立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10880
原文章由 waiwai1234 於 08-10-2 21:37 發表 有錢分都甘執輸呀
原文章由 joyjoy815 於 08-10-2 21:44 發表 我 17/10 & 18/10 過大海。。。 就係同呀女拎番個居留權。。。。
原文章由 joyjoy815 於 08-10-2 21:46 發表 相信 coco C6 已經被
大宅
積分: 4180
男爵府
積分: 6649
原文章由 waiwai1234 於 08-10-2 21:55 發表 去分錢呀
原文章由 joyjoy815 於 08-10-2 22:24 發表 分唔分都就唔知。。。我剩係知過大海住一晚好貴。。
原文章由 LamCoco 於 08-10-2 22:13 發表 無.......... 係我問題!!! 我太多事幫手遮~ 叫佢自己攞咪好囉!
原文章由 joyjoy815 於 08-10-2 22:26 發表 叫C6過去申請先。。。之後。。批左就要帶B親身過去。。 我C6。。來來回回已經幾轉。。未分錢先打80大板。。
原文章由 YYZ 於 08-10-2 22:24 發表 我都想去呀 ... 帶承熙見我公公婆婆... 點先有得分o架?
原文章由 YYZ 於 08-10-2 22:26 發表 會住邊? 我朋友住過威XC, 間房好大, 好好咁喎, 講到我心郁郁!
原文章由 YYZ 於 08-10-2 22:28 發表 你C6係澳門幫?
原文章由 joyjoy815 於 08-10-2 22:30 發表 未就係威記攞。。。 依家做緊 promo... 閒日 $1588 + 15% tax... 抵過一般 macau package...
積分: 3763
原文章由 YYZ 於 08-10-2 22:35 發表 就係呢個package ... 有隻係2張床,我朋友既6299一張, 佢同BB一張, 佢C6訓sofa ... 都話好OK, 勁正swimming pools ...
積分: 11870
原文章由 YYZ 於 08-10-2 22:41 發表 尋晚失眠 ... 今晚早D ... good nite !
原文章由 BiscuitBB 於 08-10-2 22:40 發表 哎呀~~~ 我地差少少就可以係澳門見面啦! 19-20/10我地帶卓翰B去威尼斯人2日1夜呀
原文章由 BiscuitBB 於 08-10-2 22:43 發表 joyjoy, 你呢個$係包唔包大人船飛架
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy