立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 33596
原帖由 oldbean 於 10-3-15 14:00 發表 我上次就帶左三個特大紅白藍,FULL哂返黎 (一定要帶大膠紙)
侯爵府
積分: 24981
原帖由 smypig 於 10-3-15 13:53 發表 mouth:mouth:" />我今次真係去掃貨~ 我會帶2大1中o急...咁係咪唔應該 choice 呢間...話時話呢間嘢幾錢一晚
琥珀宮
積分: 198236
原帖由 ahmama 於 10-3-15 14:02 發表 你係真唔係呀, 網上有寫幾$$: http://www.toyoko-inn.com/china/ 3個喼要輪流開~~~
原帖由 ahmama 於 10-3-15 12:57 發表 出左票就唔可以轉7月. 我又擔心7月jl同am斬纜, 到時得番cx直航, 攞到位機會更渺茫. 我未試過冬天去, 其實好想去既... 但宜家得7日, cut頭cut尾, 去到網走+阿寒湖, 就去唔到滑雪, 唔湯唔水, 唉!! ...
原帖由 jcy 於 10-3-15 14:11 發表 ahmama 想問下上次你去phuket接機同租車info...email or website
原帖由 lestat 於 10-3-15 14:09 發表 你帶咁多喼做咩呀? 走貨丫 我一家3口冬天去衫多又厚, 都係帶1大1細喼咋
原帖由 smypig 於 10-3-15 14:22 發表 check PM~ 認真...我攬住連米都買包返嚟...阿囡一個要哂個中喼...唔係放衫wor~ 剩係放佢啲戰利品... "貢"一個大喼裝衫...剩番一個大喼放戰利品+手信 ...
原帖由 lestat 於 10-3-15 14:33 發表 你個囡都一喼戰利品 同佢講依家yen貴, 慳d洗, 話時話去旅行你個囡買嘢係你哋俾定用自己零用錢?
水晶宮
積分: 51722
原帖由 smypig 於 10-3-15 14:48 發表 同爸爸研究過...每日俾JPY1,000佢...佢自己攬過度過價格又好...佢自己搞"典"...等佢學吓"典"理財...多數用佢自己錢...宜家識肉赤...唔會亂駛...上次叫佢幫我買藥水膠布...同圍去萬靈...seven...藥房格價...一入去 ...
原帖由 ahmama 於 10-3-15 14:52 發表 我上次叫阿女睇書賺零用, 500yen一本.
原帖由 lestat 於 10-3-15 14:13 發表 你個期實際5日唔夠, 又要去網走+阿寒湖, 仲要留時間去睇雪祭, 就算唔滑雪都好忟水mouth:mouth:" />
大宅
積分: 1632
原帖由 ahmama 於 10-3-15 13:51 發表 你唔提起都唔記得tim, 但唔係間間有.
翡翠宮
積分: 79936
原帖由 ahmama 於 10-3-15 14:55 發表 網走is a must, 去開又想去埋道東三湖, 朋友叫我skip札幌, 去旭川, 點睇? 其實道東三湖藉唔藉得去?
男爵府
積分: 9056
原帖由 smypig 於 10-3-15 14:05 發表 可唔可以八吓...你裝咩要三個紅白藍咁多
原帖由 oldbean 於 10-3-15 15:40 發表 都係幾箱長腳蟹,毛蟹,花咲蟹,蜜瓜,粟米,碗麵,朱古力....大部份都係食得嗰D
原帖由 lestat 於 10-3-15 15:38 發表 全程我至鐘意道東三湖 好求其咁影d相都好似仙境咁 skip札幌咪去唔到雪祭囉, 同埋skip札幌= skip埋小樽, 旭川我淨係去動物園, 趕唔切去旭川冬祭, so...no comment, 但如果由旭川走, 航 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy