親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 33596

DHA勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3721#
發表於 10-3-15 14:05 |只看該作者
原帖由 oldbean 於 10-3-15 14:00 發表


我上次就帶左三個特大紅白藍,FULL哂返黎
(一定要帶大膠紙)


可唔可以八吓...你裝咩要三個紅白藍咁多
      


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3722#
發表於 10-3-15 14:09 |只看該作者
你帶咁多喼做咩呀? 走貨丫 我一家3口冬天去衫多又厚, 都係帶1大1細喼咋
原帖由 smypig 於 10-3-15 13:53 發表


mouth:mouth:" />我今次真係去掃貨~ 我會帶2大1中o急...咁係咪唔應該 choice 呢間...話時話呢間嘢幾錢一晚


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3723#
發表於 10-3-15 14:11 |只看該作者
ahmama

想問下上次你去phuket接機同租車info...email or website


珍珠宮

積分: 33596

DHA勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3724#
發表於 10-3-15 14:11 |只看該作者
原帖由 ahmama 於 10-3-15 14:02 發表


你係真唔係呀, 網上有寫幾$$:
http://www.toyoko-inn.com/china/

3個喼要輪流開~~~


eee~ 係 wor~ 大眼雞添...睇唔到呢句 >>> 雙人房和雙床房的客房價格包括兩位顧客的住宿費。 thank you~

      


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3725#
發表於 10-3-15 14:13 |只看該作者
你個期實際5日唔夠, 又要去網走+阿寒湖, 仲要留時間去睇雪祭, 就算唔滑雪都好忟水mouth:
原帖由 ahmama 於 10-3-15 12:57 發表


出左票就唔可以轉7月. 我又擔心7月jl同am斬纜, 到時得番cx直航, 攞到位機會更渺茫.

我未試過冬天去, 其實好想去既...
但宜家得7日, cut頭cut尾, 去到網走+阿寒湖, 就去唔到滑雪, 唔湯唔水, 唉!! ...


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3726#
發表於 10-3-15 14:15 |只看該作者
我又要

原帖由 jcy 於 10-3-15 14:11 發表
ahmama

想問下上次你去phuket接機同租車info...email or website


珍珠宮

積分: 33596

DHA勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3727#
發表於 10-3-15 14:22 |只看該作者
原帖由 lestat 於 10-3-15 14:09 發表
你帶咁多喼做咩呀? 走貨丫 我一家3口冬天去衫多又厚, 都係帶1大1細喼咋


check PM~
認真...我攬住連米都買包返嚟...阿囡一個要哂個中喼...唔係放衫wor~ 剩係放佢啲戰利品...
"貢"一個大喼裝衫...剩番一個大喼放戰利品+手信
      


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3728#
發表於 10-3-15 14:33 |只看該作者
你個囡都一喼戰利品 同佢講依家yen貴, 慳d洗, 話時話去旅行你個囡買嘢係你哋俾定用自己零用錢?
原帖由 smypig 於 10-3-15 14:22 發表


check PM~
認真...我攬住連米都買包返嚟...阿囡一個要哂個中喼...唔係放衫wor~ 剩係放佢啲戰利品...
"貢"一個大喼裝衫...剩番一個大喼放戰利品+手信 ...


珍珠宮

積分: 33596

DHA勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3729#
發表於 10-3-15 14:48 |只看該作者
原帖由 lestat 於 10-3-15 14:33 發表
你個囡都一喼戰利品 同佢講依家yen貴, 慳d洗, 話時話去旅行你個囡買嘢係你哋俾定用自己零用錢?


同爸爸研究過...每日俾JPY1,000佢...佢自己攬過度過價格又好...佢自己搞"典"...等佢學吓"典"理財...多數用佢自己錢...宜家識肉赤...唔會亂駛...上次叫佢幫我買藥水膠布...同圍去萬靈...seven...藥房格價...一入去就問有無啲唔超過 $10 嘅藥水膠布賣
      


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3730#
發表於 10-3-15 14:52 |只看該作者
原帖由 smypig 於 10-3-15 14:48 發表


同爸爸研究過...每日俾JPY1,000佢...佢自己攬過度過價格又好...佢自己搞"典"...等佢學吓"典"理財...多數用佢自己錢...宜家識肉赤...唔會亂駛...上次叫佢幫我買藥水膠布...同圍去萬靈...seven...藥房格價...一入去 ...


我上次叫阿女睇書賺零用, 500yen一本.


珍珠宮

積分: 33596

DHA勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3731#
發表於 10-3-15 14:54 |只看該作者
原帖由 ahmama 於 10-3-15 14:52 發表


我上次叫阿女睇書賺零用, 500yen一本.


好計 wor~
      


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3732#
發表於 10-3-15 14:55 |只看該作者
原帖由 lestat 於 10-3-15 14:13 發表
你個期實際5日唔夠, 又要去網走+阿寒湖, 仲要留時間去睇雪祭, 就算唔滑雪都好忟水mouth:mouth:" />


網走is a must, 去開又想去埋道東三湖, 朋友叫我skip札幌, 去旭川, 點睇?

其實道東三湖藉唔藉得去?


大宅

積分: 1632


3733#
發表於 10-3-15 15:12 |只看該作者
原帖由 ahmama 於 10-3-15 13:51 發表


你唔提起都唔記得tim, 但唔係間間有.


唔該各位的資料


翡翠宮

積分: 79936

醒目開學勳章 BK Milk勳章


3734#
發表於 10-3-15 15:32 |只看該作者
skip札幌, 去旭川 - good idea.

原帖由 ahmama 於 10-3-15 14:55 發表


網走is a must, 去開又想去埋道東三湖, 朋友叫我skip札幌, 去旭川, 點睇?

其實道東三湖藉唔藉得去?


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3735#
發表於 10-3-15 15:38 |只看該作者
全程我至鐘意道東三湖 好求其咁影d相都好似仙境咁 skip札幌咪去唔到雪祭囉, 同埋skip札幌= skip埋小樽, 旭川我淨係去動物園, 趕唔切去旭川冬祭, so...no comment, 但如果由旭川走, 航班好d又另作考慮, 明年cny係2月初, 有心理準備去網走都未必破到冰
原帖由 ahmama 於 10-3-15 14:55 發表


網走is a must, 去開又想去埋道東三湖, 朋友叫我skip札幌, 去旭川, 點睇?

其實道東三湖藉唔藉得去?


男爵府

積分: 9056


3736#
發表於 10-3-15 15:40 |只看該作者
原帖由 smypig 於 10-3-15 14:05 發表


可唔可以八吓...你裝咩要三個紅白藍咁多


都係幾箱長腳蟹,毛蟹,花咲蟹,蜜瓜,粟米,碗麵,朱古力....大部份都係食得嗰D


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3737#
發表於 10-3-15 15:42 |只看該作者
有冇過重
原帖由 oldbean 於 10-3-15 15:40 發表


都係幾箱長腳蟹,毛蟹,花咲蟹,蜜瓜,粟米,碗麵,朱古力....大部份都係食得嗰D


珍珠宮

積分: 33596

DHA勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3738#
發表於 10-3-15 15:46 |只看該作者
原帖由 oldbean 於 10-3-15 15:40 發表


都係幾箱長腳蟹,毛蟹,花咲蟹,蜜瓜,粟米,碗麵,朱古力....大部份都係食得嗰D


俾我想像中誇
      


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3739#
發表於 10-3-15 15:51 |只看該作者
原帖由 lestat 於 10-3-15 15:38 發表
全程我至鐘意道東三湖 好求其咁影d相都好似仙境咁 skip札幌咪去唔到雪祭囉, 同埋skip札幌= skip埋小樽, 旭川我淨係去動物園, 趕唔切去旭川冬祭, so...no comment, 但如果由旭川走, 航 ...


ee~~你咁講我又唔捨得放棄道東三湖...流冰我都知要撞彩, 但有情意結, 唔去唔心息....釧路濕原可以skip 喇啩, 我睇相就唔吸引.

睇相旭川冬祭都幾得, 動物園我反而去唔去都得. 旭川要飛haneda, 要轉機場, 所以機會唔大喇.


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3740#
發表於 10-3-15 15:52 |只看該作者
原帖由 oldbean 於 10-3-15 15:40 發表


都係幾箱長腳蟹,毛蟹,花咲蟹,蜜瓜,粟米,碗麵,朱古力....大部份都係食得嗰D


d蟹可以擺幾耐? i mean由離開街市到返到屋企.

[ 本帖最後由 ahmama 於 10-3-15 16:02 編輯 ]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo