跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13747


3721#
發表於 05-5-16 17:05 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

louise&ken & cindy
我除咗行樓梯,都有叫老公同我做嘢催生呀!不過都唔work而我又一啲都冇唔舒服!激死!:evil: 都唔覺其他5月前嘅b有咁多過期居留嘅。睇嚟我地哩班5月b都係頑固一族。唉,而家最後嘅願望就千期唔好变咗6月b,我鍾意5月多啲呀。

louise&ken 寫道:

但係呢個方法用係smallfish又少少OK喎。可能smallfish講得太溫柔。今日等我試下明串,暗串都出齊先。
我老公今朝話"如果我地移家XX,禁你咪會宮縮,小B咪會"BIT"出黎LAW!不如我地試下人工催生LAW!"我都費時睬佢,如果小B唔出黎,我咪又痛餐C,雖然曾經快樂過。 [/quote]

哈哈,你老公又幾搞笑.........
不過同我老公一樣,都試過用呢招來哄我就範....比佢地笑c [/quote]
我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


子爵府

積分: 13747


3722#
發表於 05-5-16 17:32 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

louise&ken & 沙沙
我男女家哩代全部都生女,搵個男丁睇吓都冇, 而我老公係獨
子,對上全部係家姐。好在我老爺一早唔喺度,而我奶奶都冇比壓力我,我生完大女唔再生佢都冇哦我,不過佢早幾年都bye-bye 埋呶。我老公仔女都冇所謂,所以我今次意外再生又係女都ok。反而我自己都想生番個男丁,因為實在太多女呶同埋有時見到老公做啲操重嘢,覺得有個仔幫吓手就唔駛吓吓向外搵救兵。


我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。
該用戶已被刪除

3723#
發表於 05-5-16 17:55 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

3724#
發表於 05-5-16 17:57 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2297


3725#
發表於 05-5-16 17:57 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hellora,恭喜哂~
你開刀係咪唔駛經歷陣痛,見紅同穿水lor??
我雖然都驚驚地(我希望順產),但都想bb快d出黎,唔想佢過期居留!!!
all,
我老公e+砌緊床仔,我地話比bb知ready好床仔,好快d出黎 .


翡翠宮

積分: 75533


3726#
發表於 05-5-16 21:55 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

kitsumyuen、hellora:
恭喜晒你地呀!好好照顧自己同小b呀!


大宅

積分: 1885


3727#
發表於 05-5-16 22:42 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

corinnax,

你個bb好可愛呀﹗﹗﹗眼仔大大﹗



子爵府

積分: 11900


3728#
發表於 05-5-17 00:17 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hi~my baby搶閘了,於5/12出世了
我很慘,見紅後陣痛了足足3日,子宮1度都唔開
最後催生,生左阿b,他很細粒得2.63k,6磅都無
但總算順產出來,東區醫院生
,比預期早了8天


複式洋房

積分: 208


3729#
發表於 05-5-17 00:37 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Dear kittypo,

恭喜哂!
5磅幾都唔差,你唔駛擔心!我細B响QM兒科嗰幾日,我上去見到d相係住過QM兒科的早產兒長大照!真係估唔到出生時只有千多gram咋!


民房

積分: 69


3730#
發表於 05-5-17 10:42 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

all mummy:
今天下午要去C十度check子宮頸熟未,因為明天要入去催生,睇下要唔要塞藥,我怕痛得耐,心情又興奮快見到我的B女,


侯爵府

積分: 24274


3731#
發表於 05-5-17 10:48 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Zukina:
你上一個可以出到image既photo album
如我:我用onfinite.com
upload左自己張相上
再copy返條link 用[ img]... [/img ]包住就
放在signature就可以出到張相在signature度!!
唔難架!!
Zukina 寫道:
kyleung,
請問點樣可以post兩張相? 我想加埋小b張相落去....
thanks


侯爵府

積分: 24274


3732#
發表於 05-5-17 10:49 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

原來已經有好多bb搶閘出世啦!
媽咪名---出生日期/第幾胎---仔/女
=====================
1)Davie---2/4 (1st)---女
2)小谷---24/4 (1st)---仔
3)YanYeeMaMa---25/4 (2nd)---仔
4)zukina---28/4 (2nd)---女
5)corinnax---28/4 (1st)---女---2.91kg周芯悅
6)may6200---29/4 (1st)---女
7)cacatmama---30/4 (1st)---囡囡
8)貝拉---30/4 (1st)---女
9)happy@happy---30/4 (1st)---仔
10)iriswk---2/5 (1st)---仔---5.6 lbs
11)keroo---3/5 (1st)---女---3.1kg
12)Angelyho---4/5 (2nd)---仔
13)KK'baby---4/5 (1st)---仔
14)sssor---8/5 (1st)---仔---7 lbs
15)Fannylok---8/5 (1st)---仔---7.6lbs
16)kitsumyuen---??/5(1st) ---女


侯爵府

積分: 24274


3733#
發表於 05-5-17 10:53 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

一定有用!!
信我啦!!
monkeymei 寫道:
我都keep 住每日起碼行3位鐘, 又煮飯,飯後又做家務(洗碗,掠衫,..),總之就唔倦都唔坐,希望阿女快D出嚟! 好!等我做下踎嘅運动,希望有用啦!

[quote]
kyleung 寫道:
你地0505邊個過期居留仲未生得既
依家就多d行,"mou"低多d
等BB 落得低d
就會易生快生好多架喇!!
[/quote]


洋房

積分: 288


3734#
發表於 05-5-17 11:22 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

各位,

我今朝7:30am開始見紅,暫時未有明顯陣痛.
今朝實在好興奮,但又唔敢太雀耀,因我同hubby都覺得阿囡好少气,之前成日叫佢出嚟,佢就偏唔出,所以,尋晚我同hubby講我哋今晚唔好啋阿囡,唔好叫佢,由得佢鈡意点就点,唔俾咁多attention佢!唔知係咪真係得!

而家我喺屋企沖晒涼,食埋嘢,做多少少家務(洗衫,執廚房),打算下午先入院. (執乾淨D嘢,唔怕生完返嚟冇時間做)

各位生咗嘅MaMa,恭喜!未生嘅,努力呀!

monkeymei :-P
該用戶已被刪除

3735#
發表於 05-5-17 12:03 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3736#
發表於 05-5-17 12:17 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

louise&ken,

雖然照在係仔,但一日末生都有少少壓力,我老公就真係無所謂,佢哋係潮州人,始終希望生仔.我老爺今朝親自打電話比我啦 佢真係好心急呀,我同bb講爺爺睇你出世味呀,你攪到爺爺日日心掛掛,你再唔出來無人o易你啦,bb識踼我 :tongue: 比佢激c.


fannylok,

唔遲,bb末係出世,Thankyou

forty+ & cindy & louise&ken,

其實我都有同你哋老公一樣想法
該用戶已被刪除

3737#
發表於 05-5-17 12:22 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3738#
發表於 05-5-17 12:26 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

沙沙 & smallfish123,

你哋生得啦,我呢兩日腳腫呀,今日去檢查,不過都係等19/5催生 無辦法.


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3739#
發表於 05-5-17 12:32 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

louise&ken,

係呀!而家啲bb好聰明o家,我哋而家就係"太監急、皇帝唔急"


洋房

積分: 288


3740#
發表於 05-5-17 12:36 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

kyleung,

我真係好勤力咁行,我老公亦被逼陪我行,每次行完3个多鈡嘅商塲/街街,返到屋企,我就第一時間沖谅,佢就第一時間放對腳喺腳底按摩机上.
尋晚我先同佢講,睇嚟哩个"行路自行催生法"嘅其中一个好處就係幫我地減肥,唔錯!
尋日行完街街,坐低時真係feel 到阿囡喺裹面鑽下鑽下,我personally真係覺得行路+踎多D係得家.

好,我開始feel到輕微陣痛,睇定D先!返正由屋企去医院10 min.

Good luck to alls!

monkeymei :-P

kyleung 寫道:
一定有用!!
信我啦!!
[quote]
monkeymei 寫道:
我都keep 住每日起碼行3位鐘, 又煮飯,飯後又做家務(洗碗,掠衫,..),總之就唔倦都唔坐,希望阿女快D出嚟! 好!等我做下踎嘅運动,希望有用啦!

[quote]
kyleung 寫道:
你地0505邊個過期居留仲未生得既
依家就多d行,"mou"低多d
等BB 落得低d
就會易生快生好多架喇!!
[/quote][/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo