懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


3721#
發表於 09-2-10 10:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18061

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3722#
發表於 09-2-10 10:51 |只看該作者
我上一胎,係法國醫院睇佢地的駐院醫生,產檢每次hk$280,有時連藥都係3百鬆d就ok了

原帖由 alsan 於 09-2-10 10:47 發表


mincola

哇,你睇邊個e生咁貴呀?我照u/s都係hkd450一次,我睇到有d mama重平,hkd280一次,我個e生都係同我講有左三個月後,一個月睇一次,但係我同e生講,我係超級緊張形,所以我要三週睇一次,但係其實oscar照一次,structure又照,中間都唔夠一個月啦~ ...
我 要 舉 起 救 恩 的 杯 、 稱 揚 耶 和 華 的 名 。詩 116:13兒 女 是 耶 和 華 所 賜 的 產 業 . 所 懷 的 胎 、 是 他 所 給 的 賞 賜 。詩 127:3


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


3723#
發表於 09-2-10 10:59 |只看該作者
原帖由 alsan 於 09-2-10 10:49 發表


雨晴b,
我之前問過e生意見,因為胎心機都係超聲波一種,佢話冇問題,但係佢話冇乜用,因為你未必識用,聽唔到驚死,如果真係有事,都係救唔到.我老公覺得好用道理,之後就話唔好買!留番d錢買其他野囉 ...


我係醫院果2日, 成日都好worry, 隔離床的mama, 同我一樣流感留醫, 但係個姑娘就日日都會幫佢聽心跳, 真係好勁的心跳聲......可能佢個小b已經22w, 我小b得12w好難聽到就冇同我聽....

我見上網bit比較平, 2,3百就有了, 諗下買唔買好....或者小b再大d就會聽得清楚....因為依家我個c+2個月先比我去睇佢一次......仲要等到3月先有得見小b......


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


3724#
發表於 09-2-10 11:05 |只看該作者
原帖由 lemonkennis 於 09-2-10 10:31 發表


每日都可以大大, 我真係好羡慕你呀,
我到宜家都仲係 3-4 日先去到一次呀,
個肚裏面都唔知 keep 左幾多垃圾响度,
我唔係日日食西梅乾, 真係到第四日都仲未有 d 去既意思, 我先食幾粒咋, 我怕食到個人順左, 連西梅都 ...


我未有之前一日可以去2次架~ 初初有bb時要隔日至有得去好辛苦, 後來我食好多菜, 一日一個橙&一個蘋果, 有時又飲Sunrasia Cranberry 汁就好好多, 可以日日都有得去.


大宅

積分: 1516


3725#
發表於 09-2-10 11:07 |只看該作者
原帖由 jelly-pudding 於 09-2-10 11:05 發表


我未有之前一日可以去2次架~ 初初有bb時要隔日至有得去好辛苦, 後來我食好多菜, 一日一個橙&一個蘋果, 有時又飲Sunrasia Cranberry 汁就好好多, 可以日日都有得去. ...


我岩岩有時, 四日先一次大大. 後來食多左生果, 而家兩日一次.希望可以一日一次


大宅

積分: 1529


3726#
發表於 09-2-10 11:12 |只看該作者
但係都唔知食乜好 又唔食得我至愛既魚生.....

原帖由 chunyatmama 於 09-2-10 09:34 發表


你地好sweet呀 我同c6会去好味又唔貴既歺廳食會飛起阿仔 花就一早講明唔好送,太浪費.


大宅

積分: 1516


3727#
發表於 09-2-10 11:12 |只看該作者
原帖由 BigPig阿花 於 09-2-10 10:40 發表
尋晚元宵節,我整左桑寄生紅棗蛋茶比自己食,哈哈!

唔知係咪今胎嘔得重金過上次,有時又暈暈地,個人好唔舒服,所以都冇咩時間去亂諗野呢

今日阿姐同我講,叫我唔好成日請full day sick leave去產檢,唔係幾好睇,唉,睇完 ...


我諗你公司係有無限full pay sick leave, 所以你呀姐就咁同你講.
我公司一個月得一日full pay sick leave, 我每次去健康院用半日, 私家用半日, 咁就用晒.
不過, 我成日覺得呀姐比呀哥惡d, 所以我每次見工都係搵呀哥做上司ga.


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


3728#
發表於 09-2-10 11:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1516


3729#
發表於 09-2-10 11:14 |只看該作者
原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-10 09:15 發表
catlym,and 好多其他媽咪

嘩.好touching呀.你地好多人support我!!!No matter the result.我都會勇敢面對....(希望我做到啦)

不過梁醫生手勢真係幾好.我傷口都介痛但無想像中咁痛!
尋日頸皮就2.78, dr.leung都係話 ...


祝福你同BB. 加油


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


3730#
發表於 09-2-10 11:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


3731#
發表於 09-2-10 11:17 |只看該作者
原帖由 princessash 於 09-2-10 11:12 發表
但係都唔知食乜好 又唔食得我至愛既魚生.....


我都好想食魚生. 老公話3月 (both of our birthday in March) 去食buffet. 我話又唔食得生蠔又唔食得魚生有咩好食. 佢話我可以食dessert 食足2粒鐘.


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


3732#
發表於 09-2-10 11:22 |只看該作者
原帖由 alsan 於 09-2-10 11:13 發表


哇,3個月先check一次?咁又誇左d,我唸你e生計埋oscar, structure先叫你睇得咁疏?


2個月一次, 下次係3月睇佢, 我睇余啟文...
上次係1月6日睇, 下次要3月4日呀!!!!
我oscar同structure都唔係c+到做, 在政府
依家好想轉醫生.....但好多個都只接開刀....呢掛成日都諗不如係政府生算, 咁我就會轉睇巫少慈

你地有冇好的順產dr.可在仁安生的介紹?


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3733#
發表於 09-2-10 11:25 |只看該作者
原帖由 雨晴B 於 09-2-10 10:43 發表
我都成日擔心
依家諗緊買唔買胎心機
咁得閒聽下小b心跳唔洗心掛掛


上星期發完惡夢之後好唔安心, 星期六去咗荷花買咗部胎心機, $399(less10%HSBC)=$359.1, 係耳茼型, 真係聽到, 其實冇咩實際作用, 只係自己安心的.

不過我個部係荷花最後一部, 唔記得咩牌子

有的mami好似上網電話訂Jumper.

[ 本帖最後由 piglet0529 於 09-2-10 11:34 編輯 ]
birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


大宅

積分: 1529


3734#
發表於 09-2-10 11:40 |只看該作者
食dessert 又怕糖尿, 好煩! 我而家淨敢兩個星期先食一次我最愛既烘布甸ja

原帖由 jelly-pudding 於 09-2-10 11:17 發表


我都好想食魚生. 老公話3月 (both of our birthday in March) 去食buffet. 我話又唔食得生蠔又唔食得魚生有咩好食. 佢話我可以食dessert 食足2粒鐘.


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


3735#
發表於 09-2-10 11:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 934


3736#
發表於 09-2-10 11:48 |只看該作者
原帖由 jelly-pudding 於 09-2-10 11:17 發表


我都好想食魚生. 老公話3月 (both of our birthday in March) 去食buffet. 我話又唔食得生蠔又唔食得魚生有咩好食. 佢話我可以食dessert 食足2粒鐘.


Jelly-pudding,

甜品好多糖份架, 記住唔好食太多呀!


男爵府

積分: 5452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3737#
發表於 09-2-10 11:52 |只看該作者
雨晴B,

我都係睇 Dr Lo, 佢好好人, 好細心, 我有一日個肚痛, 姑娘打電話比佢, 佢即刻返仁安睇我(急診), 跟住同我照左好耐, 又分析一般孕婦常出現的肚痛的種類, 佢講的野其實一個普通人係唔會明, 因為太學術, 但佢都照講, 真係令人好放心.



原帖由 雨晴B 於 09-2-10 11:22 發表


2個月一次, 下次係3月睇佢, 我睇余啟文...
上次係1月6日睇, 下次要3月4日呀!!!!
我oscar同structure都唔係c+到做, 在政府
依家好想轉醫生.....但好多個都只接開刀....呢掛成日都諗不如係政府生算, 咁我就會轉睇巫 ...


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


3738#
發表於 09-2-10 12:00 |只看該作者

babyplus

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13105


3739#
發表於 09-2-10 12:01 |只看該作者
原帖由 princessash 於 09-2-10 11:12 發表
但係都唔知食乜好 又唔食得我至愛既魚生.....


我地去食日本串燒


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


3740#
發表於 09-2-10 12:05 |只看該作者
alsan & sweetcutecat,

你地都係咪會搵dr. lo接生? 咁dr. lo有冇話8月會放大假? 因為dr. yu佢話7 or 8月會放大假, 唉~


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo