跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10880


3741#
發表於 08-10-2 22:06 |只看該作者
俾佢玩C........ 我已經幫佢帶咗passport, 以前佢D證件擺洒入passport裡面, 點知落到船佢先話"我個澳門身分證擺咗係個紅色利市封入面"

原文章由 waiwai1234 於 08-10-2 21:37 發表

有錢分都甘執輸呀


子爵府

積分: 10880


3742#
發表於 08-10-2 22:08 |只看該作者
我就係唔想17號去.... 因為99生日! 再加上C6早兩日連放2days假~~ 否則我未必起行!!

原文章由 joyjoy815 於 08-10-2 21:44 發表


我 17/10 & 18/10 過大海。。。

就係同呀女拎番個居留權。。。。


子爵府

積分: 10880


3743#
發表於 08-10-2 22:13 |只看該作者
無.......... 係我問題!!! 我太多事幫手遮~ 叫佢自己攞咪好囉!

原文章由 joyjoy815 於 08-10-2 21:46 發表



相信 coco C6 已經被 


大宅

積分: 4180


3744#
發表於 08-10-2 22:24 |只看該作者
我都想去呀 ... 帶承熙見我公公婆婆...

點先有得分o架?

原文章由 joyjoy815 於 08-10-2 21:44 發表


我 17/10 & 18/10 過大海。。。

就係同呀女拎番個居留權。。。。

做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3745#
發表於 08-10-2 22:24 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-10-2 21:55 發表

去分錢呀


分唔分都就唔知。。。我剩係知過大海住一晚好貴。。


大宅

積分: 4180


3746#
發表於 08-10-2 22:26 |只看該作者
會住邊? 我朋友住過威XC, 間房好大, 好好咁喎, 講到我心郁郁!

原文章由 joyjoy815 於 08-10-2 22:24 發表


分唔分都就唔知。。。我剩係知過大海住一晚好貴。。
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3747#
發表於 08-10-2 22:26 |只看該作者
原文章由 LamCoco 於 08-10-2 22:13 發表
無.......... 係我問題!!! 我太多事幫手遮~ 叫佢自己攞咪好囉!


叫C6過去申請先。。。之後。。批左就要帶B親身過去。。
我C6。。來來回回已經幾轉。。未分錢先打80大板。。


大宅

積分: 4180


3748#
發表於 08-10-2 22:28 |只看該作者
你C6係澳門幫?

原文章由 joyjoy815 於 08-10-2 22:26 發表


叫C6過去申請先。。。之後。。批左就要帶B親身過去。。
我C6。。來來回回已經幾轉。。未分錢先打80大板。。
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3749#
發表於 08-10-2 22:28 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-10-2 22:24 發表
我都想去呀 ... 帶承熙見我公公婆婆...

點先有得分o架?


憑澳門居民身份證有錢分。。。。


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3750#
發表於 08-10-2 22:30 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-10-2 22:26 發表
會住邊? 我朋友住過威XC, 間房好大, 好好咁喎, 講到我心郁郁!


未就係威記攞。。。

依家做緊 promo... 閒日 $1588 + 15% tax...

抵過一般 macau package...


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3751#
發表於 08-10-2 22:31 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-10-2 22:28 發表
你C6係澳門幫?


都算係....


大宅

積分: 4180


3752#
發表於 08-10-2 22:35 |只看該作者
就係呢個package ... 有隻係2張床,我朋友既6299一張, 佢同BB一張, 佢C6訓sofa ... 都話好OK, 勁正swimming pools ...

原文章由 joyjoy815 於 08-10-2 22:30 發表


未就係威記攞。。。

依家做緊 promo... 閒日 $1588 + 15% tax...

抵過一般 macau package...
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


大宅

積分: 3763


3753#
發表於 08-10-2 22:40 |只看該作者
哎呀~~~ 我地差少少就可以係澳門見面啦!
19-20/10我地帶卓翰B去威尼斯人2日1夜呀

原文章由 joyjoy815 於 08-10-2 21:44 發表


我 17/10 & 18/10 過大海。。。

就係同呀女拎番個居留權。。。。


大宅

積分: 4180


3754#
發表於 08-10-2 22:41 |只看該作者
尋晚失眠 ... 今晚早D ... good nite !
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3755#
發表於 08-10-2 22:41 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-10-2 22:35 發表
就係呢個package ... 有隻係2張床,我朋友既6299一張, 佢同BB一張, 佢C6訓sofa ... 都話好OK, 勁正swimming pools ...


係呀。。。。我諗住。。餓左咁耐無旅行。。豪小小住間想住既。。。

威記呢個算抵。。只做埋 30/10.. 同埋剩係得 17/10 星期五做 $2188.. 其他星期五要 $3188....

你又茅興趣呀>>>????


子爵府

積分: 11870


3756#
發表於 08-10-2 22:41 |只看該作者
原文章由 joyjoy815 於 08-10-2 22:24 發表


分唔分都就唔知。。。我剩係知過大海住一晚好貴。。

係呀
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 11870


3757#
發表於 08-10-2 22:42 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-10-2 22:41 發表
尋晚失眠 ... 今晚早D ... good nite !
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 3763


3758#
發表於 08-10-2 22:43 |只看該作者
joyjoy,
你呢個$係包唔包大人船飛架

原文章由 joyjoy815 於 08-10-2 22:30 發表


未就係威記攞。。。

依家做緊 promo... 閒日 $1588 + 15% tax...

抵過一般 macau package...


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3759#
發表於 08-10-2 22:43 |只看該作者
原文章由 BiscuitBB 於 08-10-2 22:40 發表
哎呀~~~ 我地差少少就可以係澳門見面啦!
19-20/10我地帶卓翰B去威尼斯人2日1夜呀


我C6就係唔揀星期日去星期一返。。。。打佢。。。。
攪到我地無得相遇。。。。。


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3760#
發表於 08-10-2 22:45 |只看該作者
原文章由 BiscuitBB 於 08-10-2 22:43 發表
joyjoy,
你呢個$係包唔包大人船飛架


去唔包。。返包。。if you 坐 "金光" 去。。。可係酒店redeem 返既ticket...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo