懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7310

畀面勳章


3721#
發表於 09-9-1 15:02 |只看該作者
原帖由 gumgum 於 09-9-1 14:51 發表
梗係啦.
話說我有個朋友既朋友, 堅持小朋友三歲之前係冇味覺既! 所以佢淨係比冇味飯餸個仔食.... 結果小朋友絕食, 瘦晒... 之後為咗氹佢食嘢幾乎餐餐麥記. 總之肯食就俾佢食. 呢啲咪叫物極必反囉!!!

...


噢!!!白白浪費左三年既心機.
其實食有味既野, 唔好咁過份, 本人認為無乜問題囉.
琳琳仲搞笑, 有時唔小心, 撰魚既時候, 撰漏左條魚骨, 佢唔會吞落肚, 只會留返條魚骨, 不停咁"梅", 咁我地就知, 就叫佢吐出黎囉.


MaMa : Carey  小朋友 : 卓琳


男爵府

積分: 7931


3722#
發表於 09-9-1 15:05 |只看該作者
原帖由 nochoice83 於 09-9-1 15:02 發表
笑c咗

我都係笑左出嚟,好在無同事見到啫


男爵府

積分: 6876


3723#
發表於 09-9-1 15:07 |只看該作者
史:
欣欣冇野丫嘛??

LAURA:
勁!! PASS左, 好野~~~


珍珠宮

積分: 31467


3724#
發表於 09-9-1 15:12 |只看該作者
冇浪費三年咁多, 因為歲幾已經開始唔肯食冇味嘢啦. 你估個B真係冇味覺架咩!

原帖由 Careylau08 於 09-9-1 15:02 發表


噢!!!白白浪費左三年既心機.
其實食有味既野, 唔好咁過份, 本人認為無乜問題囉.
琳琳仲搞笑, 有時唔小心, 撰魚既時候, 撰漏左條魚骨, 佢唔會吞落肚, 只會留返條魚骨, 不停咁"梅", 咁我地就知, 就叫佢吐出黎囉. ...


公爵府

積分: 25476


3725#
發表於 09-9-1 15:16 |只看該作者
原帖由 gumgum 於 09-9-1 15:12 發表
冇浪費三年咁多, 因為歲幾已經開始唔肯食冇味嘢啦. 你估個B真係冇味覺架咩!

佢又有啲過猶不及, 少少味都要俾bb試下


複式洋房

積分: 326


3726#
發表於 09-9-1 15:17 |只看該作者
咪係...

只係感覺上係有性格! 下次睇吓奶咀同佢過唔過電?! kakaka....... 我自己本身識既朋友同同事大部份都係生仔,只係係0808d gathering先可以見吓多dbb女,難得有得對親家!  (呢個阿媽真變態..)

原帖由 心予 於 09-9-1 14:48 發表

anya識扮野嘛, 係我地啲姨姨面前一啲都唔野蠻


複式洋房

積分: 326


3727#
發表於 09-9-1 15:23 |只看該作者
gong喜!好快就唔止係專線
原帖由 nochoice83 於 09-9-1 14:54 發表
哈哈,我已經考完車勒...可以揸專線返屋企呀


珍珠宮

積分: 31467


3728#
發表於 09-9-1 15:23 |只看該作者
咁我都寧願你哋見唔到佢"有性格"嗰面...

原帖由 olympicboy 於 09-9-1 15:17 發表
咪係...

只係感覺上係有性格! 下次睇吓奶咀同佢過唔過電?! kakaka....... 我自己本身識既朋友同同事大部份都係生仔,只係係0808d gathering先可以見吓多dbb女,難得有得對親家!  (呢個阿媽真變態..)

...


複式洋房

積分: 326


3729#
發表於 09-9-1 15:28 |只看該作者
叻叻!
餵阿b食魚真係最怕睇漏眼!
原帖由 Careylau08 於 09-9-1 15:02 發表


噢!!!白白浪費左三年既心機.
其實食有味既野, 唔好咁過份, 本人認為無乜問題囉.
琳琳仲搞笑, 有時唔小心, 撰魚既時候, 撰漏左條魚骨, 佢唔會吞落肚, 只會留返條魚骨, 不停咁"梅", 咁我地就知, 就叫佢吐出黎囉. ...


複式洋房

積分: 326


3730#
發表於 09-9-1 15:31 |只看該作者
即係你先治到anya?識得睇人喇恰?!

原帖由 gumgum 於 09-9-1 15:01 發表
如果淨係我帶佢出街係ok架... 見到爸爸就弊啲, 加埋工人更加乞人憎到不得了.


男爵府

積分: 7310

畀面勳章


3731#
發表於 09-9-1 15:32 |只看該作者
原帖由 olympicboy 於 09-9-1 15:28 發表
叻叻!
餵阿b食魚真係最怕睇漏眼!


所以我好驚餵魚比佢地食. 不過食魚又有益喎. 唯有金精火眼睇清楚啲啦.


MaMa : Carey  小朋友 : 卓琳


珍珠宮

積分: 31467


3732#
發表於 09-9-1 15:35 |只看該作者
佢識揾人恰囉. 我平時唔會就佢嘛. 但係工人/爸爸就乜都就晒佢.

原帖由 olympicboy 於 09-9-1 15:31 發表
即係你先治到anya?識得睇人喇恰?!


子爵府

積分: 13819


3733#
發表於 09-9-1 15:38 |只看該作者
原帖由 Snoopywy 於 09-9-1 14:50 發表
我響屋企喇

gumgum :
anya 勁,自已啜汁, 果然與別不同 !

frender :
我又見番大哥哥舊相既 ?


有野想問你, 如果有時間, 上msn吖^^


公爵府

積分: 25694


3734#
發表於 09-9-1 15:40 |只看該作者
剛收到今期baby mo, 好掂喎, 送好多野喎, 送有隻叫babisil既奶樽, huggies初生片片2塊, huggies換片墊


公爵府

積分: 25476


3735#
發表於 09-9-1 15:41 |只看該作者
原帖由 gumgum 於 09-9-1 15:35 發表
佢識揾人恰囉. 我平時唔會就佢嘛. 但係工人/爸爸就乜都就晒佢.

bb最叻呢啲!點解改左簽名既?


公爵府

積分: 25694


3736#
發表於 09-9-1 15:43 |只看該作者
不過睇清楚….個奶樽係for 0-4個月既……


珍珠宮

積分: 31467


3737#
發表於 09-9-1 15:50 |只看該作者
奶樽都有分幾多個月用架咩???

原帖由 chingching123 於 09-9-1 15:43 發表
不過睇清楚….個奶樽係for 0-4個月既……


公爵府

積分: 25694


3738#
發表於 09-9-1 15:52 |只看該作者
我諗主要係個奶咀有分即

原帖由 gumgum 於 09-9-1 15:50 發表
奶樽都有分幾多個月用架咩???


男爵府

積分: 7310

畀面勳章


3739#
發表於 09-9-1 15:54 |只看該作者
原帖由 chingching123 於 09-9-1 15:40 發表
剛收到今期baby mo, 好掂喎, 送好多野喎, 送有隻叫babisil既奶樽, huggies初生片片2塊, huggies換片墊


我無呢兩樣喎. why??


MaMa : Carey  小朋友 : 卓琳


珍珠宮

積分: 31467


3740#
發表於 09-9-1 15:54 |只看該作者
哦... 咁都唔會嘥....

原帖由 chingching123 於 09-9-1 15:52 發表
我諗主要係個奶咀有分即

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo