跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2529


3741#
發表於 05-5-17 12:39 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hellora, kittypo
恭喜哂!祝BB快高長大!你地也要好好休息!

monkeymei
祝一切順利呀!努力!


禁止訪問

積分: 46216


3742#
發表於 05-5-17 12:53 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34865

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


3743#
發表於 05-5-17 13:00 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

放心啦 , 祝妳順利 , 會沒咁痛啦 ,
我是新玩的
前面是絕路~希望在轉角


大宅

積分: 2529


3744#
發表於 05-5-17 13:01 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

bunnyhair,沙沙,
BB明天出來啦!登你地緊張!祝一切順利!"少痛快出"!

該用戶已被刪除

3745#
發表於 05-5-17 13:15 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6155


3746#
發表於 05-5-17 13:26 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

herolla, kittypo,
Congratulations! 祝bb快高長大!

louise&ken,
我係用美德牌(medela)雙泵, 係荷花買, 金咭會員價$1150.
泵得都幾快, 但係用電泵就比較痛.


大宅

積分: 2297


3747#
發表於 05-5-17 13:33 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

kittypo ,恭喜呀~
我阿b仲未出黎,尋晚半夜仲要郁到我痛痛地兼唔舒服.
:-(
夠5.5lbs都足秤,健康先最緊要啊~
祝bb精靈活潑!

kittypo 寫道:
hi~my baby搶閘了,於5/12出世了
我很慘,見紅後陣痛了足足3日,子宮1度都唔開
最後催生,生左阿b,他很細粒得2.63k,6磅都無
但總算順產出來,東區醫院生
,比預期早了8天


珍珠宮

積分: 34740


3748#
發表於 05-5-17 13:51 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

kitsumyuen/corinnax/hellora/kittypo:
恭喜恭喜!盡量爭取多d時間休息呀!

bunnyhair/monkeymei:
希望你地都生番個肥b.

沙沙:
聽日催生喇喎!緊唔緊張呢?

smallfish:
係咪去左生b?希望你一切順順利利.


珍珠宮

積分: 34740


3749#
發表於 05-5-17 13:55 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

kitsumyuen/corinnax/hellora/kittypo:
恭喜恭喜!盡量爭取多d時間休息呀!

bunnyhair/monkeymei:
希望你地都生番個肥b.

沙沙:
聽日催生喇喎!緊唔緊張呢?

smallfish:
係咪去左生b?希望你一切順順利利.


禁止訪問

積分: 46216


3750#
發表於 05-5-17 14:25 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

3751#
發表於 05-5-17 14:47 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6955


3752#
發表於 05-5-17 15:18 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

各位ee(s),

nn 媽咪 (angelhair's friend) 幫我參加咗雜誌既可愛bb選舉呀,請多多支持。

按此投票



Thank you!!

雋欣 BB 上


洋房

積分: 279


3753#
發表於 05-5-17 19:47 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

沙沙,

放鬆d啦! 我支持你! 加油! :-P


洋房

積分: 279


3754#
發表於 05-5-17 20:38 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

^O^, all mami,

我剛剛睇到有BB的'合併針'打, 只需打5針, 比起以前共打11針, 但'合併針'比較貴, 要在私人醫生度打! 你們有聽說效果嗎?


伯爵府

積分: 17567


3755#
發表於 05-5-17 21:28 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

各位
我15/5肚痛入院以為生得,但係痛到夜晚就唔痛啦,係威記過咗一晚,16/5出院啦,但係嗰晚係醫院無覺好訓,又無啖好食,真係好難過呀.明天係預產期啦,唔知幾時生得呢
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3756#
發表於 05-5-17 21:45 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

沙沙,

祝你明天順順利利,努力呀,後日就到我了,我都開始有啲緊張,呢兩日好似唔多見smallfish,唔知佢係咪生在呢 ?-(


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3757#
發表於 05-5-17 21:49 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

wing1206,

你好似是第三胎,唔係仲會早啲生咖咩 ?-(


別墅

積分: 812


3758#
發表於 05-5-17 21:49 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

update!

1)Davie---2/4 (1st)---女
2)小谷---24/4 (1st)---仔
3)YanYeeMaMa---25/4 (2nd)---仔
4)zukina---28/4 (2nd)---女---2.905kg黃倚翹
5)corinnax---28/4 (1st)---女---2.91kg周芯悅
6)may6200---29/4 (1st)---女
7)cacatmama---30/4 (1st)---囡囡
8)貝拉---30/4 (1st)---女
9)happy@happy---30/4 (1st)---仔
10)iriswk---2/5 (1st)---仔---5.6 lbs
11)keroo---3/5 (1st)---女---3.1kg
12)Angelyho---4/5 (2nd)---仔
13)KK'baby---4/5 (1st)---仔
14)sssor---8/5 (1st)---仔---7 lbs
15)Fannylok---8/5 (1st)---仔---7.6lbs
16)kitsumyuen---??/5(1st) ---女


corinnax,
我地個b唔只同一日出世, 仲差不多重tim!!


翡翠宮

積分: 75533


3759#
發表於 05-5-17 21:49 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

kittypo:
恭喜你呀!
monkeymei、沙沙:
預祝你地小b順順利利快快趣趣出黎!比心機呀!


別墅

積分: 812


3760#
發表於 05-5-17 22:02 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

kyleung,
我好白癡呀...我唔識整, 你話點樣寫條link?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo