想生BB

跳至

首頁

尾頁
   11


大宅

積分: 4195


3721#
發表於 12-9-26 18:50 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-9-26 18:46
因為我諗緊龍皮都一塊塊架嘛
咁就好驚啦....


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3722#
發表於 12-9-26 18:55 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-9-26 18:43
同c6講今晚想食潮州粥,諗住叫佢煲定等我番啦,點知佢話無營養唔啱我喎,依家等我番去煮湯飯 我覺 ...

湯飯同潮州粥真係唔差得幾遠咋...好時顯係懶啦


大宅

積分: 4195


3723#
發表於 12-9-26 18:58 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續三

我雙手生左好手毛呀!




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3724#
發表於 12-9-26 18:58 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-9-26 18:46
因為我諗緊龍皮都一塊塊架嘛

妳哋唔好講到咁恐佈嚟嚇我喎


大宅

積分: 4195


3725#
發表於 12-9-26 19:00 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-9-26+18:46+因為

原帖由 doristws 於 12-09-26 發表
妳哋唔好講到咁恐佈嚟嚇我喎
你邊有咁細膽呀?




伯爵府

積分: 15109


3726#
發表於 12-9-26 19:00 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-9-26+18:46+因為

原帖由 doristws 於 12-09-26 發表
妳哋唔好講到咁恐佈嚟嚇我喎
bigbear講先架




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3727#
發表於 12-9-26 19:02 |只看該作者
BigBear2011 發表於 12-9-26 18:58
我雙手生左好手毛呀!

妳個仔嚟架...男性荷爾蒙影響咗...
我肚池周圍都生晒毛啦


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3728#
發表於 12-9-26 19:03 |只看該作者
BigBear2011 發表於 12-9-26 19:00
你邊有咁細膽呀?

妳哋既對答...令到我幻想自己變成龍皮人...真係好嚇人呀


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3729#
發表於 12-9-26 19:05 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-9-26 19:00
bigbear講先架

其實我都未見過龍皮係點...但係根據D電視劇嚟推段...都唔方係靚咗去邊囉


大宅

積分: 3724


3730#
發表於 12-9-26 19:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mrs.simple+於+12-09-26+發表

原帖由 Purybaby 於 12-09-26 發表
應該就一定有既,政府會安排架,我上次照完結構俾期我既
我無糖水期,上次醫生話我血小板小小低,24週要抽血,今日俾埋11月5日個日期我抽血,但無糖水期




大宅

積分: 4195


3731#
發表於 12-9-26 19:07 |只看該作者

引用:Quote:BigBear2011+發表於+12-9-26+18:58+

原帖由 doristws 於 12-09-26 發表
妳個仔嚟架...男性荷爾蒙影響咗...
我肚池周圍都生晒毛啦
咁我c6一定好開心。
我尋日問c6, 我雙手好似多好多毛,佢都話係。佢話我係猩猩呀




大宅

積分: 4195


3732#
發表於 12-9-26 19:09 |只看該作者

引用:Quote:BigBear2011+發表於+12-9-26+19:00+

原帖由 doristws 於 12-09-26 發表
妳哋既對答...令到我幻想自己變成龍皮人...真係好嚇人呀
如果豬,咪有豬皮食咯。




別墅

積分: 921


3733#
發表於 12-9-26 19:10 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續三

班長,請你下次update 22/10產檢(政府)下午私家產檢,6/11照結構 thx




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3734#
發表於 12-9-26 19:11 |只看該作者
BigBear2011 發表於 12-9-26 19:07
咁我c6一定好開心。
我尋日問c6, 我雙手好似多好多毛,佢都話係。佢話我係猩猩呀



...

因為我訪問過好多朋友....佢哋陀男B都會無啦啦生D又長又黑既毛出嚟...有D好似我咁响肚池附近...有D响乳暈周圍...有幾個朋友試心口都有呀...真係好似變咗個男人咁...但係生完又自自然然會消失架...


大宅

積分: 4195


3735#
發表於 12-9-26 19:11 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-9-26+19:00+bigb

原帖由 doristws 於 12-09-26 發表
其實我都未見過龍皮係點...但係根據D電視劇嚟推段...都唔方係靚咗去邊囉
唔好咁諗。可能好靚呢?



點評

doristws  我又未見過龍...真係唔知喎  發表於 12-9-26 19:14


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3736#
發表於 12-9-26 19:12 |只看該作者
tungkiu 發表於 12-9-26 19:06
我無糖水期,上次醫生話我血小板小小低,24週要抽血,今日俾埋11月5日個日期我抽血,但無糖水期



...

或者再遲D先俾妳呢...因為我個期都係28W幾先飲糖水


大宅

積分: 4195


3737#
發表於 12-9-26 19:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Purybaby+於+12-09-26+發表應

原帖由 tungkiu 於 12-09-26 發表
我無糖水期,上次醫生話我血小板小小低,24週要抽血,今日俾埋11月5日個日期我抽血,但無糖水期



...
可是唔駛驗糖水呀。唔係人人都要驗呀




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3738#
發表於 12-9-26 19:13 |只看該作者
BigBear2011 發表於 12-9-26 19:09
如果豬,咪有豬皮食咯。

咁如果係老鼠...D皮實好滑啫


大宅

積分: 4195


3739#
發表於 12-9-26 19:16 |只看該作者

引用:Quote:BigBear2011+發表於+12-9-26+19:07+

原帖由 doristws 於 12-09-26 發表
因為我訪問過好多朋友....佢哋陀男B都會無啦啦生D又長又黑既毛出嚟...有D好似我咁响肚池附近...有D响乳暈 ...
我唔諗咁多啦。如果我咁講我c6會好開心,到時唔係佢失望就唔好啦。




大宅

積分: 3724


3740#
發表於 12-9-26 19:30 |只看該作者

引用:Quote:tungkiu+發表於+12-9-26+19:06+我無

原帖由 doristws 於 12-09-26 發表
或者再遲D先俾妳呢...因為我個期都係28W幾先飲糖水
希望唔好有




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo