懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


3741#
發表於 09-2-10 12:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3742#
發表於 09-2-10 12:18 |只看該作者
我問左佢, 佢仲講笑話一定接, 仲叫我快d出去比錢留床啦...笑爆


原帖由 雨晴B 於 09-2-10 12:05 發表
alsan & sweetcutecat,

你地都係咪會搵dr. lo接生? 咁dr. lo有冇話8月會放大假? 因為dr. yu佢話7 or 8月會放大假, 唉~


大宅

積分: 1058


3743#
發表於 09-2-10 12:20 |只看該作者
我岩岩睇完醫生返黎吖, 因為有左之後分泌多左好多, 而我下面又好容易敏感, 而家成日都好唔舒服, 所以頂唔順今朝去左睇醫生, 而家拎左d分泌去化驗, 等3日就知係唔係念珠菌, 如果係就再覆診, 唉........


伯爵府

積分: 18061

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3744#
發表於 09-2-10 12:23 |只看該作者
其實公司一個月有兩日sick leave的,不過阿姐可能驚老闆唔like掛,因為我個dept.個老闆都大粒的,而且我11月時好突然被調左過黎,根住又話有左,佢都係多一事不如少一事.....

原帖由 小熊帽 於 09-2-10 11:12 發表


我諗你公司係有無限full pay sick leave, 所以你呀姐就咁同你講.
我公司一個月得一日full pay sick leave, 我每次去健康院用半日, 私家用半日, 咁就用晒.
不過, 我成日覺得呀姐比呀哥惡d, 所以我每次見工都係搵 ...

我 要 舉 起 救 恩 的 杯 、 稱 揚 耶 和 華 的 名 。詩 116:13兒 女 是 耶 和 華 所 賜 的 產 業 . 所 懷 的 胎 、 是 他 所 給 的 賞 賜 。詩 127:3


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3745#
發表於 09-2-10 12:23 |只看該作者
我生第一胎既時候都照食..到生完餵人奶..當然都係照食啦..
只要你唔食咁多就ok 架啦..當然..要搵間可靠既壽司店食啦..所以我死都唔去元綠..哈哈.

三文魚有好多omega 3 架..對bb個腦發展好有幫助..
我大仔咩事都冇, 所以而家第二胎都係舞照跳..馬照跑..呵呵..

下個月仲會去台灣黎個4日3夜旅行, 奏埋大仔一齊去..
因為細仔出世就好難走得開架啦..

原帖由 alsan 於 09-2-10 11:15 AM 發表


唔好提魚生啦~~我成半年冇食過啦!!!好想食!!! 但係生完又要餵奶,我唸我要下年先食得!!


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3746#
發表於 09-2-10 12:26 |只看該作者
我公司係細公司..冇講明一個月有幾多sick leave..
我上一胎都係私家 & 政府兩邊check..check 完通常都唔返公司, 今胎都係..而家黎緊星期四要返廣華做第一次產檢,下星期五就返私家做結構..所以今個月都係請兩日假..


原帖由 BigPig阿花 於 09-2-10 12:23 PM 發表
其實公司一個月有兩日sick leave的,不過阿姐可能驚老闆唔like掛,因為我個dept.個老闆都大粒的,而且我11月時好突然被調左過黎,根住又話有左,佢都係多一事不如少一事.....

...


大宅

積分: 1833


3747#
發表於 09-2-10 12:26 |只看該作者
原帖由 alsan 於 09-2-10 12:00 發表
有冇媽媽會買baby plus呀? 我頭先睇個homepage, 18週要用啦喎, 咁我要買的話都差不多下兩個禮拜! 有冇comment呀?


我叫老友幫我O係BB展買左啦,$1380. 比平時平成500呀


大宅

積分: 3380

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3748#
發表於 09-2-10 12:28 |只看該作者
雨晴B,

我朋友叫我唔好買, 佢話一定要好準放啱個位, 先至聽到心跳, 朋友話萬一自己搵極都搵唔到, 到時只會嚇親自己喎, 因為我係個超緊張嘅人, 聽完朋友咁講, 我就放棄咗唔買lu....

原帖由 雨晴B 於 09-2-10 10:43 發表
我都成日擔心
依家諗緊買唔買胎心機
咁得閒聽下小b心跳唔洗心掛掛


大宅

積分: 3380

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3749#
發表於 09-2-10 12:30 |只看該作者
alsan,

我睇梗方幸生, 每次照埋u/s, 由900蚊起......., 所以如果我睇密d, 就會好甘o家喇.....

原帖由 alsan 於 09-2-10 10:47 發表


mincola

哇,你睇邊個e生咁貴呀?我照u/s都係hkd450一次,我睇到有d mama重平,hkd280一次,我個e生都係同我講有左三個月後,一個月睇一次,但係我同e生講,我係超級緊張形,所以我要三週睇一次,但係其實oscar照一次,structure又照,中間都唔夠一個月啦~ ...


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


3750#
發表於 09-2-10 12:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3751#
發表於 09-2-10 12:32 |只看該作者
其實你地可以夜晚林瞓之前...瞓係張床果度..都可以
摸到bb心跳架..由期係四個月, bb既心跳會越黎越強..
你會feel 到架..
到左5個月開始..bb 仲會郁添..不過唔係經常..


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


3752#
發表於 09-2-10 12:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29008

醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


3753#
發表於 09-2-10 12:33 |只看該作者
好羨慕你日日都去到呀....我未有小b之前都可以日日去大大架, 而家成2-3日先去一次真係好辛苦, 我諗我都係要食多d生果同菜先得~~

你今日去個醫生度照OSCAR呀....我去張智個度, 不過我而家仲係15, 16搵唔搵張智幫我接生@_@

原帖由 jelly-pudding 於 09-2-10 09:51 發表


Me 2. 個肚都同你一樣有36" 我都係成日要去小便不過我每日都可以大大.

我都係今日下午做Oscar 喎. 真係 "橋"
9w1d  2.41cm / 10w2d  3.46cm (吳弓彈) / 13w 6.69cm (揮手2次) / 16w1d BPD 3.09cm(4oz) / 18w4d BPD 4.21cm 9oz


伯爵府

積分: 18061

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3754#
發表於 09-2-10 12:34 |只看該作者
我上一胎係舊公司,都係一個月有2日sl,所以我無論去gov or c+,都成日唔返工了

今次,而家公司一日sl唔使醫生紙,有時可能太多人濫用了,有高層成日睇都唔定掛

我都係轉plan了,我個醫生上午診症關2pm,我下次都係約點幾果d時間,晏晝唔返工了,又唔使咁辛苦,唉而家搭巴士果d真係令我好暈呢

原帖由 adakitty 於 09-2-10 12:26 發表
我公司係細公司..冇講明一個月有幾多sick leave..
我上一胎都係私家 & 政府兩邊check..check 完通常都唔返公司, 今胎都係..而家黎緊星期四要返廣華做第一次產檢,下星期五就返私家做結構..所以今個月都係請兩日假..

...
我 要 舉 起 救 恩 的 杯 、 稱 揚 耶 和 華 的 名 。詩 116:13兒 女 是 耶 和 華 所 賜 的 產 業 . 所 懷 的 胎 、 是 他 所 給 的 賞 賜 。詩 127:3


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3755#
發表於 09-2-10 12:35 |只看該作者
原帖由 adakitty 於 09-2-10 12:32 發表
其實你地可以夜晚林瞓之前...瞓係張床果度..都可以
摸到bb心跳架..由期係四個月, bb既心跳會越黎越強..
你會feel 到架..
到左5個月開始..bb 仲會郁添..不過唔係經常.. ...


其實我間唔中都好似摸到bb心跳, 不過心諗冇理由我可以咁早feel到?!
birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


大宅

積分: 3380

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3756#
發表於 09-2-10 12:35 |只看該作者
alsan,

我都係super like魚生嘅人, 我以前每個星期都要去食一次壽司o家.......所以依家忍得好辛苦! 所以打算生完之後, 就去食buffet, 食過痛快.......

原帖由 alsan 於 09-2-10 11:15 發表


唔好提魚生啦~~我成半年冇食過啦!!!好想食!!! 但係生完又要餵奶,我唸我要下年先食得!!


男爵府

積分: 5452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3757#
發表於 09-2-10 12:40 |只看該作者
我同我老公都極愛吃壽司, 一個星期兩次左右, 不過現在戒左, 有時咪望下當食左, 老公讚我乖, 話我咁忍得,絕對有當好媽媽的條件...


 
原帖由 mincola 於 09-2-10 12:35 發表
alsan,

我都係super like魚生嘅人, 我以前每個星期都要去食一次壽司o家.......所以依家忍得好辛苦! 所以打算生完之後, 就去食buffet, 食過痛快.......


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3758#
發表於 09-2-10 12:43 |只看該作者
我第一胎都好似你咁...冇事架..唔洗擔心..
再過一排會開始重番架啦..
不過唔想食野既時候..都最好迫自己食少少野..少食多餐..
因為一次過食得多野, 阿b其實吸收唔哂架..

小心d啦..

原帖由 bluesky123 於 09-2-9 10:59 PM 發表
我由有左到現在已經輕左5-6磅, 現在12wks都仲好似唔想食野,我又冇嘔呀,係唔係唔正常?


伯爵府

積分: 18061

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3759#
發表於 09-2-10 12:43 |只看該作者
情人節,阿媽生日,老公生日,係我每年2月連續3日的慶祝活動,老公都問我想食咩,,都冇胃口,都唔知食咩,又驚去食好野比左錢又嘔番晒出黎wor,而且老公都話如果去食果d野只有佢自己食得又好冇引

加上我地同緊屋企人住,即係冇得玩煮飯仔了,過年時,同朋友團拜,我地玩煎牛排,煎緊果d味令我非常反胃,而且只能食到半塊咋……..

1月份時試過食左幾塊魚生,結果都係嘔番出黎,牛排又唔食得,魚生又唔食得, 所以,我都唔知食咩好了

阿媽生日,都可以由家姐發板,但係情人節同老公生日,老公叫我話事,點好?:;pppp:
我 要 舉 起 救 恩 的 杯 、 稱 揚 耶 和 華 的 名 。詩 116:13兒 女 是 耶 和 華 所 賜 的 產 業 . 所 懷 的 胎 、 是 他 所 給 的 賞 賜 。詩 127:3


公爵府

積分: 29008

醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


3760#
發表於 09-2-10 12:44 |只看該作者
係啦, 我2月頭都去左睇DR YU, 但我一坐低佢就同我講8月開始放大假, 要8月尾先反來, 佢既意思好似唔想接我既CASE甘~~~唉!!

本身我睇開張智的, 但臨新年個時下身極痕, 睇左一次DR LO, 我覺得佢PRO過DR CHEUNG, 不過接生比DR CHEUNG 貴$5000, 唉, 真係好煩呀.....唔知擇邊個好, 各位有冇好既SUGGESTION呀!!!!

原帖由 雨晴B 於 09-2-10 12:05 發表
alsan & sweetcutecat,

你地都係咪會搵dr. lo接生? 咁dr. lo有冇話8月會放大假? 因為dr. yu佢話7 or 8月會放大假, 唉~
9w1d  2.41cm / 10w2d  3.46cm (吳弓彈) / 13w 6.69cm (揮手2次) / 16w1d BPD 3.09cm(4oz) / 18w4d BPD 4.21cm 9oz

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo