立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7310
原帖由 gumgum 於 09-9-1 14:51 發表 梗係啦. 話說我有個朋友既朋友, 堅持小朋友三歲之前係冇味覺既! 所以佢淨係比冇味飯餸個仔食.... 結果小朋友絕食, 瘦晒... 之後為咗氹佢食嘢幾乎餐餐麥記. 總之肯食就俾佢食. 呢啲咪叫物極必反囉!!! ...
積分: 7931
原帖由 nochoice83 於 09-9-1 15:02 發表 笑c咗
積分: 6876
珍珠宮
積分: 31467
原帖由 Careylau08 於 09-9-1 15:02 發表 噢!!!白白浪費左三年既心機. 其實食有味既野, 唔好咁過份, 本人認為無乜問題囉. 琳琳仲搞笑, 有時唔小心, 撰魚既時候, 撰漏左條魚骨, 佢唔會吞落肚, 只會留返條魚骨, 不停咁"梅", 咁我地就知, 就叫佢吐出黎囉. ...
公爵府
積分: 25476
原帖由 gumgum 於 09-9-1 15:12 發表 冇浪費三年咁多, 因為歲幾已經開始唔肯食冇味嘢啦. 你估個B真係冇味覺架咩!
複式洋房
積分: 326
原帖由 心予 於 09-9-1 14:48 發表 anya識扮野嘛, 係我地啲姨姨面前一啲都唔野蠻
原帖由 nochoice83 於 09-9-1 14:54 發表 哈哈,我已經考完車勒...可以揸專線返屋企呀
原帖由 olympicboy 於 09-9-1 15:17 發表 咪係... 只係感覺上係有性格! 下次睇吓奶咀同佢過唔過電?! kakaka....... 我自己本身識既朋友同同事大部份都係生仔,只係係0808d gathering先可以見吓多dbb女,難得有得對親家! (呢個阿媽真變態..) ...
原帖由 gumgum 於 09-9-1 15:01 發表 如果淨係我帶佢出街係ok架... 見到爸爸就弊啲, 加埋工人更加乞人憎到不得了.
原帖由 olympicboy 於 09-9-1 15:28 發表 叻叻! 餵阿b食魚真係最怕睇漏眼!
原帖由 olympicboy 於 09-9-1 15:31 發表 即係你先治到anya?識得睇人喇恰?!
子爵府
積分: 13819
原帖由 Snoopywy 於 09-9-1 14:50 發表 我響屋企喇 gumgum : anya 勁,自已啜汁, 果然與別不同 ! frender : 我又見番大哥哥舊相既 ?
積分: 25694
原帖由 gumgum 於 09-9-1 15:35 發表 佢識揾人恰囉. 我平時唔會就佢嘛. 但係工人/爸爸就乜都就晒佢.
原帖由 chingching123 於 09-9-1 15:43 發表 不過睇清楚….個奶樽係for 0-4個月既……
原帖由 gumgum 於 09-9-1 15:50 發表 奶樽都有分幾多個月用架咩???
原帖由 chingching123 於 09-9-1 15:40 發表 剛收到今期baby mo, 好掂喎, 送好多野喎, 送有隻叫babisil既奶樽, huggies初生片片2塊, huggies換片墊
原帖由 chingching123 於 09-9-1 15:52 發表 我諗主要係個奶咀有分即
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy