跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5447


3721#
發表於 05-10-21 23:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)


公爵府

積分: 27329


3722#
發表於 05-10-21 23:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)


Valerie 今日病了
傷風+咳+喉嚨發炎
食左藥收咗 nose 水
但就好無精神


男爵府

積分: 6998


3723#
發表於 05-10-21 23:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

wing


男爵府

積分: 5447


3724#
發表於 05-10-21 23:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)



子爵府

積分: 10440


3725#
發表於 05-10-21 23:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

oic, 係唔係藉口炸 ,

snowman 寫道:
說媽....係呀....我打算返屋企煮好粥仔or爛飯仔先湊返皓b....費事皓b癡身乜都做唔到....
[quote]
hellobaby888 寫道:
,

3pm 先揍返皓b
[/quote]


公爵府

積分: 27329


3726#
發表於 05-10-21 23:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)


wing
原來聽日我唔係去小攬個邊個燒烤場
"海天一色" 你知唔知係邊
近大攬, 巴士站附近


大宅

積分: 1407


3727#
發表於 05-10-21 23:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

oh..sorry all, there's something w/ my pc...can't type chinese.

Issac is very well. thank you , snowman :-P


男爵府

積分: 6998


3728#
發表於 05-10-21 23:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

叻叻.....一轉天氣無論大人小朋友都容易病,祝valerie早日康復...


大宅

積分: 1407


3729#
發表於 05-10-21 23:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

oh...I am very happy cos' Issac can join the game on 6/11


子爵府

積分: 10440


3730#
發表於 05-10-21 23:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

叻,

valerie病左, 你唔好同佢出去太多. 近期好多人病, flu十一月開始高峰期, 小心d


子爵府

積分: 10440


3731#
發表於 05-10-21 23:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)


男爵府

積分: 5447


3732#
發表於 05-10-21 23:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

海天一色


男爵府

積分: 6998


3733#
發表於 05-10-21 23:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)


當然唔係藉口.....皓b真係好癡身...我去邊佢就爬去邊,我入廚房/廁所/房佢都跟出跟入架..... 平時都係皓爸睇住佢我先去煲粥..... :tongue:

hellobaby888 寫道:
oic, 係唔係藉口炸 ,


男爵府

積分: 5447


3734#
發表於 05-10-21 23:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

叻叻

你會坐咩車去


男爵府

積分: 6998


3735#
發表於 05-10-21 23:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

兩個Issac一齊玩
CI 寫道:
oh...I am very happy cos' Issac can join the game on 6/11


公爵府

積分: 27329


3736#
發表於 05-10-21 23:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)


姑仔 3 點來車我一家

wing1016 寫道:
叻叻

你會坐咩車去


男爵府

積分: 5531


3737#
發表於 05-10-21 23:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

all


男爵府

積分: 5447


3738#
發表於 05-10-21 23:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

叻叻

Valerie病左你仲帶唔帶佢去吖


男爵府

積分: 6998


3739#
發表於 05-10-21 23:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)

sa sa


男爵府

積分: 5531


3740#
發表於 05-10-21 23:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 21(12/10/2005)


好眼訓ar

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo