影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 63751


3721#
發表於 16-11-15 22:19 |只看該作者
XOGOGO 發表於 16-11-15 20:38
我都覺得靚寶姐的劇評好好睇

下,你們咁講我面紅呀,我真係當刻想寫就寫,顯醜, 多謝大家欣賞


水晶宮

積分: 63751


3722#
發表於 16-11-15 22:22 |只看該作者
XOGOGO 發表於 16-11-15 20:38
我都覺得靚寶姐的劇評好好睇

你們放心同我做朋友,我講的朋友其實係好耐之前的,有d仲有搵,有d已失聯絡,只係當刻同佢地經歷某種經驗,有時別人的處境都可以刺激自己的人生啟迪及思想方向, 從別人成功中取經,也從別人失敗中吸取經驗


水晶宮

積分: 63751


3723#
發表於 16-11-15 22:23 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-11-15 21:09
佢睇完應該會中侖毒,車教授吸引過道雨好多倍

侖侖呢套完全冇火氣,唔sharp, 其實成套戲冇人特出,就算女主都唔覺好戲


男爵府

積分: 5986

好媽媽勳章


3724#
發表於 16-11-15 22:53 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-11-15 21:09
佢睇完應該會中侖毒,車教授吸引過道雨好多倍

本帖最後由 XOGOGO 於 16-11-15 22:58 編輯

嘻嘻
中毒之後,神話concert 又返來,咁就可以解咗侖侖毒
Causal Eric 一樣咁靚仔

myimage.jpg


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


3725#
發表於 16-11-15 23:04 |只看該作者

引用:Quote:felixthemom+發表於+16-11-15+21:09+

原帖由 XOGOGO 於 16-11-15 發表
本帖最後由 XOGOGO 於 16-11-15 22:58 編輯

嘻嘻
新相?Eric 咁多年都用iPhone




男爵府

積分: 5986

好媽媽勳章


3726#
發表於 16-11-15 23:15 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-11-15 23:04
新相?Eric 咁多年都用iPhone

舊時,有一期好似有fans 送咗六個唉瘋比佢地


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


3727#
發表於 16-11-15 23:23 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-11-15 21:08
橫跨兩年,但大部分係舊年,所以我唔計

原來今年都有好多好戲
全女神你跟唔跟播?


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


3728#
發表於 16-11-15 23:27 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-11-15 21:09
佢睇完應該會中侖毒,車教授吸引過道雨好多倍

侖毒好難中,仲解得快
車教授真係好吸引


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


3729#
發表於 16-11-15 23:30 |只看該作者
XOGOGO 發表於 16-11-15 23:15
舊時,有一期好似有fans 送咗六個唉瘋比佢地

咁好


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


3730#
發表於 16-11-15 23:36 |只看該作者
靚寶 發表於 16-11-15 22:23
侖侖呢套完全冇火氣,唔sharp, 其實成套戲冇人特出,就算女主都唔覺好戲
...

你真係好唔鍾意機場,但又冇跳
我又覺得金荷娜ok. 美珍都好好呀!
侖侖眼神好識做戲,睇欺詐時已覺


水晶宮

積分: 68577

親子王國15週年勳章


3731#
發表於 16-11-15 23:37 |只看該作者

引用:Quote:felixthemom+發表於+16-11-15+21:09+

原帖由 靚寶 於 16-11-15 發表
侖侖呢套完全冇火氣,唔sharp, 其實成套戲冇人特出,就算女主都唔覺好戲
...
車教授型好多



[


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


3732#
發表於 16-11-15 23:38 |只看該作者

引用:Quote:felixthemom+發表於+16-11-15+21:08+

原帖由 kcm 於 16-11-15 發表
原來今年都有好多好戲
全女神你跟唔跟播?
唔會啦,等你報料




水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


3733#
發表於 16-11-15 23:58 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-11-15 23:38
唔會啦,等你報料

其實我估唔好睇
不過想睇全智賢


水晶宮

積分: 63751


3734#
發表於 16-11-16 00:03 |只看該作者
kcm 發表於 16-11-15 23:58
其實我估唔好睇
不過想睇全智賢

我都覺得唔好睇


男爵府

積分: 5986

好媽媽勳章


3735#
發表於 16-11-16 00:19 |只看該作者
kcm 發表於 16-11-15 23:58
其實我估唔好睇
不過想睇全智賢

我鍾意全智賢,不過麻麻李敏鎬


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


3736#
發表於 16-11-16 00:32 |只看該作者
XOGOGO 發表於 16-11-16 00:19
我鍾意全智賢,不過麻麻李敏鎬

我都係_
睇完佢地訪問感覺怪怪


水晶宮

積分: 63751


3737#
發表於 16-11-16 03:40 |只看該作者
kcm 發表於 16-11-15 23:36
你真係好唔鍾意機場,但又冇跳
我又覺得金荷娜ok. 美珍都好好呀!
侖侖眼神好識做戲,睇欺詐時已覺 ...

咁又未至於唔鍾意,唔會翻睇,唔會推介比人啫


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


3738#
發表於 16-11-16 08:17 |只看該作者

引用:Quote:XOGOGO+發表於+16-11-16+00:19+我鍾

原帖由 kcm 於 16-11-16 發表
我都係_
睇完佢地訪問感覺怪怪
好似又係傻大姐

年紀大咗又做咗阿媽,應該改下戲路啦




水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


3739#
發表於 16-11-16 08:53 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-11-16 08:17
好似又係傻大姐

年紀大咗又做咗阿媽,應該改下戲路啦
我都覺得係.
發佈會兩個表情怪怪, 拍完套劇都好似同LMH唔熟咁


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


3740#
發表於 16-11-16 08:57 |只看該作者

引用:Quote:felixthemom+發表於+16-11-16+08:17+

原帖由 kcm 於 16-11-16 發表
我都覺得係.
發佈會兩個表情怪怪, 拍完套劇都好似同LMH唔熟咁
LMH話全智賢氣場好大,不易親近,都唔知讚定彈




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo