想生BB

跳至

首頁

尾頁
   11


大宅

積分: 3175


3741#
發表於 12-9-26 19:32 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續三

慘啦! 我而家先記得听日要去QE見醫生, 好似記得話水要帶小便! 但係唔記得係要帶晨尿定隨便一次小便就可以? 有無人記得呢?




大宅

積分: 3724


3742#
發表於 12-9-26 19:33 |只看該作者

引用:慘啦!+我而家先記得听日要去QE見醫生,+好

原帖由 crystalaugur 於 12-09-26 發表
慘啦! 我而家先記得听日要去QE見醫生, 好似記得話水要帶小便! 但係唔記得係要帶晨尿定隨便一次小便就可 ...
你下午檢查?




別墅

積分: 921


3743#
發表於 12-9-26 19:35 |只看該作者

回覆:doristws 的帖子

我個肚都好多毛又粗又黑遠望似條線,如果係女女冇架?




大宅

積分: 3724


3744#
發表於 12-9-26 19:38 |只看該作者

引用:慘啦!+我而家先記得听日要去QE見醫生,+好

原帖由 crystalaugur 於 12-09-26 發表
慘啦! 我而家先記得听日要去QE見醫生, 好似記得話水要帶小便! 但係唔記得係要帶晨尿定隨便一次小便就可 ...
如果上午去就帶朝早第二次尿嘅中段;如果下午去就帶午飯前都得咖喇,我之前問過姑娘





大宅

積分: 4195


3745#
發表於 12-9-26 19:43 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續三

好想食碎牛肉粥,齋腸粉,油條同埋\"潑"仔糕。




伯爵府

積分: 15109


3746#
發表於 12-9-26 19:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Purybaby+於+12-09-26+發表應

原帖由 tungkiu 於 12-09-26 發表
我無糖水期,上次醫生話我血小板小小低,24週要抽血,今日俾埋11月5日個日期我抽血,但無糖水期



...
係?咁有無問過醫生係咪你唔洗?定好似doris咁28wk先有呢?




伯爵府

積分: 15109


3747#
發表於 12-9-26 19:49 |只看該作者

引用:班長,請你下次update+22/10產檢(政府)

原帖由 katie37 於 12-09-26 發表
班長,請你下次update 22/10產檢(政府)下午私家產檢,6/11照結構 thx



...
無問題




大宅

積分: 3724


3748#
發表於 12-9-26 19:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tungkiu+於+12-09-26+發表我

原帖由 Purybaby 於 12-09-26 發表
係?咁有無問過醫生係咪你唔洗?定好似doris咁28wk先有呢?
梗係扮傻唔問啦




伯爵府

積分: 15109


3749#
發表於 12-9-26 20:03 |只看該作者

引用:我個肚都好多毛又粗又黑遠望似條線,如果係

原帖由 katie37 於 12-09-26 發表
我個肚都好多毛又粗又黑遠望似條線,如果係女女冇架?
我陀女,無呀




伯爵府

積分: 15109


3750#
發表於 12-9-26 20:05 |只看該作者

引用:好想食碎牛肉粥,齋腸粉,油條同埋\\\"潑"仔

原帖由 BigBear2011 於 12-09-26 發表
好想食碎牛肉粥,齋腸粉,油條同埋"潑"仔糕。
我自己有煲過碎牛粥呀,好營養




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3751#
發表於 12-9-26 20:06 |只看該作者
crystalaugur 發表於 12-9-26 19:32
慘啦! 我而家先記得听日要去QE見醫生, 好似記得話水要帶小便! 但係唔記得係要帶晨尿定隨便一次小便就可 ...

QE每次見醫生都係帶晨尿架...


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3752#
發表於 12-9-26 20:11 |只看該作者
katie37 發表於 12-9-26 19:35
我個肚都好多毛又粗又黑遠望似條線,如果係女女冇架?

妊娠紋就無論仔女都會有...不過深淺就因人而異....但係出d又粗又黑又硬既毛...就多數係男B先會有...因為係D男性荷爾蒙旺盛呀...但亦有人陀男B都無出架


珍珠宮

積分: 31519

BK Milk勳章


3753#
發表於 12-9-26 20:19 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續三

食咗譚仔酸辣米線,超飽


男爵府

積分: 7065


3754#
發表於 12-9-26 20:19 |只看該作者

引用:Quote:katie37+發表於+12-9-26+19:35+我個

原帖由 doristws 於 12-09-26 發表
妊娠紋就無論仔女都會有...不過深淺就因人而異....但係出d又粗又黑又硬既毛...就多數係男B先會有...因為係 ...
我係有好少好少毛毛在肚,唔係又黑又粗




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3755#
發表於 12-9-26 20:33 |只看該作者
moledy 發表於 12-9-26 20:19
我係有好少好少毛毛在肚,唔係又黑又粗

妳D毛毛有幾粗幾黑同幾濃密...係好視乎亞仔D荷爾蒙影響妳有幾多架...如果佢係勁MEN既...可能連心口都有毛毛出架...


大宅

積分: 2776


3756#
發表於 12-9-26 20:33 |只看該作者

版主 的帖子

其實照4D係咪即係照結構咁解呀?大家有無照4D/ 結構地方介紹下呀?




大宅

積分: 3175


3757#
發表於 12-9-26 20:37 |只看該作者

回覆:doristws 的帖子

哈哈! 我發現我個胸既毛都多左同黑左!




大宅

積分: 3175


3758#
發表於 12-9-26 20:37 |只看該作者

回覆:doristws 的帖子

Thanks




男爵府

積分: 5210


3759#
發表於 12-9-26 20:39 |只看該作者

引用:食咗譚仔酸辣米線,超飽

原帖由 siujanjan 於 12-09-26 發表
食咗譚仔酸辣米線,超飽





大宅

積分: 3175


3760#
發表於 12-9-26 20:39 |只看該作者

回覆:tungkiu 的帖子

我朝早10:30, 諗住帶晨尿唔啱就去到再留




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo