想生BB

跳至

首頁

尾頁
   33


伯爵府

積分: 16074


3741#
發表於 12-7-19 10:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nrsemi+於+12-07-19+發表算係

原帖由 yoyatw 於 12-07-19 發表
點解唔食多啲呀,大肚婆食多啲好
我之前會DIY芝士碎蛋三文治,不過冇晒面包.....仲有兩個鐘先lunch......我locker有個橙,真係唔掂就食埋佢




伯爵府

積分: 16074


3742#
發表於 12-7-19 10:38 |只看該作者

引用:Quote:yoyatw+發表於+12-7-19+10:20+點解唔

原帖由 prettygirl1205 於 12-07-19 發表
係囉, 我都食得多過你起碼早餐都食三文治啦
我都要買地d餅放係locker以備不時之需!




伯爵府

積分: 16751

春季勳章 好媽媽勳章


3743#
發表於 12-7-19 10:53 |只看該作者
nrsemi 發表於 12-7-19 09:41
唔得架!迫自己訓多d呀

係囉.....我想有咁多訓咁多, 最好九個鐘......而家係office好眼訓.......
今晚又OT!!!!


男爵府

積分: 8287


3744#
發表於 12-7-19 11:01 |只看該作者

引用:今日我day22+明天想出動自己!

原帖由 豬龍b 於 12-07-18 發表
今日我day22 明天想出動自己!
我今日day 31 lu





男爵府

積分: 8287


3745#
發表於 12-7-19 11:05 |只看該作者

引用:Quote:puilam714+發表於+12-7-18+22:58+你

原帖由 豬龍b 於 12-07-18 發表
要早d驗~想鋪dodo媽後塵
我都想舖dodo媽後麈,不過我今日病了,喉嚨發炎,又感冒,冇機多




男爵府

積分: 8287


3746#
發表於 12-7-19 11:05 |只看該作者

引用:Quote:puilam714+發表於+12-7-18+22:48+朋

原帖由 qy_yeung 於 12-07-18 發表
我聽晚食buffet





男爵府

積分: 8287


3747#
發表於 12-7-19 11:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aubmaki+於+12-07-19+發表原

原帖由 aubmaki 於 12-07-19 發表
C6仲話第時小b可以同我地瞓到2歲都仲得
間房好大wor




伯爵府

積分: 16074


3748#
發表於 12-7-19 11:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+豬龍b+於+12-07-18+發表要早d

原帖由 ovylam 於 12-07-19 發表
我都想舖dodo媽後麈,不過我今日病了,喉嚨發炎,又感冒,冇機多
Take care!飲多d水呀!話唔定




男爵府

積分: 8287


3749#
發表於 12-7-19 11:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+豬龍b+於+12-07-18+發表點解c

原帖由 prettygirl1205 於 12-07-19 發表
Oh~~~瘦瘦屋企有?
我都有呀
我有兩隻小狗




男爵府

積分: 8287


3750#
發表於 12-7-19 11:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aubmaki+於+12-07-19+發表我

原帖由 aubmaki 於 12-07-19 發表
我隻大仔
好可愛.··




男爵府

積分: 8287


3751#
發表於 12-7-19 11:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aubmaki+於+12-07-19+發表我

原帖由 prettygirl1205 於 12-07-19 發表
我又出貓,我得一隻貓,想養多隻但c6 唔太想住,我成日覺得佢好悶

我的肥貓女
都好可愛




男爵府

積分: 8287


3752#
發表於 12-7-19 11:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+prettygirl1205+於+12-07-19+

原帖由 nrsemi 於 12-07-19 發表
算係confirm左啦!暫時settle la!我依家好肚餓今朝食左一個烚蛋,一個蘋果咋!岩岩飲埋盒奶,希望捱 ...
要食多d野架




男爵府

積分: 6423


3753#
發表於 12-7-19 11:23 |只看該作者
ovylam 發表於 12-7-19 11:05
我都想舖dodo媽後麈,不過我今日病了,喉嚨發炎,又感冒,冇機多
應該冇關係卦你出動6D 試下啦

小心呀, 多飲水, 唔掂就睇E 生啦


男爵府

積分: 8287


3754#
發表於 12-7-19 11:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ovylam+於+12-07-19+發表我都

原帖由 nrsemi 於 12-07-19 發表
Take care!飲多d水呀!話唔定
剛睇完醫生,如果唔係聲都出唔到,都唔想睇




男爵府

積分: 8287


3755#
發表於 12-7-19 11:29 |只看該作者

引用:Quote:ovylam+發表於+12-7-19+11:05+我都想

原帖由 prettygirl1205 於 12-07-19 發表
應該冇關係卦你出動6D 試下啦

小心呀, 多飲水, 唔掂就睇E 生啦
剛睇咗了,醫生話喉嚨發哂炎,不過我遲排,打算下個星期先用豬6d




男爵府

積分: 6423


3756#
發表於 12-7-19 11:42 |只看該作者
ovylam 發表於 12-7-19 11:29
剛睇咗了,醫生話喉嚨發哂炎,不過我遲排,打算下個星期先用豬6d



...
咁嚴重...
咁你今日休息多D 啦 快D 好返呀


男爵府

積分: 6423


3757#
發表於 12-7-19 11:43 |只看該作者
ovylam 發表於 12-7-19 11:10
我有兩隻小狗
你2隻小狗都好可愛


伯爵府

積分: 16074


3758#
發表於 12-7-19 11:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+prettygirl1205+於+12-07-19+

原帖由 ovylam 於 12-07-19 發表
剛睇咗了,醫生話喉嚨發哂炎,不過我遲排,打算下個星期先用豬6d



...
係囉!休息下先,唔好咁做出動豬6d啦!照計排卵後14日啦!




洋房

積分: 48


3759#
發表於 12-7-19 11:47 |只看該作者
請問...係邊度買紅d6d? 我之前個盒係朋友比既...而佢又忘記了係邊個website買......請幫忙....


男爵府

積分: 6423


3760#
發表於 12-7-19 11:53 |只看該作者
VRapunzel 發表於 12-7-19 11:47
請問...係邊度買紅d6d? 我之前個盒係朋友比既...而佢又忘記了係邊個website買......請幫忙.... ...
去YAHOO 拍賣場SEARCH 大衞牌應該會有
又或者去淘X 買... 不過麻煩少少..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo