立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 63751
XOGOGO 發表於 16-11-15 20:38 我都覺得靚寶姐的劇評好好睇
felixthemom 發表於 16-11-15 21:09 佢睇完應該會中侖毒,車教授吸引過道雨好多倍
男爵府
積分: 5986
積分: 61445
原帖由 XOGOGO 於 16-11-15 發表 本帖最後由 XOGOGO 於 16-11-15 22:58 編輯 嘻嘻
felixthemom 發表於 16-11-15 23:04 新相?Eric 咁多年都用iPhone
積分: 68772
felixthemom 發表於 16-11-15 21:08 橫跨兩年,但大部分係舊年,所以我唔計
XOGOGO 發表於 16-11-15 23:15 舊時,有一期好似有fans 送咗六個唉瘋比佢地
靚寶 發表於 16-11-15 22:23 侖侖呢套完全冇火氣,唔sharp, 其實成套戲冇人特出,就算女主都唔覺好戲 ...
積分: 68577
原帖由 靚寶 於 16-11-15 發表 侖侖呢套完全冇火氣,唔sharp, 其實成套戲冇人特出,就算女主都唔覺好戲 ...
原帖由 kcm 於 16-11-15 發表 原來今年都有好多好戲 全女神你跟唔跟播?
felixthemom 發表於 16-11-15 23:38 唔會啦,等你報料
kcm 發表於 16-11-15 23:58 其實我估唔好睇 不過想睇全智賢
XOGOGO 發表於 16-11-16 00:19 我鍾意全智賢,不過麻麻李敏鎬
kcm 發表於 16-11-15 23:36 你真係好唔鍾意機場,但又冇跳 我又覺得金荷娜ok. 美珍都好好呀! 侖侖眼神好識做戲,睇欺詐時已覺 ...
原帖由 kcm 於 16-11-16 發表 我都係_ 睇完佢地訪問感覺怪怪
felixthemom 發表於 16-11-16 08:17 好似又係傻大姐 年紀大咗又做咗阿媽,應該改下戲路啦
原帖由 kcm 於 16-11-16 發表 我都覺得係. 發佈會兩個表情怪怪, 拍完套劇都好似同LMH唔熟咁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy