親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3741#
發表於 10-3-15 16:05 |只看該作者
smypig,
我fd俾左幾間札幌酒店, 你可以66:
gracery, crest, century royal - location close to JR;
Keio Plaza -cheap and big room but away from JR.


珍珠宮

積分: 33596

DHA勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3742#
發表於 10-3-15 16:31 |只看該作者
原帖由 ahmama 於 10-3-15 16:05 發表
smypig,
我fd俾左幾間札幌酒店, 你可以66:
gracery, crest, century royal - location close to JR;
Keio Plaza -cheap and big room but away from JR.


thx. thx.
      


男爵府

積分: 9056


3743#
發表於 10-3-15 16:41 |只看該作者
原帖由 lestat 於 10-3-15 15:42 發表
有冇過重


冇,都唔係好重啫


男爵府

積分: 9056


3744#
發表於 10-3-15 16:46 |只看該作者
原帖由 smypig 於 10-3-15 15:46 發表


俾我想像中誇

因為有好野,好想同家人分享。 佢地都食到好開心。


男爵府

積分: 9056


3745#
發表於 10-3-15 16:48 |只看該作者
原帖由 ahmama 於 10-3-15 15:52 發表


d蟹可以擺幾耐? i mean由離開街市到返到屋企.


一日都可以,佢地會用雪種加發泡膠盒同你放好,我早上七點幾係場外市場買,夜晚十點返到香港屋企, d 蟹都重係冰咁凍
ps: 想再新鮮d,可以一早去場外市場買活蟹叫佢地煮好再急凍(要比大約兩個鐘佢地,返到香港到第二晚食都好新鮮。

[ 本帖最後由 oldbean 於 10-3-15 16:51 編輯 ]


公爵府

積分: 29981

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3746#
發表於 10-3-16 00:15 |只看該作者
原帖由 oldbean 於 10-3-15 05:21 發表


咁都去,比咁多錢去旅行最緊要開心,所以組合一定要夾。如果真係咁,一係去前大方d和解,一係one eye open one eye close 啦。點解會咁?都幾十歲啦,除非.... ...
原帖由 smypig 於 10-3-15 09:50 發表


無試過...因為唔會有咁嘅機會...去旅行要開開心心...one eye open, one eye close 都唔想...我試過成 team人都好夾...唯獨是一個見佢後面...都已經唔想見佢一面嘅人...我情願放棄唔去... ...
原帖由 lestat 於 10-3-15 09:59 發表
咁同一個唔like人一齊去一定有原因, 如果跟團都可以考慮下, 咪當唔識團友, 自由行就一定no way
原帖由 ahmama 於 10-3-15 10:05 發表


我寧願唔去~~


公爵府

積分: 29981

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3747#
發表於 10-3-16 00:22 |只看該作者
如果己經book左機票呢
原帖由 ahmama 於 10-3-15 10:05 發表


我寧願唔去~~


公爵府

積分: 29981

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3748#
發表於 10-3-16 00:24 |只看該作者
咁你當時點處理呀?
原帖由 smypig 於 10-3-15 09:50 發表


無試過...因為唔會有咁嘅機會...去旅行要開開心心...one eye open, one eye close 都唔想...我試過成 team 人都好夾...唯獨是一個見佢後面...都已經唔想見佢一面嘅人...我情願放棄唔去... ...


男爵府

積分: 9056


3749#
發表於 10-3-16 04:25 |只看該作者
原帖由 wingogo 於 10-3-16 00:22 發表
如果己經book左機票呢


如果方便,你不如講多少少啦,呢位"仇家"同你咩關係?
咁我地會清楚d。
真係book 左機票而你又好唔想佢去,
1) 去到分開玩
2) 如果得,改日期(咪講你自已冇假放囉或嗰幾日唔得 閒)
3) 直接叫佢唔好去( 反正你應該都係落左定啫)
4) 當佢透明
我都諗唔到d 咩啦,因為直係唔會咁安排,點會叫個自已唔想去佢既人join 架??


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3750#
發表於 10-3-16 08:50 |只看該作者
原帖由 oldbean 於 10-3-16 04:25 發表


如果方便,你不如講多少少啦,呢位"仇家"同你咩關係?
咁我地會清楚d。
真係book 左機票而你又好唔想佢去,
1) 去到分開玩
2) 如果得,改日期(咪講你自已冇假放囉或嗰幾日唔得 閒)
3) 直接叫佢唔好去( 反正你應該都係落左 ...


62, 99???


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3751#
發表於 10-3-16 09:13 |只看該作者
好大雞會...一係姑9姑仔呢d
原帖由 ahmama 於 10-3-16 08:50 發表


62, 99???


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3752#
發表於 10-3-16 09:26 |只看該作者
cny張雞票有新轉機...可以plan行程lu


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3753#
發表於 10-3-16 09:44 |只看該作者
我都有好消息...kg已經confirmed...提早一wk攪畢業禮...如無其他意外都可以成行
原帖由 ahmama 於 10-3-16 09:26 發表
cny張雞票有新轉機...可以plan行程lu


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3754#
發表於 10-3-16 09:46 |只看該作者
想問下有無人去過黃山...已chk hk無直飛...另要去埋南京...唔走回頭路計...應該點行...坐咩好


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3755#
發表於 10-3-16 09:54 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-3-16 09:46 發表
想問下有無人去過黃山...已chk hk無直飛...另要去埋南京...唔走回頭路計...應該點行...坐咩好


你唔係睇左oldbean介紹就去黃山呀??


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3756#
發表於 10-3-16 09:55 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-3-16 09:44 發表
我都有好消息...kg已經confirmed...提早一wk攪畢業禮...如無其他意外都可以成行



禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


3757#
發表於 10-3-16 09:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 33596

DHA勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3758#
發表於 10-3-16 09:59 |只看該作者
原帖由 wingogo 於 10-3-16 00:24 發表
咁你當時點處理呀?


咪同啲 fd 講直接講唔好預我...我唔去 lor~...
      


珍珠宮

積分: 33596

DHA勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3759#
發表於 10-3-16 10:01 |只看該作者
原帖由 ahmama 於 10-3-16 09:26 發表
cny張雞票有新轉機...可以plan行程lu


      


珍珠宮

積分: 33596

DHA勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3760#
發表於 10-3-16 10:02 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-3-16 09:44 發表
我都有好消息...kg已經confirmed...提早一wk攪畢業禮...如無其他意外都可以成行


妳幾號出發
      

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo