我上一胎,係法國醫院睇佢地的駐院醫生,產檢每次hk$280,有時連藥都係3百鬆d就ok了
原帖由 alsan 於 09-2-10 10:47 發表 
mincola
哇,你睇邊個e生咁貴呀?我照u/s都係hkd450一次,我睇到有d mama重平,hkd280一次,我個e生都係同我講有左三個月後,一個月睇一次,但係我同e生講,我係超級緊張形,所以我要三週睇一次,但係其實oscar照一次,structure又照,中間都唔夠一個月啦~ ...
我 要 舉 起 救 恩 的 杯 、 稱 揚 耶 和 華 的 名 。詩 116:13兒 女 是 耶 和 華 所 賜 的 產 業 . 所 懷 的 胎 、 是 他 所 給 的 賞 賜 。詩 127:3