跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3741#
發表於 08-11-4 17:05 |只看該作者
女傭返家被尾隨男子掠劫
(明報)11月4日 星期二 16:45

[url=]荃灣
[/url]一名[url=]印尼
[/url]女傭今早返回荃灣麗城花園住所時,被尾隨男子挾持,入屋行劫,劫去約6至7萬元財物。
該名女傭稱,今早約9時多,返回麗城花園住所時,被一名持刀男子挾持入屋行劫。她被綑綁後,匪徒搜掠全屋,劫走6至7萬元財物。
女傭事後面部及口部受傷,被送往[url=]仁濟醫院
[/url],送院時清醒。







原文章由 Royston 於 08-11-4 16:52 發表
剛剛打比奶奶, 佢話係街市都聽到有人講. 不過好似話係個阿婆.


男爵府

積分: 9355


3742#
發表於 08-11-4 17:06 |只看該作者
原文章由 cc0524 於 08-11-4 17:05 發表
係呀, 咁就方便好多啦!! touch wood 有咩事係上黎都唔洗山長水遠出去呀!!


yeah! 因為我見樓下的醫生開得都夜, 至9點, o岩晒要返工的媽媽放工帶d仔女去睇架.


男爵府

積分: 9355


3743#
發表於 08-11-4 17:09 |只看該作者
原文章由 cc0524 於 08-11-4 17:05 發表
女傭返家被尾隨男子掠劫
http://hk.l.yimg.com/hk.yimg.com/i/nws/partner/mp.gif (明報)11月4日 星期二 16:45

荃灣
一名印尼
女傭今早返回荃灣麗城花園住所時,被尾隨男子挾持,入屋行劫,劫去約6至7萬元財物。
該名女傭 ...


呢個年關咁難過, 一定要小心門戶喇. mouth:


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3744#
發表於 08-11-4 17:13 |只看該作者




原文章由 一一B 於 08-11-4 17:09 發表


呢個年關咁難過, 一定要小心門戶喇. mouth:


翡翠宮

積分: 75533


3745#
發表於 08-11-4 18:13 |只看該作者
原文章由 Royston 於 08-11-4 15:23 發表
cc 你抽到叮噹未呀?
我昨天同我d親戚食飯, 先知有個堂妹係七仔做marketing, 但係原來佢地都無得攞架, 仲以為可以有jetso 添.

我幾好彩,第二個就抽到。你地同7-11熟可以同佢地換,上次隻 bear都係咁換齊。


翡翠宮

積分: 75533


3746#
發表於 08-11-4 18:14 |只看該作者
原文章由 cc0524 於 08-11-4 17:05 發表
女傭返家被尾隨男子掠劫
http://hk.l.yimg.com/hk.yimg.com/i/nws/partner/mp.gif (明報)11月4日 星期二 16:45

荃灣
一名印尼
女傭今早返回荃灣麗城花園住所時,被尾隨男子挾持,入屋行劫,劫去約6至7萬元財物。
該名女傭 ...

咁得人驚!


大宅

積分: 1653


3747#
發表於 08-11-4 20:36 |只看該作者
我阿仔咳左一個星期,睇完楊醫生2次都仲咳,又有痰,昨天去睇劉醫生,佢話阿仔氣管炎,仲要食抗生素5天,雖然覺我d藥好似好重,想睇多一個醫生,但後來都係聽醫生講,因驚阿仔肺炎.

o甘倡狂!
我在家都裝了夾萬,安全d,防賊同避免引誘到工人.


大宅

積分: 1653


3748#
發表於 08-11-4 20:40 |只看該作者
聖文嘉幼稚園我22/11才in,
恩臨等o甘回覆
綠楊inn左報 n1,未有消息,
安得兒收阿仔讀n1,話要比留位費,都未決定讀唔讀???


禁止訪問

積分: 2562


3749#
發表於 08-11-4 20:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3750#
發表於 08-11-5 08:57 |只看該作者
jk,

你中左隻叮噹啦????????

如果你重覆, 可唔可以換比我呀!! 我今朝又換左隻, 點知重覆左胖妹呀!!!





原文章由 jk923 於 08-11-4 18:13 發表

我幾好彩,第二個就抽到。你地同7-11熟可以同佢地換,上次隻 bear都係咁換齊。


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3751#
發表於 08-11-5 08:58 |只看該作者
咁你個夾萬咪要上左係牆上面羅??



原文章由 little.sheep 於 08-11-4 20:36 發表
我阿仔咳左一個星期,睇完楊醫生2次都仲咳,又有痰,昨天去睇劉醫生,佢話阿仔氣管炎,仲要食抗生素5天,雖然覺我d藥好似好重,想睇多一個醫生,但後來都係聽醫生講,因驚阿仔肺炎.

o甘倡狂!
我在家都裝了夾萬,安全d,防賊同 ...


別墅

積分: 931


3752#
發表於 08-11-5 09:40 |只看該作者
但係叮噹實無人肯換啦, 主角喎

原文章由 jk923 於 08-11-4 18:13 發表

我幾好彩,第二個就抽到。你地同7-11熟可以同佢地換,上次隻 bear都係咁換齊。


男爵府

積分: 9355


3753#
發表於 08-11-5 09:40 |只看該作者
早呀~

原文章由 kiukiudaddy 於 08-11-4 20:50 發表
下次放風箏時叫妳先生唔好爭住嚟玩,比仔仔跑下出身汗就唔會發燒喇!



講笑啫!


比你發現左添~ 細佬b好似哥哥呀!

尋晚大仔又翻燒啦, 即刻碌落樓下睇多次, 醫生話佢d炎未消晒...
mouth:


別墅

積分: 931


3754#
發表於 08-11-5 09:42 |只看該作者
而家報幼稚園都咁緊張, 咁少位架. 好彩我仔果年無咁多人爭~ 我辛苦少一樣


原文章由 little.sheep 於 08-11-4 20:40 發表
聖文嘉幼稚園我22/11才in,
恩臨等o甘回覆
綠楊inn左報 n1,未有消息,
安得兒收阿仔讀n1,話要比留位費,都未決定讀唔讀???


別墅

積分: 931


3755#
發表於 08-11-5 09:43 |只看該作者
媽咪真係好落力喎



原文章由 cc0524 於 08-11-5 08:57 發表
jk,

你中左隻叮噹啦????????

如果你重覆, 可唔可以換比我呀!! 我今朝又換左隻, 點知重覆左胖妹呀!!!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3756#
發表於 08-11-5 10:06 |只看該作者
無辦法啦!



原文章由 Royston 於 08-11-5 09:43 發表
媽咪真係好落力喎


別墅

積分: 931


3757#
發表於 08-11-5 10:49 |只看該作者
唔緊要啦, 仲有咁耐時間可以儲. 如果我幫你搵到, 我一定會通知你.

原文章由 cc0524 於 08-11-5 10:06 發表
無辦法啦!


別墅

積分: 931


3758#
發表於 08-11-5 10:50 |只看該作者
我諗遲下出多左, 就會有人肯換架啦.


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


3759#
發表於 08-11-5 10:52 |只看該作者
thank you ~~



原文章由 Royston 於 08-11-5 10:49 發表
唔緊要啦, 仲有咁耐時間可以儲. 如果我幫你搵到, 我一定會通知你.


別墅

積分: 931


3760#
發表於 08-11-5 11:11 |只看該作者
反正我都唔冧叮噹.....
史廸仔出咗新扭旦呀, 係史廸仔扮......白雪公主, pooh, maria, 尼路, 米奇, 小木偶........我扭咗啦. 好可愛架.

原文章由 cc0524 於 08-11-5 10:52 發表
thank you ~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo