立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 51722
珍珠宮
積分: 33596
原帖由 ahmama 於 10-3-15 16:05 發表 smypig, 我fd俾左幾間札幌酒店, 你可以66: gracery, crest, century royal - location close to JR; Keio Plaza -cheap and big room but away from JR.
男爵府
積分: 9056
原帖由 lestat 於 10-3-15 15:42 發表 有冇過重
原帖由 smypig 於 10-3-15 15:46 發表 俾我想像中誇
原帖由 ahmama 於 10-3-15 15:52 發表 d蟹可以擺幾耐? i mean由離開街市到返到屋企.
公爵府
積分: 29981
原帖由 oldbean 於 10-3-15 05:21 發表 咁都去,比咁多錢去旅行最緊要開心,所以組合一定要夾。如果真係咁,一係去前大方d和解,一係one eye open one eye close 啦。點解會咁?都幾十歲啦,除非.... ...
原帖由 smypig 於 10-3-15 09:50 發表 無試過...因為唔會有咁嘅機會...去旅行要開開心心...one eye open, one eye close 都唔想...我試過成 team人都好夾...唯獨是一個見佢後面...都已經唔想見佢一面嘅人...我情願放棄唔去... ...
原帖由 lestat 於 10-3-15 09:59 發表 咁同一個唔like人一齊去一定有原因, 如果跟團都可以考慮下, 咪當唔識團友, 自由行就一定no way
原帖由 ahmama 於 10-3-15 10:05 發表 我寧願唔去~~
原帖由 smypig 於 10-3-15 09:50 發表 無試過...因為唔會有咁嘅機會...去旅行要開開心心...one eye open, one eye close 都唔想...我試過成 team 人都好夾...唯獨是一個見佢後面...都已經唔想見佢一面嘅人...我情願放棄唔去... ...
原帖由 wingogo 於 10-3-16 00:22 發表 如果己經book左機票呢
原帖由 oldbean 於 10-3-16 04:25 發表 如果方便,你不如講多少少啦,呢位"仇家"同你咩關係? 咁我地會清楚d。 真係book 左機票而你又好唔想佢去, 1) 去到分開玩 2) 如果得,改日期(咪講你自已冇假放囉或嗰幾日唔得 閒) 3) 直接叫佢唔好去( 反正你應該都係落左 ...
琥珀宮
積分: 198236
原帖由 ahmama 於 10-3-16 08:50 發表 62, 99???
原帖由 ahmama 於 10-3-16 09:26 發表 cny張雞票有新轉機...可以plan行程lu
原帖由 jcy 於 10-3-16 09:46 發表 想問下有無人去過黃山...已chk hk無直飛...另要去埋南京...唔走回頭路計...應該點行...坐咩好
原帖由 jcy 於 10-3-16 09:44 發表 我都有好消息...kg已經confirmed...提早一wk攪畢業禮...如無其他意外都可以成行
禁止訪問
積分: 25295
原帖由 wingogo 於 10-3-16 00:24 發表 咁你當時點處理呀?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy