要等2至3個月呀!


大宅

積分: 4515


3710#
發表於 05-5-26 14:53 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

我住坑口站 A1出東港城呀!我1:00pm 係 MTR 坑口站 A1出口等你啦!

Ka_wai 寫道:
Yeah..Yeah! 咁我1點入到嚟掂唔掂呀?喂喂喂!其實你係TKO邊樹呀?
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


伯爵府

積分: 16171


3711#
發表於 05-5-26 14:54 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

sabina_bb 寫道:
cherly
我ok. 係唔係耍比錢先? 我現在耍做咩?
[quote]
cherly 寫道:
Hi Ka_wai & Sabina,

現確實以下資料(請注意有輕微修正),Pls confirm!!

John's Education Centre - TKO
(Englist playgroup)
Age: 1.5-2 years old
Starting from : 02 July 2005 (Sat.)
Time: 4:00 - 5:00 pm
Price: 540/ 4 lessons = $135/lesson
(成功爭取到九折優惠) = $121.5/lesson


[/quote]

cherly,

[size=x-large]勁呀! 為我呢d小市民爭取到嘢可以平d我就開心d。


子爵府

積分: 10963


3712#
發表於 05-5-26 14:55 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

Ka_wai 寫道:
不過唯一唔好既地方就係要行好遠

ka_wai,
咪好囉,食完飯行下做下運動,無咁易肥呀!


伯爵府

積分: 16171


3713#
發表於 05-5-26 14:56 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
cherly
我ok. 係唔係耍比錢先? 我現在耍做咩?


cherly話: 速磅! 吾好兩頭望!!! [/quote]

你又唔去又係到搞搞震,小心俾cherly 你呀!


伯爵府

積分: 16171


3714#
發表於 05-5-26 14:59 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

cherly 寫道:
我住坑口站 A1出東港城呀!我1:00pm 係 MTR 坑口站 A1出口等你啦!

[quote]
Ka_wai 寫道:
Yeah..Yeah! 咁我1點入到嚟掂唔掂呀?喂喂喂!其實你係TKO邊樹呀?
[/quote]

簡直就係[size=large]Perfect 啦,你住得好近我外家呀!佢哋係明x村呀唔使轉車。


伯爵府

積分: 16171


3715#
發表於 05-5-26 15:00 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

wandyfok 寫道:
[quote]
Ka_wai 寫道:
不過唯一唔好既地方就係要行好遠

ka_wai,
咪好囉,食完飯行下做下運動,無咁易肥呀! [/quote]

係就係!但係要着住對3寸高既高跟鞋就好屎啦。我真係好想除鬼咗去呀!


大宅

積分: 4515


3716#
發表於 05-5-26 15:04 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

ka_wai,

你有冇問題呀?

cherly 寫道:
Hi Ka_wai & Sabina,

現確實以下資料(請注意有輕微修正),Pls confirm!!

John's Education Centre - TKO
(Englist playgroup)
Age: 1.5-2 years old
Starting from : 02 July 2005 (Sat.)
Time: 4:00 - 5:00 pm
Price: 540/ 4 lessons = $135/lesson
(成功爭取到九折優惠) = $121.5/lesson


我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


侯爵府

積分: 21322


3717#
發表於 05-5-26 15:04 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

wandyfok 寫道:
豆,
我之前見過言語治療師,佢教我點樣開聲,所以咪識囉。如果要好似"莫華倫"咁,起碼你要等2至3個月呀!


好呀! 好呀! 表演我睇呀!!


侯爵府

積分: 21322


3718#
發表於 05-5-26 15:05 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

Ka_wai 寫道:
你又唔去又係到搞搞震,小心俾cherly 你呀!


妳估我吾想去架? 坑口呀? 襯家?? 妳估人人去到既咩?


子爵府

積分: 10963


3719#
發表於 05-5-26 15:06 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

Ka_wai 寫道:
係就係!但係要着住對3寸高既高跟鞋就好屎啦。我真係好想除鬼咗去呀!

ka_wai,
唏~咁咪直頭除鬼左佢囉。你又唔係同夢中情人去食! 瀟灑走一會嘛!


大宅

積分: 4515


3720#
發表於 05-5-26 15:06 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

未聽過 .... 明x村??!!

Ka_wai 寫道:
[簡直就係[size=large]Perfect 啦,你住得好近我外家呀!佢哋係明x村呀唔使轉車。
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo