立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 31467
男爵府
積分: 6150
原帖由 gumgum 於 09-9-1 15:01 發表 如果淨係我帶佢出街係ok架... 見到爸爸就弊啲, 加埋工人更加乞人憎到不得了.
原帖由 BBEAR 於 09-9-1 15:57 發表 上次mfc工人姐姐都係度, anya乖到不得了!!
公爵府
積分: 25694
原帖由 Careylau08 於 09-9-1 15:54 發表 我無呢兩樣喎. why??
積分: 7310
原帖由 chingching123 於 09-9-1 16:03 發表 唔知點解喎, 不過有時雜誌送野, 未必度度買都有得送, 例如佢本身得3萬份, 但出本5萬本, 咪有可能選擇有d區域先送, 或者訂戶先有得送
積分: 7626
原帖由 Careylau08 於 09-9-1 16:10 發表 咁你係訂戶定係自己响ok/七仔買架??
原帖由 chingching123 於 09-9-1 16:12 發表 我係唔駛錢……..佢寄俾我公司….
原帖由 frender_chan 於 09-9-1 16:11 發表 CHINGCHING 應該係大戶....哈哈..佢應該係訂.. 我係報紙檔買都係送奶樽咋
積分: 8099
伯爵府
積分: 17810
原帖由 涼粉涼浸浸 於 09-9-1 16:19 發表 其實anya係咪祇係愛哭呢?? 愛哭係女仔既專利黎架喎... 你有無試過抱佢, 佢又要落地, 落左地又要你抱佢?? 來來回回好多次?? 又好肉緊咁, 想打人??? 唉.............. ...
原帖由 Snoopywy 於 09-9-1 16:21 發表 carey / carmen : 今日放下午,再睇吓呀囡,佢表面冇野,手腳仍是黃
原帖由 frender_chan 於 09-9-1 16:22 發表 你講梗我個仔呀..哈哈
原帖由 涼粉涼浸浸 於 09-9-1 16:22 發表 欣欣好大個女, 好似已經續緊k1咁... 希望欣欣快啲好返啦~~
原帖由 frender_chan 於 09-9-1 16:24 發表 唉..見到佢地d証件相, 我就嬲呀..哈哈.. 唔好比我見到d証件相啦.........吼吼
積分: 25476
原帖由 涼粉涼浸浸 於 09-9-1 16:27 發表 我真係估唔到你會咁儍, 一世英明盡喪....... 我以為祇會發生响我身上....... 嘻嘻~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy