跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4180


3721#
發表於 08-10-2 14:17 |只看該作者
係囉 ... 冇人既?!?!

唔知永安幾時SALE呢?!?! 舊年同前年都係10月尾, 我想買0/3BABY門欄.
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 7796


3722#
發表於 08-10-2 15:46 |只看該作者
原文章由 little-angie 於 08-10-2 07:01 發表


咁你一年都係見佢好少,所以驚完就無樹囉!

咁又係...!對上嗰次見佢, 係柔柔啱啱出世嗰陣...!
平均半年見一次, 一次一個月...!
但係好驚佢成日都比好多方案我...e.g.嗱嗱林生多個/出嚟做嘢/同個女去加拿大坐移民監入籍.........etc.......
但係佢問我想點, 我答佢話等柔柔返學先出嚟做嘢, 佢又話橫掂揍開, 趁而家嗱嗱林生多件...etc...!總之就重覆又重覆以上嘅說話!!
好大壓力啊......................................................
mouth: mouth: mouth:


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3723#
發表於 08-10-2 16:04 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-10-2 15:46 發表

咁又係...!對上嗰次見佢, 係柔柔啱啱出世嗰陣...!
平均半年見一次, 一次一個月...!
但係好驚佢成日都比好多方案我...e.g.嗱嗱林生多個/出嚟做嘢/同個女去加拿大坐移民監入籍.........etc.......
但係佢問我想點, 我 ...


咁你C6 識唔識 do 先....

通常呢D case... 我會 pass 俾C6.. 叫佢攪掂佢...

個 rejection 由佢個仔講....我安心扮無知...又唔會得失我同99..起碼無正面衝突...大家表面上和和氣氣.....

佢之前夠叫我地去 USA 坐移民監入籍...又暗示人地早D生...我就叫C6 自己handle....


男爵府

積分: 7796


3724#
發表於 08-10-2 16:15 |只看該作者
原文章由 joyjoy815 於 08-10-2 16:04 發表


咁你C6 識唔識 do 先....

通常呢D case... 我會 pass 俾C6.. 叫佢攪掂佢...

個 rejection 由佢個仔講....我安心扮無知...又唔會得失我同99..起碼無正面衝突...大家表面上和和氣氣..... ...

其實我都未同c6認真咁傾過呢個問題...
我諗都係時候要同佢傾吓...等佢快d同我99講咗之後...
唔使又再將d問題重覆又重覆...mouth:



男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3725#
發表於 08-10-2 16:24 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-10-2 16:15 發表

其實我都未同c6認真咁傾過呢個問題...
我諗都係時候要同佢傾吓...等佢快d同我99講咗之後...
唔使又再將d問題重覆又重覆...mouth:


yes ar...

我初頭結婚個幾年就係唔識善用 C6...
所以有時攪到自己好 unhappy....
個心又屈住屈住....
D 野又重覆重覆咁發生...

自從將個波拋左比佢....起碼少左樣野煩...自己又落得清閒做好人...都幾好架....不妨 try try...


男爵府

積分: 7796


3726#
發表於 08-10-2 16:42 |只看該作者
原文章由 joyjoy815 於 08-10-2 16:24 發表


yes ar...

我初頭結婚個幾年就係唔識善用 C6...
所以有時攪到自己好 unhappy....
個心又屈住屈住....
D 野又重覆重覆咁發生... :s ...

多謝你過招俾我...
呢排晚晚都瞓唔著...成日都諗住呢d嘢...mouth:
直接同99講, 又怕得罪佢...!
希望快d同c6傾好...交個波俾佢...快d解決咗個問題啦......


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3727#
發表於 08-10-2 16:48 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-10-2 16:42 發表

多謝你過招俾我...
呢排晚晚都瞓唔著...成日都諗住呢d嘢...mouth:
直接同99講, 又怕得罪佢...!
希望快d同c6傾好...交個波俾佢...快d解決咗個問題啦...... ...



所以都係做人新抱甚艱難.....


男爵府

積分: 7796


3728#
發表於 08-10-2 17:34 |只看該作者
原文章由 joyjoy815 於 08-10-2 16:48 發表



所以都係做人新抱甚艱難.....



男爵府

積分: 7796


3729#
發表於 08-10-2 18:00 |只看該作者
kelly 今日好靚啊~~~~
祝佢地白頭到老~永結同心~三年抱兩~~~


子爵府

積分: 10880


3730#
發表於 08-10-2 18:47 |只看該作者
返啦~~~~~~~~~


子爵府

積分: 11870


3731#
發表於 08-10-2 20:56 |只看該作者
原文章由 LamCoco 於 08-10-2 18:47 發表
返啦~~~~~~~~~

去邊呀
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 10880


3732#
發表於 08-10-2 21:05 |只看該作者
Macau 呀.......... mouth:

原文章由 waiwai1234 於 08-10-2 20:56 發表

去邊呀


大宅

積分: 4180


3733#
發表於 08-10-2 21:16 |只看該作者
有冇過夜? 玩左乜?

原文章由 LamCoco 於 08-10-2 21:05 發表
Macau 呀.......... mouth:
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


子爵府

積分: 11870


3734#
發表於 08-10-2 21:26 |只看該作者
原文章由 LamCoco 於 08-10-2 21:05 發表
Macau 呀.......... mouth:

搵99呀
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 10880


3735#
發表於 08-10-2 21:27 |只看該作者
有過夜~~~ 無呀!! 探下我自己阿嫲, 燊燊見阿嫲(99)&部份姑媽, 再同D朋友見下面咁囉..... 原本打算同燊燊攪返個Macau證, 點知C6連澳門身分證都唔帶, 攪鬼攪馬咩... 白行

原文章由 YYZ 於 08-10-2 21:16 發表
有冇過夜? 玩左乜?


子爵府

積分: 10880


3736#
發表於 08-10-2 21:29 |只看該作者
攪證 & C6攞$$$呀~ 點知Macau身分證無帶, 乜都唔駛攪! 早知唔去, 無意義!!

原文章由 waiwai1234 於 08-10-2 21:26 發表

搵99呀


子爵府

積分: 11870


3737#
發表於 08-10-2 21:37 |只看該作者
原文章由 LamCoco 於 08-10-2 21:29 發表
攪證 & C6攞$$$呀~ 點知Macau身分證無帶, 乜都唔駛攪! 早知唔去, 無意義!!

有錢分都甘執輸呀
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3738#
發表於 08-10-2 21:44 |只看該作者
原文章由 LamCoco 於 08-10-2 21:29 發表
攪證 & C6攞$$$呀~ 點知Macau身分證無帶, 乜都唔駛攪! 早知唔去, 無意義!!


我 17/10 & 18/10 過大海。。。

就係同呀女拎番個居留權。。。。


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3739#
發表於 08-10-2 21:46 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-10-2 21:37 發表

有錢分都甘執輸呀



相信 coco C6 已經被 


子爵府

積分: 11870


3740#
發表於 08-10-2 21:55 |只看該作者
原文章由 joyjoy815 於 08-10-2 21:44 發表


我 17/10 & 18/10 過大海。。。

就係同呀女拎番個居留權。。。。

去分錢呀
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo