影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   31


子爵府

積分: 12104


3721#
發表於 16-9-13 21:54 |只看該作者
鬆一鬆 發表於 16-9-13 18:59
楓林 千x 韓劇迷之家apps 都有

Thanks!!!以為千x已經冇得睇


大宅

積分: 3176


3722#
發表於 16-9-14 00:23 |只看該作者
星期三大結局喇


侯爵府

積分: 22849


3723#
發表於 16-9-14 07:48 |只看該作者
機場炒麵 發表於 16-9-14 00:23
星期三大結局喇

好唔捨得~~ 得閒有部用腦劇都幾好呀~


男爵府

積分: 6390


3724#
發表於 16-9-14 08:59 |只看該作者
babybabywanted 發表於 16-9-13 19:40
粉紅雪糕花絮,未有中字,但已甜到漏..

http://video.weibo.com/show?fid=1034:18913f8b44c32feb ...

柯嗼~佢地好似情侶咁係到玩手指


侯爵府

積分: 21965


3725#
發表於 16-9-14 09:40 |只看該作者
babybabywanted 發表於 16-9-13 19:40
粉紅雪糕花絮,未有中字,但已甜到漏..

http://video.weibo.com/show?fid=1034:18913f8b44c32feb ...
真係甜到漏.........


侯爵府

積分: 22849


3726#
發表於 16-9-14 10:05 |只看該作者
natnat_tsang 發表於 16-9-14 09:40
真係甜到漏.........

有中字啦~

https://m.v.qq.com/x/page/k/g/z/k03286etogz.html?ptag=v.qq.com%23v.play.adaptor%232&mreferrer=http%3A%2F%2Fv.qq.com%2Fpage%2Fk%2Fg%2Fz%2Fk03286etogz.html


侯爵府

積分: 22849


3727#
發表於 16-9-14 10:35 |只看該作者
Puffyy 發表於 16-9-14 08:59
柯嗼~佢地好似情侶咁係到玩手指
點算呀……唔想大結局呀……


大宅

積分: 3071


3728#
發表於 16-9-14 10:41 |只看該作者
我都唔捨得大結局!希望劇組放多些花絮出來
今晚收視gogogo


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3729#
發表於 16-9-14 10:44 |只看該作者
babybabywanted 發表於 16-9-14 10:35
點算呀……唔想大結局呀……
時間咁快架!咁就到結局


侯爵府

積分: 22849


3730#
發表於 16-9-14 10:45 |只看該作者
送上兩首OST,聽住會喊……尤其係Falling...








侯爵府

積分: 22849


3731#
發表於 16-9-14 11:16 |只看該作者
《W-兩個世界》在即將迎來最終回之際,公開了演員李鍾碩對於結局的看法。

14日演員李鍾碩透過MBC水木劇《W-兩個世界》的問答,表達了自己對大結局的想法。

李鍾碩說:「其實開展的事情太多了,要從哪裡銜接成一個符合脈絡的Happy Ending我也不太清楚,這是作家的事了。但我個人更傾向於前後有聯繫的Sad Ending。

接著,他補充表示:聯繫緊密合情理的離別,雖然令人心痛,但也更加合乎脈絡,結束了也可以留下餘韻不是嗎?

事實上如吳妍珠所想的那樣,過上平凡的戀愛結婚,家庭美滿的生活不也是最理想的結局嗎?」

今晚播出的第16集,作家究竟會如何收尾,令人期待阿。


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


3732#
發表於 16-9-14 11:24 |只看該作者

引用:《W-兩個世界》在即將迎來最終回之際,公

原帖由 babybabywanted 於 16-09-14 發表
《W-兩個世界》在即將迎來最終回之際,公開了演員李鍾碩對於結局的看法。

14日演員李鍾碩透過MBC水木劇《 ...
佢咁講法係咪即拍左2個ending?今晚由編劇決定播邊個?




琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


3733#
發表於 16-9-14 11:26 |只看該作者

引用:《W-兩個世界》在即將迎來最終回之際,公

原帖由 babybabywanted 於 16-09-14 發表
《W-兩個世界》在即將迎來最終回之際,公開了演員李鍾碩對於結局的看法。

14日演員李鍾碩透過MBC水木劇《 ...
你今晚會睇直播嗎?




侯爵府

積分: 22849


3734#
發表於 16-9-14 11:31 |只看該作者
ccdccl 發表於 16-9-14 11:26
你今晚會睇直播嗎?
會呀!我今晚唔上黎講係咩ending啦~ 唔影響你地睇劇~~


大宅

積分: 2809


3735#
發表於 16-9-14 11:36 |只看該作者
好期待丫~咁就做完


公爵府

積分: 25514


3736#
發表於 16-9-14 11:54 |只看該作者
babybabywanted 發表於 16-9-13 07:36
歡迎加入!希望你可以覺得一直好睇到最後~ 我覺得每一集都好充實,好好睇~

...

我睇到E10都好掂

除咗主角外,配角都好出色,好鐘意睇瘋狗教授同女主對手戲,簡直火花四濺

秀峰睇陷入純情時好like佢,呢套依然好搶戲


侯爵府

積分: 22849


3737#
發表於 16-9-14 12:02 |只看該作者
Benbenmum 發表於 16-9-14 11:54
我睇到E10都好掂

除咗主角外,配角都好出色,好鐘意睇瘋狗教授同女主對手戲,簡直火花四濺:j ...
你覺得掂就好啦,我咁講係因為好多人話睇唔明,話劇情亂咁黎,由第10集開始就棄劇……所以想睇下你捱唔捱得過人地所謂的樽頸位啫……

我都覺得其他配角都好出色,有D雖然戲份少,但都唔係戲屎,所以,每一分鐘都好享分……
秀峰直情掂啦…


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


3738#
發表於 16-9-14 12:08 |只看該作者

引用:Quote:ccdccl+發表於+16-9-14+11:26+你今晚

原帖由 babybabywanted 於 16-09-14 發表
會呀!我今晚唔上黎講係咩ending啦~ 唔影響你地睇劇~~
你會唔會忍唔住架你照寫啦,我聽朝先睇下你的即時感受




瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3739#
發表於 16-9-14 12:34 |只看該作者
希望你地今晚直播順暢啦!我等明早中字


公爵府

積分: 25514


3740#
發表於 16-9-14 12:35 |只看該作者
babybabywanted 發表於 16-9-14 12:02
你覺得掂就好啦,我咁講係因為好多人話睇唔明,話劇情亂咁黎,由第10集開始就棄劇……所以想睇下你捱唔捱得 ...

完全冇捱喎!仲睇得好投入

話時話,我經過傲慢嘅洗禮,相信冇乜劇可以難到我

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo