想生BB

跳至

首頁

尾頁
   33


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


3721#
發表於 12-7-19 08:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+豬龍b+於+12-07-18+發表點解c

原帖由 prettygirl1205 於 12-07-19 發表
Oh~~~瘦瘦屋企有?
我都有呀
同道中人




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


3722#
發表於 12-7-19 08:43 |只看該作者

引用:今日居然我最早 +

原帖由 prettygirl1205 於 12-07-19 發表
今日居然我最早
我3點醒咗了之後睇日劇無上嚟ja




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


3723#
發表於 12-7-19 08:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+prettygirl1205+於+12-07-19+

原帖由 aubmaki 於 12-07-19 發表
同道中人
我隻細仔
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


3724#
發表於 12-7-19 08:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aubmaki+於+12-07-19+發表同

原帖由 aubmaki 於 12-07-19 發表
我隻細仔
我隻大仔
myphoto.jpg





男爵府

積分: 6423


3725#
發表於 12-7-19 08:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+prettygirl1205+於+12-07-19+

原帖由 aubmaki 於 12-07-19 發表
我3點醒咗了之後睇日劇無上嚟ja



...
有咩日劇好睇呀?介紹下啦




男爵府

積分: 6423


3726#
發表於 12-7-19 08:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aubmaki+於+12-07-19+發表我3

原帖由 prettygirl1205 於 12-07-19 發表
有咩日劇好睇呀?介紹下啦
不過你做咩成日夜晚訓唔到?咁對身子唔太好呀




男爵府

積分: 6423


3727#
發表於 12-7-19 08:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aubmaki+於+12-07-19+發表我

原帖由 aubmaki 於 12-07-19 發表
我隻大仔
我又出貓,我得一隻貓,想養多隻但c6 唔太想住,我成日覺得佢好悶

我的肥貓女
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


3728#
發表於 12-7-19 08:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aubmaki+於+12-07-19+發表我3

原帖由 prettygirl1205 於 12-07-19 發表
有咩日劇好睇呀?介紹下啦
都係返睇old日劇ja




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


3729#
發表於 12-7-19 08:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+prettygirl1205+於+12-07-19+

原帖由 prettygirl1205 於 12-07-19 發表
不過你做咩成日夜晚訓唔到?咁對身子唔太好呀
我習慣瞓好小ga~~一日瞓4~6個鐘ga ja




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


3730#
發表於 12-7-19 08:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aubmaki+於+12-07-19+發表我

原帖由 prettygirl1205 於 12-07-19 發表
我又出貓,我得一隻貓,想養多隻但c6 唔太想住,我成日覺得佢好悶

我的肥貓女
好可愛




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


3731#
發表於 12-7-19 08:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aubmaki+於+12-07-19+發表我

原帖由 prettygirl1205 於 12-07-19 發表
我又出貓,我得一隻貓,想養多隻但c6 唔太想住,我成日覺得佢好悶

我的肥貓女
我想養第三隻~~但未遇到我c6由得我養ga~~~~




男爵府

積分: 6423


3732#
發表於 12-7-19 09:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+prettygirl1205+於+12-07-19+

原帖由 aubmaki 於 12-07-19 發表
好可愛
你嗰2隻都可愛




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


3733#
發表於 12-7-19 09:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aubmaki+於+12-07-19+發表好

原帖由 prettygirl1205 於 12-07-19 發表
你嗰2隻都可愛
我有d嘢做下午返~~~~~




男爵府

積分: 6423


3734#
發表於 12-7-19 09:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+prettygirl1205+於+12-07-19+

原帖由 aubmaki 於 12-07-19 發表
我想養第三隻~~但未遇到我c6由得我養ga~~~~



...
你執貓的嗎?我成日見 fb d 人留言問執到貓有冇人收養




男爵府

積分: 6423


3735#
發表於 12-7-19 09:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+prettygirl1205+於+12-07-19+

原帖由 aubmaki 於 12-07-19 發表
我有d嘢做下午返~~~~~





伯爵府

積分: 16074


3736#
發表於 12-7-19 09:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+prettygirl1205+於+12-07-19+

原帖由 aubmaki 於 12-07-19 發表
我習慣瞓好小ga~~一日瞓4~6個鐘ga ja
唔得架!迫自己訓多d呀




男爵府

積分: 6423


3737#
發表於 12-7-19 09:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aubmaki+於+12-07-19+發表我

原帖由 nrsemi 於 12-07-19 發表
唔得架!迫自己訓多d呀
你哩幾日點呀?
係咪搵到晒私家做檢查(sorry, 我比較善忘,可能你講過我唔記得




伯爵府

積分: 16074


3738#
發表於 12-7-19 10:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nrsemi+於+12-07-19+發表唔得

原帖由 prettygirl1205 於 12-07-19 發表
你哩幾日點呀?
係咪搵到晒私家做檢查(sorry, 我比較善忘,可能你講過我唔記得)



...
算係confirm左啦!暫時settle la!我依家好肚餓今朝食左一個烚蛋,一個蘋果咋!岩岩飲埋盒奶,希望捱到lunch




複式洋房

積分: 414


3739#
發表於 12-7-19 10:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+prettygirl1205+於+12-07-19+

原帖由 nrsemi 於 12-07-19 發表
算係confirm左啦!暫時settle la!我依家好肚餓今朝食左一個烚蛋,一個蘋果咋!岩岩飲埋盒奶,希望捱 ...
點解唔食多啲呀,大肚婆食多啲好




男爵府

積分: 6423


3740#
發表於 12-7-19 10:29 |只看該作者
yoyatw 發表於 12-7-19 10:20
點解唔食多啲呀,大肚婆食多啲好
係囉, 我都食得多過你起碼早餐都食三文治啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo