想生BB

跳至

首頁

尾頁
   33


公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


3701#
發表於 12-7-18 23:40 |只看該作者

引用:Quote:aubmaki 發表於 12-7-18 23:01 你day

原帖由 豬龍b 於 12-07-18 發表
講完實比你......

DAY....18的
你係唔係想提早半年開年




公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


3702#
發表於 12-7-18 23:41 |只看該作者

引用:Quote:puilam714 發表於 12-7-18 22:48 朋

原帖由 qy_yeung 於 12-07-18 發表
我聽晚食buffet





伯爵府

積分: 15420


3703#
發表於 12-7-18 23:42 |只看該作者
puilam714 發表於 12-7-18 23:40
你係唔係想提早半年開年


頭先瘦瘦狂打我個頭~


公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


3704#
發表於 12-7-18 23:45 |只看該作者

引用:Quote:puilam714 發表於 12-7-18 23:40 你

原帖由 豬龍b 於 12-07-18 發表
頭先瘦瘦狂打我個頭~
打得少





珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


3705#
發表於 12-7-18 23:45 |只看該作者

引用:Quote:aubmaki+發表於+12-7-18+23:31+我都

原帖由 豬龍b 於 12-07-18 發表
我驚上上下你身~就投埋胎去你度!
噤都得




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


3706#
發表於 12-7-18 23:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+豬龍b+於+12-07-18+發表講完

原帖由 puilam714 於 12-07-18 發表
你係唔係想提早半年開年
笑死我




伯爵府

積分: 15420


3707#
發表於 12-7-18 23:46 |只看該作者
aubmaki 發表於 12-7-18 23:45
噤都得

又話訓~學埋dodo媽d衰野~


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


3708#
發表於 12-7-18 23:46 |只看該作者

引用:Quote:puilam714+發表於+12-7-18+23:40+你

原帖由 豬龍b 於 12-07-18 發表
頭先瘦瘦狂打我個頭~
算打得少啦:;pppp::;pppp::;pppp:




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


3709#
發表於 12-7-18 23:48 |只看該作者

引用:Quote:aubmaki+發表於+12-7-18+23:45+噤都

原帖由 豬龍b 於 12-07-18 發表
又話訓~學埋dodo媽d衰野~
頭先full緊mask 吖~<~而家先上床ja~~~~c6呢兩晚要瞓地下~~~我霸哂張床




伯爵府

積分: 15420


3710#
發表於 12-7-18 23:49 |只看該作者
aubmaki 發表於 12-7-18 23:46
算打得少啦

而家我等dodo姐話穩定時~
將紅d,我自己,送比我地~
希望到時你唔駛同我搶啦~
而且等你比埋你既孖 d 我


公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


3711#
發表於 12-7-18 23:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+豬龍b+於+12-07-18+發表又話

原帖由 aubmaki 於 12-07-18 發表
頭先full緊mask 吖~<~而家先上床ja~~~~c6呢兩晚要瞓地下~~~我霸哂張床:w ...
Why he need sleep on floor?




伯爵府

積分: 15420


3712#
發表於 12-7-18 23:50 |只看該作者
aubmaki 發表於 12-7-18 23:48
頭先full緊mask 吖~<~而家先上床ja~~~~c6呢兩晚要瞓地下~~~我霸哂張床:w ...

點解c6訓地下~
同孖貓訓!


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


3713#
發表於 12-7-18 23:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aubmaki+於+12-07-18+發表頭

原帖由 puilam714 於 12-07-18 發表
Why he need sleep on floor?
我呢幾日腰痛~~所以佢俾我瞓得好d~~~b4 細房有床就會過去瞓~~而家拆咗就要瞓地下~~瞓姑仔張床鋪law




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


3714#
發表於 12-7-18 23:56 |只看該作者

引用:Quote:aubmaki+發表於+12-7-18+23:46+算打

原帖由 豬龍b 於 12-07-18 發表
而家我等dodo姐話穩定時~
將紅d,我自己,送比我地~
希望到時你唔駛同我搶啦~
mouth:mouth:mouth:mouth:mouth:




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


3715#
發表於 12-7-19 00:00 |只看該作者

回覆:不想再被紅綠D玩到就癲的jm請集合

原來我間房都好大~~可以放雙人床~3門衣櫃~4筒什物櫃~加張單人床都仲有少少位




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


3716#
發表於 12-7-19 00:01 |只看該作者

引用:原來我間房都好大~~可以放雙人床~3門衣櫃~4

原帖由 aubmaki 於 12-07-19 發表
原來我間房都好大~~可以放雙人床~3門衣櫃~4筒什物櫃~加張單人床都仲有少少位:surpri ...
C6仲話第時小b可以同我地瞓到2歲都仲得




男爵府

積分: 6423


3717#
發表於 12-7-19 08:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aubmaki+於+12-07-19+發表原

原帖由 aubmaki 於 12-07-19 發表
C6仲話第時小b可以同我地瞓到2歲都仲得
咁好既

之前結婚諗住99會間唔中來住下,所以間左間房比佢,點知一次都冇來過,早知一早打通佢,等我間房可以好似你間房咁大




男爵府

積分: 6423


3718#
發表於 12-7-19 08:36 |只看該作者

回覆:prettygirl1205 的帖子

今日居然我最早




男爵府

積分: 6423


3719#
發表於 12-7-19 08:37 |只看該作者

引用:Quote:aubmaki+發表於+12-7-18+23:48+頭先f

原帖由 豬龍b 於 12-07-18 發表
點解c6訓地下~
同孖貓訓!
Oh~~~瘦瘦屋企有?
我都有呀




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


3720#
發表於 12-7-19 08:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aubmaki+於+12-07-19+發表C6

原帖由 prettygirl1205 於 12-07-19 發表
咁好既

之前結婚諗住99會間唔中來住下,所以間左間房比佢,點知一次都冇來過,早知一早打 ...
我買呢層樓時就貪主人房大~~~可能之前訂造傢私~~~唔覺眼~原來可以放噤多嘢~~~我仲有間細房ga~原本姑仔話嚟住~~點知新年後沒嚟住~~~而家決定俾第時bb law~~~




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo