跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9355


3721#
發表於 08-11-4 12:26 |只看該作者
原文章由 mw7183 於 08-11-4 11:38 發表
咁多位麗城媽咪你地好,
唔好意思請問聖文嘉幼稚園好唔好?我見佢派位多數系荃管or 荃浸.佢地收左我個仔明年k1 上午,我唔知讀唔讀好,同埋都無咩人講這間幼稚園.咁多位可唔可以比下意見我.萬分感謝. ...


我大仔都係o岩o岩讀左兩個月咋, 因為佢k3先轉過黎讀, 不過你要留意佢地k3 must要讀下午的.

暫時黎講, 我都好滿意呢間學校.


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3722#
發表於 08-11-4 12:35 |只看該作者
原文章由 <i>一一B</i> 於 08-11-2 14:29 發表 <a href="http://forum.baby-kingdom.com/redirect.php?goto=findpost&pid=28298917&ptid=1046824" target="_blank"><img src="http://forum.baby-kingdom.com/images/common/back.gif" border="0" onload="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onmouseover="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.style.cursor='hand'; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onclick="if(!this.resized) {return true;} else {window.open(this.src);}" onmousewheel="return imgzoom(this);" alt="" /></a><br />
大家好, 好彩上星期5 請教左大家睇邊位醫生好...<br />
<br />
話口未完, 大仔星期六晚就發燒, <img src="images/smilies/bb9.gif" smilieid="110" border="0" alt="" />   今朝帶左佢去睇葉醫生(最近我地), 即管睇下夾唔夾啦... <img src="images/smilies/bb13.gif" smilieid="108" border="0" alt="" /> <br />
<br />
今朝落街, 見到一期對開燈位有人比車撞到, 大家過馬路 ...
<br />


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3723#
發表於 08-11-4 12:35 |只看該作者
一一B,

你個小朋友睇完醫生, 好番未呀???


男爵府

積分: 9355


3724#
發表於 08-11-4 12:41 |只看該作者
原文章由 cc0524 於 08-11-4 12:35 發表
一一B,

你個小朋友睇完醫生, 好番未呀???


好返好多喇, touchwood燒左一日only, 尋日抖左一日, 今日返學喇. 謝謝關心. ^^


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3725#
發表於 08-11-4 13:59 |只看該作者
好番就好啦!! 咁即係呢個醫生都夾到你個仔和!!



原文章由 一一B 於 08-11-4 12:41 發表


好返好多喇, touchwood燒左一日only, 尋日抖左一日, 今日返學喇. 謝謝關心. ^^


別墅

積分: 931


3726#
發表於 08-11-4 15:21 |只看該作者
我囝囝都係讀聖文嘉, 今年升咗一年級啦.
我都覺得幾好架, 老師同校長都好好架, 好有熱誠, 對於小朋友的學習都好細心同周到架.
派位我都唔係好明, 點解可以大部份都係派麗城果兩間喎.
上年派位大約有三分一係因為有哥哥/姐姐讀緊.

原文章由 一一B 於 08-11-4 12:26 發表


我大仔都係o岩o岩讀左兩個月咋, 因為佢k3先轉過黎讀, 不過你要留意佢地k3 must要讀下午的.

暫時黎講, 我都好滿意呢間學校.


別墅

積分: 931


3727#
發表於 08-11-4 15:23 |只看該作者
cc 你抽到叮噹未呀?
我昨天同我d親戚食飯, 先知有個堂妹係七仔做marketing, 但係原來佢地都無得攞架, 仲以為可以有jetso 添.


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3728#
發表於 08-11-4 15:36 |只看該作者
Royston,

我仲以為你真係比我嚇親, 唔見左你咁多日既????

唉.................... 梗係未啦!! 而家屋企有三隻, 但係都唔係叮噹羅!! 呢隻好惡攪, 要儲印花, 真係要買好多野先得!!




原文章由 Royston 於 08-11-4 15:23 發表
cc 你抽到叮噹未呀?
我昨天同我d親戚食飯, 先知有個堂妹係七仔做marketing, 但係原來佢地都無得攞架, 仲以為可以有jetso 添.


別墅

積分: 931


3729#
發表於 08-11-4 15:43 |只看該作者
做咩嚇親我呀, 無呀~
公司多野做, 少咗上之馬......嘻嘻.
換到幾時0者?

原文章由 cc0524 於 08-11-4 15:36 發表
Royston,

我仲以為你真係比我嚇親, 唔見左你咁多日既????

唉.................... 梗係未啦!! 而家屋企有三隻, 但係都唔係叮噹羅!! 呢隻好惡攪, 要儲印花, 真係要買好多野先得!!




...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3730#
發表於 08-11-4 15:46 |只看該作者
上次我同 szewan 猛話你好快就會步我地後塵......... 以為咁樣嚇驚你呀!!!

你仔測常識點呀??? 你貼 d 題目中唔中呀?? 有無課外題??

好似換到出年呀!! 就係咁先死, 無得同亞仔講 : 唉也, 唔夠時間儲印花添!!



原文章由 Royston 於 08-11-4 15:43 發表
做咩嚇親我呀, 無呀~
公司多野做, 少咗上之馬......嘻嘻.
換到幾時0者?


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3731#
發表於 08-11-4 15:51 |只看該作者
今日二期係唔係有賊跟住印傭後面入屋爆隔架???


別墅

積分: 931


3732#
發表於 08-11-4 16:08 |只看該作者
呵呵, 係喎, 你咁都記得.....嘻嘻.
常識未派呀, 問佢又話唔記得測咗咩, 佢次次都係咁架, 激死.
派咗中文&數學, 二樣都比小測好咗. 唯獨是中文的卷2 - 作句, 佢就五題錯三錯, 即係唔合格攞.....嗚嗚. 跟住我係星期六買咗好多本補充比佢做, 希望下次考試會好d啦.

原文章由 cc0524 於 08-11-4 15:46 發表
上次我同 szewan 猛話你好快就會步我地後塵......... 以為咁樣嚇驚你呀!!!

你仔測常識點呀??? 你貼 d 題目中唔中呀?? 有無課外題??

好似換到出年呀!! 就係咁先死, 無得同亞仔講 : 唉也, 唔夠時間儲印花添 ...


別墅

積分: 931


3733#
發表於 08-11-4 16:10 |只看該作者
第幾座呀?

原文章由 cc0524 於 08-11-4 15:51 發表
今日二期係唔係有賊跟住印傭後面入屋爆隔架???


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3734#
發表於 08-11-4 16:13 |只看該作者
我上次問你, 你又話佢無作句既???

其實作野呢樣真係好惡攪, 唔係做普通練習可以幫到!!

我仔到而家做週記都仲係要我係佢隔離一齊做, 佢成日都話唔知寫乜好!! 而且我仔講野唔叻, 相對寫野就一樣唔好!!!



原文章由 Royston 於 08-11-4 16:08 發表
呵呵, 係喎, 你咁都記得.....嘻嘻.
常識未派呀, 問佢又話唔記得測咗咩, 佢次次都係咁架, 激死.
派咗中文&數學, 二樣都比小測好咗. 唯獨是中文的卷2 - 作句, 佢就五題錯三錯, 即係唔合格攞.....嗚嗚. 跟住我係星期六 ...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3735#
發表於 08-11-4 16:14 |只看該作者
好似係第二座呀!


原文章由 Royston 於 08-11-4 16:10 發表
第幾座呀?


男爵府

積分: 9355


3736#
發表於 08-11-4 16:24 |只看該作者
原文章由 cc0524 於 08-11-4 15:51 發表
今日二期係唔係有賊跟住印傭後面入屋爆隔架???


咁驚?!


男爵府

積分: 9355


3737#
發表於 08-11-4 16:25 |只看該作者
原文章由 cc0524 於 08-11-4 13:59 發表
好番就好啦!! 咁即係呢個醫生都夾到你個仔和!!


希望啦, 呢位醫生好就腳, 如果夾就唔駛出去喇.


別墅

積分: 931


3738#
發表於 08-11-4 16:51 |只看該作者
唉....我都唔知, 或者睇漏咗啦. 因為之前都係一份卷得一/兩條, 無諗過會係一份卷, 仲20分一題.......


原文章由 cc0524 於 08-11-4 16:13 發表
我上次問你, 你又話佢無作句既???

其實作野呢樣真係好惡攪, 唔係做普通練習可以幫到!!

我仔到而家做週記都仲係要我係佢隔離一齊做, 佢成日都話唔知寫乜好!! 而且我仔講野唔叻, 相對寫野就一樣唔好!!!



...


別墅

積分: 931


3739#
發表於 08-11-4 16:52 |只看該作者
剛剛打比奶奶, 佢話係街市都聽到有人講. 不過好似話係個阿婆.

原文章由 cc0524 於 08-11-4 16:14 發表
好似係第二座呀!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3740#
發表於 08-11-4 17:05 |只看該作者
係呀, 咁就方便好多啦!! touch wood 有咩事係上黎都唔洗山長水遠出去呀!!



原文章由 一一B 於 08-11-4 16:25 發表


希望啦, 呢位醫生好就腳, 如果夾就唔駛出去喇.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo