我上一胎係舊公司,都係一個月有2日sl,所以我無論去gov or c+,都成日唔返工了
今次,而家公司一日sl唔使醫生紙,有時可能太多人濫用了,有高層成日睇都唔定掛
我都係轉plan了,我個醫生上午診症關2pm,我下次都係約點幾果d時間,晏晝唔返工了,又唔使咁辛苦,唉而家搭巴士果d真係令我好暈呢
原帖由 adakitty 於 09-2-10 12:26 發表 
我公司係細公司..冇講明一個月有幾多sick leave..
我上一胎都係私家 & 政府兩邊check..check 完通常都唔返公司, 今胎都係..而家黎緊星期四要返廣華做第一次產檢,下星期五就返私家做結構..所以今個月都係請兩日假..
...
我 要 舉 起 救 恩 的 杯 、 稱 揚 耶 和 華 的 名 。詩 116:13兒 女 是 耶 和 華 所 賜 的 產 業 . 所 懷 的 胎 、 是 他 所 給 的 賞 賜 。詩 127:3